Pahin loukkaantumisesi

  • 13 932
  • 90

Hese

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idän ihme
Joskus pentuna sain jäisestä lumipallosta suoraan kulkusilleni! Siinä oli sitte pussit pikkasen hellät parin seuraavan päivän ajan...
 

.creep.

Jäsen
Hmmm...mites sinä jalkapallomaalia päin menit?

Olin n.15v ja ajettiin kaverin suunnittelemaa "rataa". Tämä rata oli tehty läheiselle leikkikentälle jossa oli myös puusta tehdyt maalit.Reitti kulki futismaalin läpi (ei verkkoa :) ). Loput voikin jo arvata: Honda lähti käsistä ja poks!
Siitä sitten lähdettiin ensiapuun paikattavaksi. Heti ovella tuli vastaan n.50v vittuuntuneen näköinen hoitaja joka kysyi vihaisesti, että mikäs sinua vaivaa? Kerroin koko tarinan ja muistin myös ilmoittaa, että molemmat ranteet ovat kuin tulessa.
Täti tiedusteli kumpaa kättä särkee enemmän. Mietittyäni hetken valitsin vasemmankäden. Röntgeniin(sp?) ja vasenkäsi pakettiin.
Huonosti nukutun yön ja helvetillisten kipujen jälkeen aamulla lääkärille joka kuvasi ja paketoi myös toisen käden.
 

jlammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jokerit, TPS, TuTo
Polvilumpio sijoiltaan intissä -> jalka rikki n 3kk, vastaava toisessa polvessa vuonna 1988, jalka kipsiin. lepoa se 3kk.
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olin kolmevuotias, kun olin äitin kanssa menossa meidän kellarissa sijaitsevaan saunaan. Siinä sitten laitoin kenkiä jalkaan ja otin tukea kellarinoven saranapuolelta. Samalla äiti sitten päätti laittaa sen oven kiinni... armoton huuto ja mun oikean käden nimettömän pää riippui nahkanpalan varassa. Isi soitti äkkiä veljelleen ja ilmoitti, että nyt saat ajaa ja kovaa.

Ensiavussa päivystävä lääkäri anto tylyn diagnoosin: eikun amputoidaan joko ensimmäisen tai toisen nivelen yläpuolelta. Siihen sitten sattui tulemaan kirurgi Siitonen, jolle mä olen kiitollinen. Hän sitten sanoi, että tätä sormea EI amputoida, minä tikkaan sen. Niinpä mut nukutettiin ja sormi tikattiin, kirurgi laittoi kipsinkin (kyynärpäähän asti!) ihan itse. Pari päivää sairaalassa ja kotiin. Siellä sitten hakkasin kipsillä isosiskoa päähän :D

Nykyään sormi on ok, eikä mulla muita loukkaantumisia ole ollut.
 

TTTTT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo
"Punalippu"

Sulla lienee olkapäävammoista se mukavin, kiertäjäkalvosimen repeämä. Tai näin mulle on yritetty mun olkapäävammoista selittää. Oireet täsmää moniin tuttuihin (vaikkei minuun).

Mutta oikeesti, asia selviää helposti mutta ei ikinä terkkarissa.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
onhan tollasta pientä

ei koskaan mitään ole oikeastaan murtunut, mutta molemmat nilkat on pyörähtänyt just sen kolme kertaa....nii juu sitten vielä semmone, että toi oikee olkapää rupiaa olemaan valmis sanomaan sopimuksen irti,hö ku ei saa**na meinaa ylös taipua sitten millään. Senkin olen onnistunut hajottamaan puntilla:rolleyes: . Ihmettelen vaan, että mikä ihme sitä sinnekin jaksaa puoleensa vetää....

Mutta kuten Clark Kent sanoi...'hullu'

ei minua poiskaan saa jäämään noista karkeloista, perskeles! Futista komeampaa kesänvietto tapaa ei löydy, jos ei sitten lasketa mukaan terasseja.....


täällä jossain....Masaman

edit. Juu tuli mieleen vielä sen verran ku noita muita tuossa lueskelin,että mutsi on kieltänyt ajamasta itteäni kaljuksi, koska päänahka on täynnä arpia, hehee. Paras minkä ite muistan on se, kun isoveljen kanssa pompittiin saunan lauteilla ja matkittiin Dingoa (voiko tyhmempää olla?) siittä sitten puoli volttia ja kunnon pusku suoraan kiukaan terävään reunaan. Sillon näki myös sen, että mihin vanha kunnon Lada pystyy ku isäukko painoi talla pohjassa Rauman aluesairaalaan ja mutsi oli taas hysteerinen niinkuin aina ennenkin, oijoi niitä aikoja:rolleyes:

Sairaalassa taas olen viettänyt useita kuukausia nuoruudestani johtuen astmasta, joka perkeles tarras heti vuoden hengittelyn jälkeen kiinni, eikä ole millään vi***lakaan lähtenyt pois. Pari keuhkoputkentulehdusta ja tyrän leikkaus, muuten elämä onkin ollut aikalailla rauhallista.

Muuten! Kaikki te, joiden nilkat ovat pyöriskelleet, niin tuntuuko teillä uidessa nyrjähdystä kun potkasee vedessä vauhtia? Ite ei oikein pysty potkiskelemaan enää, mutta mitäs siitä? Sitten kiskotaan käsillä vauhtia, hehee
 
Viimeksi muokattu:

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Uimisesta.

Ui siinä sitten kun vasen nilkka ei suoristu. Eikä oikea polvi. Kuviokellunta onkin mun lajini.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näinhän meille aina täällä käy käy, käy.

Olkapää napsahti komeasti sijoiltaan ja se tiesi henkilökohtaisen lätkäkauden päättymistä tähän. Jatkosta ei vielä tietoa, mutta viikonlopun suunnitelmat upea vamma pilasi. (ensimmäinen vamma jääkiekossa)
 

Voittaja

Jäsen
Mitähän näitä nyt ois...lätkässä on murtunut sormi, revennyt käsivarresta lihas, murtunut nenä, mennyt muutamia hampaita..
 

jiimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK
Munkin polvivamma on nyt selvinnyt. Eturistiside on revennyt kokonaan ja sisempi kierukka osittain. Myös sisempi sivuside on osittain revennyt ja kaikkee muuta pientä lisäksi. Leikkaus on pääsiäisen jälkee. Onneksi ei tartte operoida kuin eturistiside ja kierukka. Leikkauksen jälkeen neljään kuukauteen ei saa rasittaa polvea normaalia liikkumista enempää. Luojan kiitos leikkaus on yksityisellä. Kunnallisen puolen leikkauksista ei oo paljon hyvää kuulunut.
 

pikkukisu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Liverpool
Sattuipas sopivasti...

Tälläkin hetkellä siis sairaslomalla olen, vaihtelun vuoksi sitten vasemmasta jalasta nivelsiteet paskana... Olen kai jollakin tapaa onnettomuusaltis tai jotain, kun tuntuu että jatkuvasti saa juosta röntgenissä ja joka vuosi tuntuu jotain pahempaa sattuneen...

Esimerkkejä:

- Oikea etusormi murtunut
- Varvas murtunut
- Pohjeluu murtunut
- Nivelsiteet menneet muutaman kerran
- Selkä paskana (mitään ei onneksi murtunut, vaikka tipahdin parista metristä niskoilleni)
- Ja vähän väliä on mustelmaa ja ruhjetta ja vaikka mitä

Listasta varmaan puuttuu vielä joitain tikkauksia ym.. mutta suurin piirtein tuossa nuo... Edelleen yhtenä kappaleena, ainakin melkein :D
 

kerpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pride FC, Iron Maiden
Jippii! Aivan uusi damage.

Oikeasta nilkasta nivelsiteet revennyt.

En olekaan ennen kävellyt kepeillä...
 

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
Viestin lähetti kerpo
Jippii! Aivan uusi damage.

Oikeasta nilkasta nivelsiteet revennyt.

En olekaan ennen kävellyt kepeillä...

JesJesJoo! Meikäläisellä on täsmälleen sama ongelma vasemmassa jalassa! Eikö olekin oikein mukavaa kepittää tuolla kevätliukkailla. Sitten yöt ja se ihanaa ihanampi nilkkasärky rulettaa myös aika lujaa!

Valittaa nimim. "Vielä kolme viikkoa kepitystä!"
 

n0lla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Espoon Oilers
Itselleni ei ole tapahtunut mitään erikoista. Muutama tikki leuassa, peukalo on murtunut kerran ja hampaita on mennyt poikki pari kappaletta, muuta ei tule nyt mieleenkään.
 

viikinkikissa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit IFK
Sitä en tiedä mikä on pahin vamma, mutta onhan tuota kaikkea sattunut.

Koskaan mikään ei ole mennyt poikki, mutta murtumia senkin edestä. Oikea käsi taitaa olla ainut raaja mikä on selvinnyt ilman murtumia. Päähän on ommeltu useita tikkejä, josta muistona "mukavia" arpia. Siteitä on mennyt polvesta ja nilkoista, mutta ei onneksi koskaan poikki. Tällä hetkellä toivun autokolarista, josta muistona mustelmia ja hieman jäykähkö olo.
Mutta tässä sitä porskutetaan ja eikös sanonta kuulu et tekevälle sattuu!

Ps. Selkäydinpuudutus on herkkua!;)

Edit: Meinasi vielä unohtua mun mukavat "käärmeet" kainaloiden yläpuolella, toinen nimi taitaa olla niille raskausarpi. :D
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös