onhan tollasta pientä
ei koskaan mitään ole oikeastaan murtunut, mutta molemmat nilkat on pyörähtänyt just sen kolme kertaa....nii juu sitten vielä semmone, että toi oikee olkapää rupiaa olemaan valmis sanomaan sopimuksen irti,hö ku ei saa**na meinaa ylös taipua sitten millään. Senkin olen onnistunut hajottamaan puntilla:rolleyes: . Ihmettelen vaan, että mikä ihme sitä sinnekin jaksaa puoleensa vetää....
Mutta kuten Clark Kent sanoi...'hullu'
ei minua poiskaan saa jäämään noista karkeloista, perskeles! Futista komeampaa kesänvietto tapaa ei löydy, jos ei sitten lasketa mukaan terasseja.....
täällä jossain....Masaman
edit. Juu tuli mieleen vielä sen verran ku noita muita tuossa lueskelin,että mutsi on kieltänyt ajamasta itteäni kaljuksi, koska päänahka on täynnä arpia, hehee. Paras minkä ite muistan on se, kun isoveljen kanssa pompittiin saunan lauteilla ja matkittiin Dingoa (voiko tyhmempää olla?) siittä sitten puoli volttia ja kunnon pusku suoraan kiukaan terävään reunaan. Sillon näki myös sen, että mihin vanha kunnon Lada pystyy ku isäukko painoi talla pohjassa Rauman aluesairaalaan ja mutsi oli taas hysteerinen niinkuin aina ennenkin, oijoi niitä aikoja:rolleyes:
Sairaalassa taas olen viettänyt useita kuukausia nuoruudestani johtuen astmasta, joka perkeles tarras heti vuoden hengittelyn jälkeen kiinni, eikä ole millään vi***lakaan lähtenyt pois. Pari keuhkoputkentulehdusta ja tyrän leikkaus, muuten elämä onkin ollut aikalailla rauhallista.
Muuten! Kaikki te, joiden nilkat ovat pyöriskelleet, niin tuntuuko teillä uidessa nyrjähdystä kun potkasee vedessä vauhtia? Ite ei oikein pysty potkiskelemaan enää, mutta mitäs siitä? Sitten kiskotaan käsillä vauhtia, hehee