Kylläpä salibandy on ihmeellinen laji. Itse olen säästynyt "kassilaukauksilta" mutta useamman kerran olen päässyt hyvin virittämään ja kasseille vaan kaveria. Huvittava tapaus oli kun kaveri syötti mulle maalin takaa sellasen nappisyötön ja minä tietysti noin 5 metriä maalista pakin paikalta kiskasin niin kovaa kuin hartioista lähti. No hyvä vetohan siitä tuli, mutta vastustajan pakki joka oli maalin takana syöksyi tietysti blokkaamaan laukausta, eikä poikarukka kerennyt suojaamaan/väistämään yhtään. Jälkeenpäin kuulin että miehelle ei tullut "vaurioita" mutta pari päivää sairaslomaa, kun oli kuulemma pallit _aika_ kipeät :D
Itselle sattui koriksessa ikävästi joskus junnuna. Olin ottamassa levaria, ponnistin pirun "korkealle" ottamaan levaria, vastustaja ajoi selkään ja meikäläinen polvi edellä parkettiin. Tänäkin päivänä jos joutuu istumaan esimerkiksi auton takapenkillä polvet suussa niin kävely tekee höpöä noin 15 minuuttia. Mitään murtumia tms. ei polvesta lukuisten tutkimusten jälkeen löytynyt.
Itselle sattui koriksessa ikävästi joskus junnuna. Olin ottamassa levaria, ponnistin pirun "korkealle" ottamaan levaria, vastustaja ajoi selkään ja meikäläinen polvi edellä parkettiin. Tänäkin päivänä jos joutuu istumaan esimerkiksi auton takapenkillä polvet suussa niin kävely tekee höpöä noin 15 minuuttia. Mitään murtumia tms. ei polvesta lukuisten tutkimusten jälkeen löytynyt.