Päivän positiivinen

  • 1 840 432
  • 8 796

Also Starring

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onhan se hyvä, että kabinetin kautta nousevat, kun pelaamalla, sarjan ylivoimasesti parhaalla materiaalilla, se ei onnistunut parin viime kauden aikana. Kunhan nyt pystyisivät pysymään siellä pitempään kuin ensi kauden.

Miettivät vielä haluavatko nousta Ykköseen:

Onhan nuo kabinettinousut ihan perseestä myös jääkiekossa. Varsinkin kun kabinettijoukkueet pärjää nykyään paremmin kuin SaiPa. Nyyh.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Mihinkään taikauskoihin tai mihinkään en usko, mutta tänään vinkkasin vedonlyöjä kaverille että ota nyt kerrankin Liigasta helpot Tepsin voitolla niin heti voitto!
 

krk607

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Malaga CF, Uusi Refla
Mihinkään taikauskoihin tai mihinkään en usko, mutta tänään vinkkasin vedonlyöjä kaverille että ota nyt kerrankin Liigasta helpot Tepsin voitolla niin heti voitto!

En ole SaiPan sukelluksen aikana ns. "helppoa rahaa" ottanut, mutta tänään löin veikkaustilin Tepsille. Kalliiksi tulee pidemmän päälle, mutta sen arvoista. Voittamisen tunne kaikkien näiden viikkojen jälkeen, ,*priceless*
 

Zolomy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerrotaan lähiviikkoina
Mihinkään taikauskoihin tai mihinkään en usko, mutta tänään vinkkasin vedonlyöjä kaverille että ota nyt kerrankin Liigasta helpot Tepsin voitolla niin heti voitto!

Itse laitoin livevedossa muutaman euron Tepsin voitolle tokalla erätauolla, viis minuuttia ennen loppua olin jo varma jatkoaikatappiosta.
 

RoundUp

Jäsen
Peksi vaan selittelee, että otetaan rauhallisesti. Paskat oteta vaan nyt otetaan kylmä olut voiton kunniaksi, ehkä toinenkin... Ois otettu pettymykseenkin, mutta mukavampi kertoa se täällä posi-ketjussa.
Peksi vetää tänään sikarin ja pari grogia..., näin sivustakommentoijana olen superiloinen Petmanista ja Saipan voitosta. Monta tappiota on tulossa seutaavan 2 vuoden aikana, mutta lopputulema on jotain muuta kuin lättähattu !
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös