Ja mestarivalmentaja, että mikään ei voi estää menestystä vaan se on kohtalomme.Positiivista on, että ihan yhtä toiveikkaana sitä odottelee ensi heinäkuussakin kauden alkua kuin aina ennenkin. Meillä on niin pirun kova jengi sillon kasassa.
Ja mestarivalmentaja, että mikään ei voi estää menestystä vaan se on kohtalomme.Positiivista on, että ihan yhtä toiveikkaana sitä odottelee ensi heinäkuussakin kauden alkua kuin aina ennenkin. Meillä on niin pirun kova jengi sillon kasassa.
Ja viime kausi maksettiin oppirahoja. Nyt sinne on hankittu jo Rau ja Carson. Mcintyre oli vaan poikkeus, nää jätkät on edelleen yhtä kovassa iskussa niinku ennenvanhaan.Ja mestarivalmentaja, että mikään ei voi estää menestystä vaan se on kohtalomme.
Aihioita ei luultavasti oltu hankkimassa?Roy oli mielestäni ihan hyvä tänään. Aihioita on.
Aihioita ei luultavasti oltu hankkimassa?
Aihioita löytyy omasta takaa ihan riittävästi, et niihin ei nyt eikä tulevaisuudessa kannata euroja laittaa.
Ps. Hallorane pelasi tänää ihan pirteästi, samoin Okuliar mutta ne tehot?
Niitä pitäisi myös tulla, pelkällä pelaamisella ei näitä pelejä voiteta.
Milloin ja missä näistä viimekauden kausarihyvityksistä on tiedotettu?Kausarilla on viiskymppiä kaljarahaa viime kauden koronaperuutuksista johtuen, jonka voi tulla juomaan joku kotipeli hallille, ja lähteä sieltä sitten huitulan vittuun.
9.4.2021 tuli sähköpostissa aiheesta kysely ja pari viikkoa oli aikaa valita hyvitysvaihtoehto.Milloin ja missä näistä viimekauden kausarihyvityksistä on tiedotettu?
Kyllä-kyllä. Keväällä tuohon hyvitysviestin sain ja valitsin baarivaluuttaa käytettäväksi hallilla. Hyvitettävästä summasta tai miten sen voi käyttää ei ole tuon jälkeen kuulunut seuran puolelta mtn. Siis voiko hallilla löydä tarjottimen puolilleen Jegeriä ja kuitata kausikortilla?9.4.2021 tuli sähköpostissa aiheesta kysely ja pari viikkoa oli aikaa valita hyvitysvaihtoehto.
e: Näköjään toukokuussa vielä erikseen ilmoitettu että jos ei kyselyyn vastannut niin olisivat vielä itse yhteydessä.
Olisin tuon 50 euroa käyttänyt kauden avauksessa joka on ainoa kotipeli jossa tänä vuonna olen ollut, mutta silloin oli kausikorttien lukemissa joku tekninen ongelma joka esti myöskin ko. kortilla olleen rahan käytön.
Näin olen asian käsittänyt, kun tuossa huhtikuun kyselyssä on asiasta oheisen mukaisesti mainittu, enkä muutakaan päivitystä ole tähän huomannut tulevan.Kyllä-kyllä. Keväällä tuohon hyvitysviestin sain ja valitsin baarivaluuttaa käytettäväksi hallilla. Hyvitettävästä summasta tai miten sen voi käyttää ei ole tuon jälkeen kuulunut seuran puolelta mtn. Siis voiko hallilla löydä tarjottimen puolilleen Jegeriä ja kuitata kausikortilla?
McIntyreltä hieno syöttö Olkkoselle maalintekoon. Lisäksi tuossa Olkkosen maalissa Monakhov teki hyvän maskin. Näitä kun nähtäisiin lisää. Toivottavasti McIntyre heräisi vielä, toivo elää.
Olin näkevinäni Mäkkärin ylivoima-aloituksessa. Mutta samapa tuo.Jos mies pääsisi esim pelaamaan tuota ylivoimaa, niin näitä saattaisi oikeiden kavereiden kanssa syntyä. Penkillä ja nelosessa on vaikea tehdä peliä.
Olin näkevinäni Mäkkärin ylivoima-aloituksessa. Mutta samapa tuo.
Voitti Mäkkäri lopussa 6 vs 5 aloituksen, mutta Kalle piti huolen ettei olisi kannattanut.Olin näkevinäni Mäkkärin ylivoima-aloituksessa. Mutta samapa tuo.
Viime kauden materiaalilla ihan oikealla valmentajalla olisivat nousseet pelaamalla.Pepo Ykköseen!
Upea taistelunousu Ulpepolta! Voisivat pelata kotipelit vaikka Rovaniemellä, mistä tuon lahjan saivat.Pepo Ykköseen!
Pepo Ykköseen!