Päivän positiivinen

  • 1 837 973
  • 8 796

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Jussi voisi antaa palstaveli Don Sputnikille kausarin niin olisi voitot taattuja. Aika isolla prosentilla on osunut ainakin toistaiseksi.

Prosentti on tähän mennessä 100, mutta tänään todistettiin, että homma hoituu joltain / joiltain muiltakin palstaveljiltä, kuka nyt sitten paikalla olikaan...oma ilta kun meni telkun ja hellan ääressä ja toka erätauon pikaisella saunakäynnillä :-D Selkeä näyttö nyt muiltakin, että ei tää ole yhden miehen show ;-D Olihan teistä joku/jotkut varmasti hallilla!!
 

Kalalokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kiitos ihanan Zabon tyhjiin laittaman olen satasen rikkaampi! Viime pitkävedosta olikin aikaa jo 10 vuotta, silloinkin osui, joten pitäisi varmaan heittää lappua useammin sisään =) kiitos sille joka täällä kirjoitteli asiasta tänään, sen jälkeen hetken mielijohteesta pistin vedon kiinni.
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Kiitos ihanan Zabon tyhjiin laittaman olen satasen rikkaampi! Viime pitkävedosta olikin aikaa jo 10 vuotta, silloinkin osui, joten pitäisi varmaan heittää lappua useammin sisään =) kiitos sille joka täällä kirjoitteli asiasta tänään, sen jälkeen hetken mielijohteesta pistin vedon kiinni.

Itsellä osunut kaikki nämä voitot näillä kovilla kertoimilla. Jännä nähdä laskeeko jo seuraavaan peliin vihdoin.
 

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Kiitos ihanan Zabon tyhjiin laittaman olen satasen rikkaampi! Viime pitkävedosta olikin aikaa jo 10 vuotta, silloinkin osui, joten pitäisi varmaan heittää lappua useammin sisään =) kiitos sille joka täällä kirjoitteli asiasta tänään, sen jälkeen hetken mielijohteesta pistin vedon kiinni.

10v sitten osuit ja nyt heti perään!
 

Mctavish85

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hyvää taistelua. Ei kaunista mutta tehokasta. SaiPa ei ottanut kahdessa viimeisessä erässä edes jäähyjä. Todella siisti peli siinä mielessä. Puolustus pelasi hyvän pelin ja Westerholm oli loistava maalillaan.
 

tonz@

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, NHL:n suomalaiset
2000. peli ja voitto naapurista. KooKoon onnittelut maittaa :)
 

Astalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Seattle Kraken, AEV, Ketterä
WESTERHOLM!!!
Koskiranta parantaa jatkuvasti!
Koko joukkueen asenne!
Myös: milloin viimeksi täydet kuusi pistettä viikonlopun peleistä?
 

Kalalokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kiitos ihanan Zabon tyhjiin laittaman olen satasen rikkaampi! Viime pitkävedosta olikin aikaa jo 10 vuotta, silloinkin osui, joten pitäisi varmaan heittää lappua useammin sisään =) kiitos sille joka täällä kirjoitteli asiasta tänään, sen jälkeen hetken mielijohteesta pistin vedon kiinni.

Jatkan vielä kyseistä saagaa toteamalla sen, että mikä olisikaan parempi kohde näille rahoille kuin keltamusta-paita #67 Zaborsky! Lähtee lähiaikoina siis tilaukseen, pääsee samalla tukemaan seuraa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös