Päivän positiivinen

• 2 092 164
  • 10 178

Herra Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kukaan ei ole vielä vaatinut kenkää Villemiehille! ;D
Jos me vaaditaan Villemiehiltä tällä hetkellä Pekka Virta tasoa, niin se on melkein sama kuin vaadittaisiin kellaribändiltä Pink Floyd tasoa. Eli tämä on nyt parasta mitä voimme saada tällä hetkellä. Siksi heidän pitää saada työskennellä rauhassa. Voi olla ettei Terokaan saanut aina työskennellä rauhassa, mutta hän sai yrittää muuttaa kurssia kyllin kauan.

Viimeksi muokattu:

Herra Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minuu ei ole missään vaiheessa ärsyttänyt Pekka Virran persoona. Siis se persoona joka on julkisuudessa. Itse asiassa olen pitänyt häntä aika karismaattisena. Ymmärrän toki sen, että miksi se on ärsyttänyt muita aika isosti.

Torsti56

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stars, Blue Jackets
Minuu ei ole missään vaiheessa ärsyttänyt Pekka Virran persoona. Siis se persoona joka on julkisuudessa. Itse asiassa olen pitänyt häntä aika karismaattisena. Ymmärrän toki sen, että miksi se on ärsyttänyt muita aika isosti.
Sama täällä. Enkä lehdistötilaisuuksissakaan ole mitään erikoista nähnyt. Fiksun kuvan antanut itsestään. Sopisi kyllä SaiPalle valmentajaksi kun kokemusta löytyy KalPasta joka oli surkea Liigaan nuostua. Taisi muuten nostaa KalPan jopa pronssiin asti silloin. Ihan varma en ole asiasta. Olisi silti kova kaappaus SaiPalta jos Virta tänne saataisiin kolmeksi vuodeksi.

Herra Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sama täällä. Enkä lehdistötilaisuuksissakaan ole mitään erikoista nähnyt. Fiksun kuvan antanut itsestään. Sopisi kyllä SaiPalle valmentajaksi kun kokemusta löytyy KalPasta joka oli surkea Liigaan nuostua. Taisi muuten nostaa KalPan jopa pronssiin asti silloin. Ihan varma en ole asiasta. Olisi silti kova kaappaus SaiPalta jos Virta tänne saataisiin kolmeksi vuodeksi.
Kyllä näin muistelen myös, ensin pronssia KalPan kanssa takavuosina ja nyt hopeaa tässä muutama kausi sitten.

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Ei varmaan SaiPan kannalta ollenkaan huono asia että HIFK peli siirrettiin tammikuulle, eli ajalle jolloin NHL pitäisi olla käynnissä?

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Hyvin pelattiin sentään tänään vaikka turpaan tulikin. Kyllä tätä mielummin katselee kuin selviämistaistelua, millä joskus saadaan ansaitsematon voitto.

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Hyvin pelattiin sentään tänään vaikka turpaan tulikin. Kyllä tätä mielummin katselee kuin selviämistaistelua, millä joskus saadaan ansaitsematon voitto.

Vituttaa ihan kympillä ja maalinteko sekä yv on säälittävää paskaa, mut on se joo niinkin, että ei kyllä pompi yhtään ja asenne ihan kohdillaan, luistin liikkui, mut ei...ei vaan saatana riitä.

Uusi kokematon valmennus on saanut ylläpidettyä Tertsin aikaisen pelillisen tason, eikä Tertsin kiekkoon ole suurempaa romahdusta tullut (jos ylivoimapeliä ei oteta huomioon). Ja voitto huomenna niin Willimiehet ohittavat Tertsin myös piste per ottelu -tilastossa...

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kyllä itse ottaisin mieluummin voittoja huonolla pelillä kuin tappioita hyvällä.
Jos peli olisi kunnossa niin toki. Mutta tässä tilanteessa kun pelissä ei ole juuri ollut mitään järkeä kauden paria ensimmäistä lukuun ottamatta ja tuloksellisesti kausi on jo menetetty niin mielummin katson hyvää peliä eikä silloin aina vaan voi mitään jos vastustaja on silti parempi.

Läts

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Kaksi YV-maalia tänään ja voitto. Kaikenkaikkiaan hyvän pelin viikko, eteenpäin on menty. Ensi viikolla jos hyvät asiat pidetään ja harjoitellaan sitä maalintekoa niin pikkuhiljaa saatais hilauduttua kohti 10 sijaa.

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä itse ottaisin mieluummin voittoja huonolla pelillä kuin tappioita hyvällä.
Jos homma on sitä että pelataan huonosti mutta välillä voitetaan niin kyllä se jossain kohti kääntyy siihen mihin Lehterän toisella kaudella. Jos hyvällä pelillä hävitään niin homma voi kääntyä parempaan.

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Oli kyllä hieno peli! Kolmannessa nyt vähän nousu jalka kaasulta, mutta se on ihan hyväksyttävää kun huomenna taas uusi rankka peli.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy