Mutta oliko palstaveli @Don Sputnik hallilla Tänään kun voitto heltisi? Eikös siulla ollu tapana nämä voittopelit käydä hallissa kattomassa?
Jussi voisi antaa palstaveli Don Sputnikille kausarin niin olisi voitot taattuja. Aika isolla prosentilla on osunut ainakin toistaiseksi.
Joku 20 blokkia taas tänään. Ollaan pistetty kroppaa likoon viime matseissa ihan huolella. Huikeeta!Kevyesti sytyn tolle taistelulle kentällä.
Kiitos ihanan Zabon tyhjiin laittaman olen satasen rikkaampi! Viime pitkävedosta olikin aikaa jo 10 vuotta, silloinkin osui, joten pitäisi varmaan heittää lappua useammin sisään =) kiitos sille joka täällä kirjoitteli asiasta tänään, sen jälkeen hetken mielijohteesta pistin vedon kiinni.
Kiitos ihanan Zabon tyhjiin laittaman olen satasen rikkaampi! Viime pitkävedosta olikin aikaa jo 10 vuotta, silloinkin osui, joten pitäisi varmaan heittää lappua useammin sisään =) kiitos sille joka täällä kirjoitteli asiasta tänään, sen jälkeen hetken mielijohteesta pistin vedon kiinni.
10v sitten osuit ja nyt heti perään!
Voisi melkein jopa sanoa, että näyti siltä, että toinen joukkue oli pelannut eilen ja toinen tuli levänneenä peliin.Hyvä fiilis tästä jäi, mutta olihan KooKoo jalalla edellä.