Noin isot mätkyt vain todistavat hänelle, että miehelle maksettiin ihan liikaa...@Tupaukko nyt lippu salkoon! Kunykille 17 000€ veromätkyt. Siitäs sai, ahne sika!
Niin siis viittasin tupaukkoon joka ei arvostanut Kunykin otteita yhtään ja tod. näk. ei ollut hänen mielestään euronkaan arvoinen. Itse pidän Kunykia kokonaisvaltaisesti TOP 5 sentterin joukossa SaiPassa sinä aikana, jolloin itse olen seurannut aktiivisesti.Höpö höpö. Juhlakaudelle panostettiin niin kuin kuuluu ja pelimiehelle maksettiin pelimiehen palkkaa eikä heti annettu häippästä kun palkkavaatimus menee yli sadan tontun.
Mahtavan joukkueen kokosi SaiPa juhlakaudelle ja siitä hatunnosto seuralle. Lisä-muistelu toki on eri ketjun kamaa.
Taitaa kantaa kultapottaa nyt myös Kerhossa. Kaikki 19 peliä pelannut, jäähyjä yht. 4 min, tehot 2+14. Eli nakkelee kiekkoa lapaan muille ja silloin tällöin napauttaa itsekin. Tuolla tahdilla 50 pistettä on haarukassa.Niin siis viittasin tupaukkoon joka ei arvostanut Kunykin otteita yhtään ja tod. näk. ei ollut hänen mielestään euronkaan arvoinen. Itse pidän Kunykia kokonaisvaltaisesti TOP 5 sentterin joukossa SaiPassa sinä aikana, jolloin itse olen seurannut aktiivisesti.
Tänään liikkui SaiPan pakeista toiseksi eniten, 5,8 km ja peliaikaa 23,09. Varmaan totutteluvaiheen, 5-10 peliä, jälkeen peli näyttää vielä paremmalta. Avaus oli ihan ok. Sitten siellä olisi kova kolmikko, Vainio, Grman ja Bernhardt. Salo saanee myös jatkossa paljon peliaikaa, mutta muut joutuvat kisailemaan.Uusi pakki Bernhardt vaikuttaa ihan lupaavalta tapaukselta. Liikkuu mielestäni 190 senttiseksi pakiksi yllättävän sulavasti. Pelaa hyvin rauhallisesti kiekolla ja kykenee tekemään järkeviä, peliä edistäviä siirtoja kiekolla. Ei sählännyt pahemmin IFK:ta vastaan.
Olix tää nyt päivän positiivinen?Joo ei tuo puolustus vaan edelleenkään vakuuta. Toki pakko myöntämän että HIFK yv oli hienoa. Vituttaa jo nyt, että esimerkiksi Riikolan otteista saamme nauttia myös ensi kaudella...
Santeri Virtanen teki näköjään eilenkin maalin. Tämän kauden tilastot ovat nyt: 8 ottelua, 4+3=7 ja +4. Jos jatkaa tuollaista tahtia kauden loppuun asti, niin ei välttämättä sopimuksestaan huolimatta pelaa enää ensi kaudella SaiPassa.
Sehän tässä onkin mielenkiintoista, että melko näkymättömästi Virtanen on pelannut ja siitä huolimatta pisteitä on tullut lähes piste/peli -tahdilla. Siihen kun lisätään vielä kaverin puolustusosaaminen, niin jos tahti pysyy tuollaisena Winnipegissä ollaan varmasti kiinnostuneita saamaan mies rapakon toiselle puolelle jo ensi kaudeksi. Tietenkin otanta on vielä pieni. Toivotaan kuitenkin, että Virtanen jatkaa SaiPassa vielä pitkään.Kova on tilasto, mutta tuossa tuo vain kahdeksan ottelua on tehnyt miehestä vähän tutkan alla lentäjän mielestäni. Pisteitä on otteluissa hyvin, mutta mitään silmiinpistävää erikoisuutta ei ole esittänyt.
Oisko tullu nyt väärään ketjuun...Joo ei tuo puolustus vaan edelleenkään vakuuta. Toki pakko myöntämän että HIFK yv oli hienoa. Vituttaa jo nyt, että esimerkiksi Riikolan otteista saamme nauttia myös ensi kaudella...
Hahaa! Olenpa tosiaan ollut väärässä ketjussa. Mutta positiivista oli kuitenkin Vainion pisteet ja uusin ruotsalainen :)Oisko tullu nyt väärään ketjuun...
Ei ollut. Ihan väärä ketju :) Olen pahoillani.Olix tää nyt päivän positiivinen?