Päivän positiivinen

  • 1 828 532
  • 8 772
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Bunch of Jerks
Eilisestä tappiosta tuli varmasti paljon oppia joukkueelle. Jos olisi taisteltu tasapäisesti ja lopulta hävitty yhdellä maalilla "kun ei vaan ihan riittänyt", niin mitä siitä olisi opittu?! Nyt on koko porukalla loppukauden ajan elävä muistikuva siitä, miltä tuntuu 3-0 -johdetun mutta hävityn ottelun jälkeen.
 

Bacon

Jäsen
Eilisestä tappiosta tuli varmasti paljon oppia joukkueelle. Jos olisi taisteltu tasapäisesti ja lopulta hävitty yhdellä maalilla kun ei vaan ihan riittänyt, niin mitä siitä olisi opittu?! Nyt on koko porukalla loppukauden ajan elävä muistikuva siitä, miltä tuntui 3-0 -johdon hukkamisen jälkeen.
Tämä jääkiekon pelaaminen on kyllä mystinen juttu. Tuossakin on joukkue täynnä pelaajia, jotka ovat urallaan olleet varmasti monta kertaa useamman maalin johdossa, mutta niin vaan joka kausi tuon johtoaseman pitäminen pitää oppia kantapään kautta. En tule ikinä ymmärtämään tätä.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Bunch of Jerks
aikk
Tämä jääkiekon pelaaminen on kyllä mystinen juttu. Tuossakin on joukkue täynnä pelaajia, jotka ovat urallaan olleet varmasti monta kertaa useamman maalin johdossa, mutta niin vaan joka kausi tuon johtoaseman pitäminen pitää oppia kantapään kautta. En tule ikinä ymmärtämään tätä.
En ymmärrä minäkään. Mutta toisaalta, joskus joukkueet myös nousevat kolmen tai jopa neljän maalin takaa voittoon, vaikka pelaajat varmasti tietävät, että eihän sen pitäisi olla mahdollista. Ehkä nämä asiat liittyvät toisiinsa?!
 

ahal

Jäsen
- Kerhollakin piiputtaa
- pian koittaa syysloma
- pakistomme saattaa vahvistua tauolla, ainakin pituus lisääntyy himpun
- sairastupa tyhjenee pikkuhiljaa
-Ilves yhä takanamme
- Kojon ja Mäntykiven maalit
 

redpecka

Jäsen
Noin isot mätkyt vain todistavat hänelle, että miehelle maksettiin ihan liikaa...
Höpö höpö. Juhlakaudelle panostettiin niin kuin kuuluu ja pelimiehelle maksettiin pelimiehen palkkaa eikä heti annettu häippästä kun palkkavaatimus menee yli sadan tontun.

Mahtavan joukkueen kokosi SaiPa juhlakaudelle ja siitä hatunnosto seuralle. Lisä-muistelu toki on eri ketjun kamaa.
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Höpö höpö. Juhlakaudelle panostettiin niin kuin kuuluu ja pelimiehelle maksettiin pelimiehen palkkaa eikä heti annettu häippästä kun palkkavaatimus menee yli sadan tontun.

Mahtavan joukkueen kokosi SaiPa juhlakaudelle ja siitä hatunnosto seuralle. Lisä-muistelu toki on eri ketjun kamaa.
Niin siis viittasin tupaukkoon joka ei arvostanut Kunykin otteita yhtään ja tod. näk. ei ollut hänen mielestään euronkaan arvoinen. Itse pidän Kunykia kokonaisvaltaisesti TOP 5 sentterin joukossa SaiPassa sinä aikana, jolloin itse olen seurannut aktiivisesti.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Posia että joukkuetta vahvistetaan kun sille tarve. Hyökki tai kaksi nyt vielä sisään ja pleijarijunasta paikka toden teolla! Cama vai mitä sitä nykyään hoetaankaan!
 

redpecka

Jäsen
Niin siis viittasin tupaukkoon joka ei arvostanut Kunykin otteita yhtään ja tod. näk. ei ollut hänen mielestään euronkaan arvoinen. Itse pidän Kunykia kokonaisvaltaisesti TOP 5 sentterin joukossa SaiPassa sinä aikana, jolloin itse olen seurannut aktiivisesti.
Ohhoh, olipa sarkasmitutkani jumissa. Vien sen heti korjattavaksi.
 

ahal

Jäsen
Niin siis viittasin tupaukkoon joka ei arvostanut Kunykin otteita yhtään ja tod. näk. ei ollut hänen mielestään euronkaan arvoinen. Itse pidän Kunykia kokonaisvaltaisesti TOP 5 sentterin joukossa SaiPassa sinä aikana, jolloin itse olen seurannut aktiivisesti.
Taitaa kantaa kultapottaa nyt myös Kerhossa. Kaikki 19 peliä pelannut, jäähyjä yht. 4 min, tehot 2+14. Eli nakkelee kiekkoa lapaan muille ja silloin tällöin napauttaa itsekin. Tuolla tahdilla 50 pistettä on haarukassa.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Olipahan jännä matsi. Tuli paikan päällä vastinetta koko rahalle (vaikka toki keltamustien kautta hankitut liput oli naurettavan halvat). Peli-ilme oli mielestäni koko ajan hyvä, vaikka HIFK tekikin jokaisesta paikastaan maalin. Mutta ei minulta loppunut usko (kuten monesti 4 maalin tappioasemassa käy), kuten ei näköjään joukkueeltakaan. Abianoskin (siis HIFK fani, mutta ostin myös hänen perhelleen liput SaiPafanien kautta) totesi SaiPan 6-5 kavennuksen jälkeen, että pelottaa koko ajan kun SaiPa on kiekossa että kohta tulee tasoitus (kuten lopulta tulikin). En ole vieläkään tainnut nähdä runkosarjapeliä Nordiksella, jonka SaiPa olisi voittanut, mutta molemmilla kerroilla, kun olen lasten kanssa ollut matsissa niin SaiPa taistellut itsensä jatkoajalle (edellinen kerta taisi olla Radken joku ihan viime hetkillä sutima muistaakseni 4-4 tasoitus).
 

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Uusi pakki Bernhardt vaikuttaa ihan lupaavalta tapaukselta. Liikkuu mielestäni 190 senttiseksi pakiksi yllättävän sulavasti. Pelaa hyvin rauhallisesti kiekolla ja kykenee tekemään järkeviä, peliä edistäviä siirtoja kiekolla. Ei sählännyt pahemmin IFK:ta vastaan.

Valitettavasti yksi kausi ei välttämättä riitä, että kaikki potentiaali kanavoituisi tehopisteiksi ja joukkueen sarjapisteiksi, mutta aineksia kaverissa on ihan selvästi. Pitäisi miettiä, miten SaiPa saisi hänestä kaiken hyödyn irti. Pelkkä loppukauden sopimus tarkoittaa, että pelaaja todennäköisesti hyötyy enemmän SaiPasta kuin SaiPa hänestä - pahasti pelkään. Projektipelaajana olisi aivan täysosuma, mutta näkeekö pelaaja itseään minään projektina?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ahal

ahal

Jäsen
Uusi pakki Bernhardt vaikuttaa ihan lupaavalta tapaukselta. Liikkuu mielestäni 190 senttiseksi pakiksi yllättävän sulavasti. Pelaa hyvin rauhallisesti kiekolla ja kykenee tekemään järkeviä, peliä edistäviä siirtoja kiekolla. Ei sählännyt pahemmin IFK:ta vastaan.
Tänään liikkui SaiPan pakeista toiseksi eniten, 5,8 km ja peliaikaa 23,09. Varmaan totutteluvaiheen, 5-10 peliä, jälkeen peli näyttää vielä paremmalta. Avaus oli ihan ok. Sitten siellä olisi kova kolmikko, Vainio, Grman ja Bernhardt. Salo saanee myös jatkossa paljon peliaikaa, mutta muut joutuvat kisailemaan.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Ollipahan spektaakkeli eilen paikan päällä todistaessa. Olin jo 25 minuutin jälkeen nostamassa kytkintä, mutta soin vielä kolmannen erän itselleni ja siitähän se lähti. En kyllä muista koska olen tuulettanut niin paljon kuin eilen Vainion tekemää maalia! Totuus on että puolustus varmaan Liigan kehnoin ja sen myötä alivoima, kammottavaa katseltavaa kerrassaan.

Niin tai näin, se oli eilen SaiPalta miehen työ! Hyvä SaiPa!!

Ps. Täytyy nostaa Jullien faneille hattua, hyvät after gamet käytiin herrasmieshengessä pennissä ja siitä nyt kärsitään.
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joo ei tuo puolustus vaan edelleenkään vakuuta. Toki pakko myöntämän että HIFK yv oli hienoa. Vituttaa jo nyt, että esimerkiksi Riikolan otteista saamme nauttia myös ensi kaudella...
 

Barney

Jäsen
Santeri Virtanen teki näköjään eilenkin maalin. Tämän kauden tilastot ovat nyt: 8 ottelua, 4+3=7 ja +4. Jos jatkaa tuollaista tahtia kauden loppuun asti, niin ei välttämättä sopimuksestaan huolimatta pelaa enää ensi kaudella SaiPassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös