Päivän positiivinen

  • 1 840 467
  • 8 796

redpecka

Jäsen
SaiPa pääsi tänään ihan kivasti yyveellä alueelle. Tuli mieleen kun kattelin vähän pikku-Suomen yyveetä tuossa, toivat kiekon alueelle identtisesti SaiPan vastaavaan, eli yksi pitkä jättö taakse ja sieltä tullaan vauhdilla keskeltä ylös ja vähän ennen siniviivaa jaetaan kiekko vasemmalle.

Pexikin oli taas lukenut Jatkoaikaa kun pressissä puheli että siellä taas naureskeltiin meidän kokoonpanolle... :)
 

Tupaukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa ja Saimaan Kurra.
+++Voitto!
++Koko joukkue pelasi hyvin, vaikka joitakin kömmähdyksiä tuli.
+Ylivoima
Nuoret pelasi hyvin, vaikka varmasti jännitti.
Hauskoja nuo Virran lausahdukset lehdistötilaisuuksissa, pitävät sisällään aina pienen piikin sinne sun tänne.
 
Viimeksi muokattu:

PePo_17

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, KooKoo
Olen torunut Loimiksen Veksin otteita viimeaikoina. Koen velvollisuudekseni myös kehua kun siihen on syytä.

Minun mielestäni Veksi pelasi eilen KK:a vastaan varsin mallikkaasti. Mieleeni jäi montakin tilannetta, joista Veikko lähti voittajana.

Hyvä hyvä. Jatka Veikko samaan malliin.
 

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Olen torunut Loimiksen Veksin otteita viimeaikoina. Koen velvollisuudekseni myös kehua kun siihen on syytä.

Minun mielestäni Veksi pelasi eilen KK:a vastaan varsin mallikkaasti. Mieleeni jäi montakin tilannetta, joista Veikko lähti voittajana.

Hyvä hyvä. Jatka Veikko samaan malliin.
Veikon haaste on löytää tasaisuutta tekemiseen. Joissain peleissä hän on erittäin hyvä, sitten saattaakin hiihdellä pari peliä aivan tilanteiden ulkopuolella. Eiköhän tuo kuitenkin vähitellen löydä yhä enemmän niitä parempi vireisiä iltoja.
 

Salt

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Taistelevat Irlantilaiset & Golden Boys
Hyvä tasapainoinen peli eilen. Näytti siltä, että oltiin harjoiteltu paineen alta lähtöä omista ja ehkä jopa ylivoimaakin jonkin verran. En tiedä sitten kuinka paljon KooKoo oli sulattelemassa joulukinkkuja, mutta hyvä peli SaiPalta ja nuoret pelasi ihan malliikkasti.
 

Läts

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Peli oli nousujohteinen, ekan erän sekavuus hävisi ja kokoajan enemmän oltii pelin sisällä. Paikoista vielä maalit ni avot.
 

Reinhart

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Montreal Canadiens
Niin päästiin sit paikoille kun peli oli 5-1 eli ei oikeasti ollut palaa tälläkään kertaa. Nyt täytyy sanoa että ei vakuuta valmennus eikä oikein pelaajatkaan toki siellä Loimaranta, McIntyre, Halloran ja Metsävainiolla oli ihan hyvää tekemistä ja Haarti pelas odotuksiinkin nähden ihan hyvän pelin ja eihän hän vielä ole mikään valmis vahvistus mutta kuitenkin jonkinlaista potentiaalia hänessäkin
toki on.
 

Läts

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Vaikka posin puolella ollaan, niin SaiPa teki kolme ja hävisi silti kolmella. Ei tuo nyt kauhean hyvää peliä ollut.
Toki paikoista vois kovemmalla prosentilla laittaa sisään. Siinä oli Olkkosella pari paikkaa, Loimiksella yks ja Pyrochtalla yks ni kolmoseen oltais voitu lähtee 5-4 johdossa jos oltais oltu yhtä tehokkaita ku kaveri. Tänää ei oltu. Toki iha noin helpolla ei pitäis kaverille antaa niitä maaleja, siitä pitäis kyllä ekana lähteä liikenteeseen.
 

Zolomy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerrotaan lähiviikkoina
Seurasin pelitilannetta teksti-tv:n kautta ja vitutti kun Tepsin kolmannen maalin perässä luki av. Vitutus loiveni ainakin 1% kun tarkastin liigan sivut ja näin että oli sentään maali tyhjänä.
 

Läts

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Unohdin kaiken kiireen keskellä, että peli alkoi jo kolmelta, väistin kyllä näköjään luodin ja isosti. En aio enää avata telkkaria.
 

emz1

Jäsen
Markkasen torjuntatyöskentely näyttää sentään hyvältä. Harvassa on ne 19-vuotiaat jotka pystyvät tuossa iässä samaan.
 
Peli peliltä lähestyy se Virran projektin kausi kaksi ja nää Loimarannat ja Lipiäiset nostaa tasonsa Liigan pistemiesten kärjen joukkoon.
 
Suosikkijoukkue
Lehterän tammi
Säästää Cmoren rahat. Nyt loppu.
 
Suosikkijoukkue
Lehterän tammi
Minä kyllä tykkään tuosta Metsävainiosta ja hänen rohkeasta pelaamisestaan. Itsekkyyttä lisää niin alkaa tulostakin tulemaan. Nyt taitaa hakea läpiajoissakin syöttöjä.

Mutta, ei pisteellisesti ihan 1-sentteri, mutta ehottomasti pärjää 2-3 sentterinä.
 

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Minä kyllä tykkään tuosta Metsävainiosta ja hänen rohkeasta pelaamisestaan. Itsekkyyttä lisää niin alkaa tulostakin tulemaan. Nyt taitaa hakea läpiajoissakin syöttöjä.

Mutta, ei pisteellisesti ihan 1-sentteri, mutta ehottomasti pärjää 2-3 sentterinä.
Itse en kyllä käsitä, miten kukaan pystyy pelaamaan 127 Liigaottelua ottamatta yhden yhtä jäähyä. Aika käsittämättömän huolellista työskentelyä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös