Totta. Ihan mieletöntä.Ei ois uskonut, että tämmöinen voitto on mahdollista! Aivan uskomatonta!
Oisko heittää vielä pakkiparit?Hämäläinen-McTavish-Määttänen
Santanen-Kauppinen-Salonen
Skyttä-Immonen-Järvi
Sova-Saarinen-Matsijevski
Kaartinen
Kallioniemi-Kuznetsov
Juu, Loikalaa tarkoitin, typovirhe iski, sorry. Mutta parit tuli jo aiemmin. Marttila lie unohtunut kaiketi siitä, kun ripusti pian SaiPan jälkeen hokkarit naulaan eikä yksi kausi sputnikeissa tehnyt pysyvää muistijälkeä.@ahal Jotain Likolaa en muista ikinä kuulleenikaan enkä selostuksestakaan bongannut, mutta kai nyt Marttila on tuttu!? Kovan luokan pistepörssikiekkopuolustaja Niko Marttila at eliteprospects.com
E: Ai Mäntyharjulle lähditte.. Onko kellään mitään käsitystä minne mä päädyin. Yht'äkkiä oon täällä, mutta mihin ne parikyt vuotta meni?
Tottahan tuo. Näin käy aina välillä joidenkin pelureiden kohdalla että unohtuu. Kaikilla meillä on varmaan jotain suosikki vuosikertoja jonkun oman elämän sattumuksen kautta sinä ja sinä vuonna ja sitä muistaa jotain tyhmiäkin juttuja/pelaajia jotka muuten eivät ansaitsisi sen kummemmin tulla muistetuksi.Marttila lie unohtunut kaiketi siitä, kun ripusti pian SaiPan jälkeen hokkarit naulaan eikä yksi kausi sputnikeissa tehnyt pysyvää muistijälkeä.
Päättyi muuten 10-1 se matsi, jos tarkoitat SaiPaa vastaan pelattuja koitoksia. Kallioniemi teki ainokaisen. Sillä kaudella ei varsinkaan Nordiksella ollut mitään jakoja vaan ottelut hävittiin jo bussimatkalla.Tottahan tuo. Näin käy aina välillä joidenkin pelureiden kohdalla että unohtuu. Kaikilla meillä on varmaan jotain suosikki vuosikertoja jonkun oman elämän sattumuksen kautta sinä ja sinä vuonna ja sitä muistaa jotain tyhmiäkin juttuja/pelaajia jotka muuten eivät ansaitsisi sen kummemmin tulla muistetuksi.
Itselläni on esimerkiksi pääni kovalevyllä kausi 97-98. Tekstiteevee osasi kertoa kesällä SaiPan Ruotsin harkkaturneesta muunmuassa että tämä uusi kanukki iski hattutempun (McTavish). (Satuin vielä itse olee Ruotsissa silloin, onko väliä, en tiedä mutta haluan jotenkin olla ikäänkuin osallisena.)
Ja tietysti lukemattomia muita elämyksiä vuosien varrelta. Se kun Caloun johdatti hifkin 10-0 -voittoon ja se kun Skriko kävi antamassa samaisella areenalla Mälkiälle potkut 0-7 -lukemin. Ja siitä pari viikkoa niin saatiin Mälli takas kotiin.
Juu, Loikalaa tarkoitin, typovirhe iski, sorry. Mutta parit tuli jo aiemmin. Marttila lie unohtunut kaiketi siitä, kun ripusti pian SaiPan jälkeen hokkarit naulaan eikä yksi kausi sputnikeissa tehnyt pysyvää muistijälkeä.
Kyllä varmaan samaa peliä tarkoitetaan. Muistaakseni se Caloun teki 2 tai 3 maalia rankkareista.Päättyi muuten 10-1 se matsi, jos tarkoitat SaiPaa vastaan pelattuja koitoksia. Kallioniemi teki ainokaisen. Sillä kaudella ei varsinkaan Nordiksella ollut mitään jakoja vaan ottelut hävittiin jo bussimatkalla.
Tossa 0-7:ssa Sape Saarikoski 1+4 ja Immosen Ville hatuille.
Muistikikkana vaikka se, että se voitteli A-mestaruuden kaudella 2002. Siitä sitten pikku hiljaa eteenpäin.Minä muistin että Kohokin olisi jo pelannut tuossa Jaffalan pelissä, mutta ei sentään.
Mulla oli NHL-93 ja -96 ja sitten pleikkarilla -98. En kyllä muista niistä paljookaan, mutta varmaan kaikki saipahenkiset on aina pelannut meidän Boston-joukkueella. En kyllä muista mitään villeimmosia sieltä, siellä oli vaan joku bourque.
Nyt alkaa vähän muisti palailee noihin. Joo, tein itsekin kunnon nelosketjun jossa kaikki oli kolmemetrisiä ja aggre +110%. En kyllä tajunnut tehdä niistä villeimmosia: nimesin ne vaan Crasher, Boomer ja Banger (kun Roxetella oli semmonen biisi ku Crash Boom Bang). Ongelmaksi vain muodostui kun noi himoväkivaltaiset nelosketjun jyrät oli jengin ja koko sarjan parhaita. Ei mennyt ollenkaan niin kuin olin suunnitellut.Ville Immoset piti tehdä sinne siinä oli ihan hirvee homma.
Nimimerkki @Gennadi kävi täällä eilen. Naapuri, joka löysi kännissä hävittämäni SaiPapiponi (joka tosin hävisi jonkun mukaan kun hän ei vielä sielloin tiennyt että se on minun). Jotenkin hassua että tällaisella pienellä 200 000 asukkaan paikkakunnalla kuten Vantaa sattuu pari jatkikseen kirjoittavaa meikeläistä asumaan vierekkäin.
Juhlafiilikset itsellänikin Jarnon hankinnan myötä. Hirveästi ei viitsisi edes Teroa mollata tälläisenä päivänä. Annetaan nyt mahdollisuus joukkueelle, ja eritoten Lehterälle näyttää, että pakista löytyy voittamiseen tarvittavat aseet.Onko tämä tuleva kausi nyt sitten teemalla "Uskon (Jarnon) palautus". No on siellä vielä Tero penkin takana, mutta nyt on Terolla ainakin ykkösketjussa sellaiset työkalut ettei edes hän saa luultavasti niitä tylsymään.
Ja todella hieno fiilis nyt. Onneksi sopivasti tuli julkaisu tähän vapaapäivän aattoon niin voi riipaista seitinohutta kovemmat tämän kunniaksi. Oli hieno videokin kun äsken katselin.
Minä uskon vieläkin Teroon ensimmäisen kauden näyttöjen jälkeen. Harmi kun sen jälkeen alkoi alamäki, mutta toivon, että sieltä kaivetaan esiin nyt uuden pelaajajohtajan avulla se Teron ekan kauden periksiantamaton SaiPa.Juhlafiilikset itsellänikin Jarnon hankinnan myötä. Hirveästi ei viitsisi edes Teroa mollata tälläisenä päivänä. Annetaan nyt mahdollisuus joukkueelle, ja eritoten Lehterälle näyttää, että pakista löytyy voittamiseen tarvittavat aseet.
Tikarit toki terävinä sivaltamaan, mikäli meno kentällä ei miellytä. Puheet vähemmälle, ja nöyttöjä pöytään.
Sama juttu. Tuntuu koko ajan paremmalta ja paremmalta. En itse seuraa kuin liigaa, joten ei mitään hajua miten Jarno pelannut tuolla naapurissa, mutta kommenttien perusteella aika hyvin. Ja vielä 3v soppari, aivan mahtavaa. Jos kemiat toimii niin eiköhän nuo Zapon kanssa jatka loppu-uransa meillä. Ja siinä voi olla kyllä sellainen tutkapari että alta pois.Jumankekka, että tykkään palstan eri ketjuista nähdyistä Jokeri kannattajien kommenteista Koskirantaa koskien.