Päivän positiivinen

• 2 093 514
  • 10 186

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Melkein pitäis kampanjoida, että Etelä-Karjalassa ylitetään 30 000:lla tavoite tällä kaudella.

Voin muutaman lipun pistää omasta puolesta kun löytyy sopiva jakelukanava,lapsiperheet ja muutenkin piristystä kaipaavat etusijalla.
Se olisi aika kova, mutta vaatisi 4408 keskiarvoa loppuihin peleihin. Voittoputken myötä toki mahdollinen, mutta tuo keskiviikko HPK vie varmaan numeroita ihan jonkun verran alaspäin.

juice71

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ylivoima muuttui nyt pakolla, kun Kivenmäki oli poissa. Toivottavasti siitä otetaan nyt hyvät jutut käyttöön.
Itse ehdotin jo aiemmin että Kivenmäki ja V Petman eri ylivoimakenttiin, toinen jää vähän pelin ulkopuolelle siinä perus ykkös-yv:ssä. No, Raipen tuntien niin seuraavassa pelissä palataan vanhaan...

Kurra

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itse ehdotin jo aiemmin että Kivenmäki ja V Petman eri ylivoimakenttiin, toinen jää vähän pelin ulkopuolelle siinä perus ykkös-yv:ssä. No, Raipen tuntien niin seuraavassa pelissä palataan vanhaan...
Juu, säästetään tämä ase (toimiva yv) pleijareihin. Tärkeintä on tietää millä kokoonpanolla se toimii.

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Onnittelut sille kuka sai napattua verkkokaupasta Kalaputaan 100000. maalin paidan 500€:lla. Tuota kelpaa esitellä!

Kävin katsomassa Liigan sivuilta tilastoja.

Maalien top10 sijalla 4. Kalapudas 20 osumalla

Tulokkaiden maalipörssissä kaks SaiPa pelaajaa top10 sijalla 3. Eero Klintrup(7maalia) ja sijalla 6. Juuso Heikkilä(6maalia)

Pistepörssissä sijalla 7. Ville Petman 17+25=42

+/- tilastossa liigan kaikista puolustajista sijalla 6. Saku Salminen +17

Ihan hyvää tekemistä SaiPan pojjiilta. Se oli mun päivän positiivinen.

KovaT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, seurannassa TPS, sympatiat HIFK
Alkaa olemaan SaiPan paidatkin hinnoissaan. Tämä toki todella erityinen tuote keräilyyn.
Tepsillä taitaa olla kaikki ns. perus gw-paidat 495 €. Kyllähän tollasista spessuista pitääkin ottaa enemmän. Nuo meidän normaalit hinnat on kyllä asialliset. Itse yhden ostanut ja en kyllä olis 500 euroa maksanut varmaankaan, vaikka fomo iskikin voittoputken aikana.

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Tepsillä taitaa olla kaikki ns. perus gw-paidat 495 €. Kyllähän tollasista spessuista pitääkin ottaa enemmän. Nuo meidän normaalit hinnat on kyllä asialliset. Itse yhden ostanut ja en kyllä olis 500 euroa maksanut varmaankaan, vaikka fomo iskikin voittoputken aikana.
Joo SaiPan tuotteet on olleet "halpoja". Itse omistan jonkunlaisen kokoelman ja olen noita ostanut muistikuvien mukaan 80€-350€ hintaan.

Kala-Antin paita tuohon rahaan on joillekkin äärimäisen halpa. Toki näitä keräilijöitä tuskin on kovin montaa maailmassa. Ultimaattinen kokoelmahan olisi, kun löytyisi ekan maalin tekijän paita tuohon viereen ja välissä vaikka 50. tuhannes esim.

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Tuo Tepsin hinta on alkaen hinta. Koivun GW on 799€. Siinä on peruspaidalla hintaa. En kyllä tuollaista hintaa itse maksaisi mistään paidasta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy