Hieno ele Ässiltä! Mielenkiintoista nähdä kuinka monella muulla paikkakunnalla tullaan vastaavia näkemään.
Hienoa. Mutta mahtaa puolestaan kalpalaisia kismittää kun SaiPasta taas jotain nevareita kaksin kappalein tuikkasi kauden ekansa.+ Jussi Timonen ei saanut kauden avausmaaliaan SaiPaa vastaan.
Hyvästä yrityksestä huolimatta pitkäveto ei ikinä petä SaiPan kohdalla, vaikk antaisi pari maalia eteen. Kiitos ja kumarrus.
Olen nyt kuusi peliä lyönyt Saipaa vastaan. Odotusarvo oli kovempi, mutta tili on kyllä tämän rekan osalta yli ykkösen voitolla, enkä usko sen enää taipuvan miinukselle ollenkaan.
Nii, itse en tappeluista perusta. Jotenkin tuo touhu on säälittävää. Tappelis edes niin näyttää et pelaajiaki vituttaa. Ei se mitää auta mut jotai yritystä.Kauan sitten 1960-luvulla, kun jääkiekko oli Kuopiossa uusi laji ja KalPa otti ensi askelia mestaruussarjassa, niin oli tapana sattua, että joukkue pinnisteli pari erää vastustajan kyydissä mukana, mutta kolmannessa tuli noutaja. Tämä toistui useamman kerran. Lehtimiehet sitten ihmettelivät asiaa valmentajalta, johon tämä tokaisi: - Ei mittään hättee, ruvetaan vuan harjottelemmaan kolomatta erree.
Sama sopisi nykyiseen SaiPaankin, Lehterälle vinkiksi. Paitsi, että toisinaan ei onnistu edes eka eikä tokakaan erä. Huoh.
Ei saa Tero kenkää. Niin vahvasti on SaiPa kommentoinut Teron puolesta, että ainakin itse yllättyisin potkuista paljon.Yhtä peliä lähempänä Lehterän potkuja.