Ei saa Tero kenkää. Niin vahvasti on SaiPa kommentoinut Teron puolesta, että ainakin itse yllättyisin potkuista paljon.Yhtä peliä lähempänä Lehterän potkuja.
Surku SaiPan puolesta. Pitääkö aina vaikeimman kautta yrittää, eikö voi joskus nöyrtyä virheiden edessä ja kääntää takkinsa myötätuuleen. Ensi kausi on sitten valmis jo syksyllä.Ei saa Tero kenkää. Niin vahvasti on SaiPa kommentoinut Teron puolesta, että ainakin itse yllättyisin potkuista paljon.
Yhtä peliä lähempänä Lehterän potkuja.
Ei saa Tero kenkää. Niin vahvasti on SaiPa kommentoinut Teron puolesta, että ainakin itse yllättyisin potkuista paljon.
Hei. Tämä on positiivisuusketju. Lehterä on kuitenkin SaiPan Liiga-taipaleen menestyksekkäimpiä valmentajia. Lehterä on kaksi kertaa johtanut SaiPan pudotuspeleihin. Lehterän lisäksi ainoastaan Pentti Matikainen (kerran), Heikki Mälkiä (kolme kertaa) ja Pekka Tirkkonen (neljä kertaa) ovat johtaneet joukkueensa pudotuspeleihin. Tämä on kuitenkin jo SaiPan 33. Liiga-kausi.Surku SaiPan puolesta. Pitääkö aina vaikeimman kautta yrittää, eikö voi joskus nöyrtyä virheiden edessä ja kääntää takkinsa myötätuuleen. Ensi kausi on sitten valmis jo syksyllä.
Tämä on positiivisuusketju, ei kuitenkaan HIV-positiivinen. Tero on kaikkensa antanut, taakse poistu. Tottakai hymy huulilla. Antti Tuomenoksa on onnistunut ilman muuta. Jussi Markkanen on onnistunut ilman muuta. SaiPan hallitus on onnistunut ilman muuta. Minä olen onnistunut ilman muuta. Käsikirja on onnistunut ilman muuta. Kaikki ovat onnistuneet ilman muuta.Hei. Tämä on positiivisuusketju. Lehterä on kuitenkin SaiPan Liiga-taipaleen menestyksekkäimpiä valmentajia. Lehterä on kaksi kertaa johtanut SaiPan pudotuspeleihin. Lehterän lisäksi ainoastaan Pentti Matikainen (kerran), Heikki Mälkiä (kolme kertaa) ja Pekka Tirkkonen (neljä kertaa) ovat johtaneet joukkueensa pudotuspeleihin. Tämä on kuitenkin jo SaiPan 33. Liiga-kausi.
Toivottavasti pelaa meillä ensi kaudella, on nimittäin omissa papereissani jopa Mäntykiven edellä, vaikka hänkään ei ole huonosti pelannut! Mukavaa olisi nähdä molemmat ensi kauden joukkueessa fleguilevien junantuomien sijaan.
Tuliko Veikko siis Vantaalta bussilla?
Mitä sellaisia näyttöjä Oksasella ei ole mitä Loimarannalla on, että ei olisi ansainnut näyttöpaikkaa Liigassa? Oksanen on pelannut junnujen maajoukkueissa 16,18 ja 20-vuotiaissa. Sen jälkeen kokonainen kausi miesten pelejä Mestiksessä ja Bluesin A-junnuissakin ennen Mestis-kautta teki 59 pistettä 45 ottelussa. Ennen SaiPaan tuloa vuosi Pohjois-Amerikassa. Kaiken tämän edelle siis menee Loimarannan näytöt SaiPan A-junnuissa? Kyllä Oksanen ansaitsi Liiga-sopimuksensa ihan omien taitojensa puolesta mielestäni.Ja tässä tapauksessa mies on itse osoittanut kykenevänsä nousemaan junnuista liigaan. Esimerkiksi Oksanen tuli suoraan liigaan, eikä ns. noussut sinne taitojensa puolesta, vaikka taitava junioriaikana olikin. Tuli Teron mukana ja ei ole erityisemmin itseäni vakuuttanut missään vaiheessa. Loimarannan tapauksessa jopa kaltaiseni puusilmä näkee potentiaalin, mutta voihan se olla, että sopparia on tyrkytetty muualtakin.
Oksasen kehitys junnaa paikallaan, mutta Loimaranta on kehittynyt huimaa vauhtia ja tulee varmasti olemaa tulevaisuudessa huippu pelaaja...Mitä sellaisia näyttöjä Oksasella ei ole mitä Loimarannalla on, että ei olisi ansainnut näyttöpaikkaa Liigassa? Oksanen on pelannut junnujen maajoukkueissa 16,18 ja 20-vuotiaissa. Sen jälkeen kokonainen kausi miesten pelejä Mestiksessä ja Bluesin A-junnuissakin ennen Mestis-kautta teki 59 pistettä 45 ottelussa. Ennen SaiPaan tuloa vuosi Pohjois-Amerikassa. Kaiken tämän edelle siis menee Loimarannan näytöt SaiPan A-junnuissa? Kyllä Oksanen ansaitsi Liiga-sopimuksensa ihan omien taitojensa puolesta mielestäni.
Tulevaisuus näyttää millaisia pelaajia heistä tulee. Hienosti on Loimaranta tilaisuutensa käyttänyt. Miesten pelit ovat kuitenkin miesten pelejä ja kausi on pitkä. Loimaranta on Oksasta pari vuotta nuorempikin.
Näistä nyt ei voi koskaan sanoa mikä on tilanne kolmen vuoden päästä. Mitään en itse enää uskalla kutsua "varmaksi" tapaukseksi. Jonatan Tanuksenkin piti olla suurempi lupaus kuin Barkovin. Hienoa kuitenkin, että onnistumisia tulee ja ne ruokkii itseluottamusta ja lisää onnistumisia.Oksasen kehitys junnaa paikallaan, mutta Loimaranta on kehittynyt huimaa vauhtia ja tulee varmasti olemaa tulevaisuudessa huippu pelaaja...
Katsoin illan sankarin haastattelun kun Face sitä tarjosi (asetuksena luonnollisesti että näyttää SaiPan jutut ekana) ja näytti siltä, että joukkuhenki on kuitenkin pirun hyvä. Tuo on tärkeää, vaikka tämä kausi nyt vituiksi menikin.
Ehkä se Tero ei olekaan niin paha kuin yleisesti kuvitellaan vaan syyt saattavat olla muualla. Toki olen jo kirjoittanut, että voisi jatkaa matkaa, mutta jos tuo yhteishenki jatkuu niin voi Tero viimeisen sopimuksen kautensakin jatkaa. Ja nyt kun olen tämän kirjoittanut, niin perhepelissä tulee varmaan 0-5 turpaan ihan vitun paskalla esityksellä.