Sputnik Corner
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa
+Lehterän koira
Toivottavasti pysyy elossa toukokuuhun saakka..
Toivottavasti pysyy elossa toukokuuhun saakka..
Olen miettinyt kuka muu pelaaja tulisi mieleen kun katselee Radken peliä, niin olisiko siinä jotain J.M.Aaltosta? Toki kaveri on vasta 20v, et itse olen kyllä ollut pitemmän aikaa sitä mieltä että aika suurta potentiaalia kaverista löytyy, jos vain valmennus ja kaveri itse osaa kaivaa ne esille. ps. tämän iltaista peliä en nähnyt et sen suhteen en voi kommentoida.....
Tämä on tavallaan totta, mutta onhan tässä lieventäviä asianhaaroja. Radke on muutaman kerran kurvannut hyökkäyspäädyssä vasemmalle siihen malliin, ettei nopeudella tai hitaudella ole ollut juuri väliä. Hitaampikin vauhti riittää, jos hanttiin pistävä puolustava pelaaja jää kuitenkin väännössä toiseksi.Sen lisäksi kääntyy ja vaihtaa suuntaa melko hitaasti.
Eikä Taipaluksella. Positiivista on myös tulokset muilta paikkakunnilta tänään.Onneks Pärrellä ei ole sopparia ensi kaudesta.
Eikös lehdistötilaisuudessa sanonut vain, että Roy tulisi tiistaille?Ja Tertsin lupaus, että Anssi ja Radke olisivat kehissä taas tiistaina. Pikku tälleistä kyse.
No joo, molemmilla pieni tälli ja RR "varmuudella" mukana tiistaina. Löfman siis auki. Kuuntelin vain toisella korvalla, sorry.Eikös lehdistötilaisuudessa sanonut vain, että Roy tulisi tiistaille?
Onneks Pärrellä ei ole sopparia ensi kaudesta.
Jolla toki matsi vähemmän pelattuna.10 pisteen ero KooKooseen.
Paljon on kiinni seisomakatsomon yleisömäärästä. Istumapaikkojen myynti antaa toki osviittaa tilanteesta. Yli 3500 pitäis olla jo saletti. Yli 4000 ois jo pieni yllätys.Taitaapi tulla kauden yleisöennätys, tai ainakin lähellä kuin kauden avausottelussa KooKoota vastaan.
Joo, piti vähän ottaa huilitaukoa Jatkoajasta, mutta olen tätä lueskellut syksyn mittaan. Kiva, että joku edes on kaivannut. :) Antini tälle palstalle nyt on ollut pidempään aika yhtä tyhjän kanssa, jos nyt erityisen sisällöllinen koskaan. Heh. SaiPa kiinnostaa edelleen, toki. Voi olla, että visiitit tulee olemaan lähinnä ranskalaistyyppisiä jatkossakin. Taustalla silti mukana!Päivän positiivinen:
@Ted Raikas is back! :)