Päivän Matti...

  • 299 853
  • 1 081

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Luin saman kommentin ja minulle tuli tuosta mieleen, että olisikohan Matti viimeinkin aidosti pääsemässä jaloilleen. Jotenkin tuo on sellainen kommentti, jossa täytyy jo vähän leikata ja osata nähdä asiat positiivisessa valossa ja huumorin kautta. Pahimmillaanhan Matilta tuli (naurattavan) urpoja kommentteja ja mies oli tosissaan, nyt homma vaikuttaa jotenkin muuttuneen.
Tuosta eilen postatusta videolinkistäkin saa sen käsityksen, että jotain petrausta on tapahtunut. Yllättävänkin skarpilta Matti vaikuttaa, kun vertaa aiempiin esiintymisiin. Todella hienoa, jos mies on lopultakin pääsemässä jaloilleen. Olisiko sitten niin, että mies tarvitsee riittävän kovia haasteita ja jotain mihin panostaa, jotta viina jää helpommin sivuun.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olisiko sitten niin, että mies tarvitsee riittävän kovia haasteita ja jotain mihin panostaa, jotta viina jää helpommin sivuun.

Sama mielikuva tuli itselläkin. Epäilen kuitenkin, että koko lapsuus- ja nuoruusikänsä mäessä hypännyt kaveri on taas monen vuoden tauon jälkeen tavallaan löytänyt "sen oman juttunsa". Ja mikäs sitä on silloin ollessa.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Matti oli vasta viides. Oisko treenin puutetta..
Jostain olin lukevinani, että Matti oli kuulemma selvistä päin hypätessään. Se nyt ainakin vie viimeiset metrit pois hyppypituuksista. Muutama salmiakkikossu pohjalle, niin alkaa montun pohja olemaan saletti laskeutumispaikka.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Masahan näytti tuossa MTV3:n haastattelussa pitkästä aikaa varsin terveeltä ja hyvinvoivalta! Kun viime aikoina sitä on tottunut enemmän siihen hieman pöhöttyneeseen olemukseen...
 

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Masahan näytti tuossa MTV3:n haastattelussa pitkästä aikaa varsin terveeltä ja hyvinvoivalta! Kun viime aikoina sitä on tottunut enemmän siihen hieman pöhöttyneeseen olemukseen...

Katsoiko muut tänään Nelosen urheiluaamua? En ole ikinä nähnyt Mattia noin freesinä ja asiallisena sekä urheilullisena. Mies on taas hyppäämisestä innoissaan ja kertoi viettäneensä tipattoman tammikuun. Tähtää kovasti 2009 veteraanien MM-kisoihin ja haaveilee maailmancup-kisan koehyppääjän roolista, kuulemma täysin mahdollista. Myönsi myös itse omat hölmöilynsä ja kysyttäessä esimerkiksi Kaisa Variksesta Nykänen sanoi olevansa puhtaan urheilun kannalla.

Ainakin täällä tuntuu tosi hyvältä Matin puolesta!
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Jep, minä katsoin Neloselta sen Matin haastattelun. Hyvässä kunnossa näyttää mies olevan. Hyvältä kyllä näyttää Matin kannalta. Täytyypä katsoa se Nykäsestä kertova dokumentti sitten kun se tulee..
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Onhan huippu-urheilija kuitenkin huippu-urheilija.

Harvalta Matti-Meikäläiseltä onnistuisi tenuttaa säännöllisesti sellainen noin 15 vuotta putkeen.
Sen jälkeen tehdä comeback, olla kuukausi selvinpäin, treenata normaalisti ja olla taas entisessä kunnossa.

Tähän pystyy vain Matti.

http://www.riemurasia.net/jylppy/displayimage.php?album=search&cat=0&pos=5

Päivitetty versio ko. uutisesta: 16.2.2008 Iltapulun kannessa,
"Matti: hyppy oli viedä minut".

No toivotaan parasta, siis, että ainakin mitali tulee.
 

rpeez

Jäsen
Matilla oli minusta oikea asenne tulevan kisaan: kaksi onnistunutta hyppyä ja that's it. Ja sitten varsinainen menestys yritys vasta vuoden päähän.
Turhaan Jurgens rupesi ahdistelemaan siinä tilanteessa katsojien odotuksista jo nyt, voisin kuvitella että tällä hetkellä vielä Matin prosessissa edetään henkisesti herkkää aikaa. Mukava oli huomata, että Matti itsekin oli huomannut mitkä on oleellisia asioita että elämä pysyy järjestyksessä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Toivottavasti Matti saisi nyt lopultakin elämän syrjästä kiinni ja pystyisi lopettamaan hölmöilyt. Miehen historian tuntien voi olla hyvinkin että sama ralli jatkuu taas kun ne kisat on ohi ja "arki" tulee vastaan, mutta on kyllä piristävää nähdä välillä ihan oikeasti hyvinvoivan ja terveen näköinen Matti Nykänen. Minä toivon kyllä ihan koko sydämestäni että tämä koko juttu on ollut herätys Matille!
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Kuinkas tuntuukin siltä että Matin kuviot menevät sykleissä. Nyt ollaan taas selvänä, kohta menee kovaa ja tulee hölmöiltyä. Vuoden putki - joku kunnon stoppi - raitistuminen - selvänä - muutama siideri - vuoden putki - hölmöilyä jne.

Toivon toki pelkkää hyvää jatkossa.
 

scholl

Jäsen
Ilmeisesti Saksassa irtoaa vähän rumemmallakin naamalla.

Kysymys on siitä, että ketkä sitä mäkihyppyä menee katsomaan. Sille porukalle, ovatpa sitten saapuneet kilpailupaikalle mistä tahansa maasta niin mäkihyppääjä on se taikasana, eikä mäestä hypätä naamalla. Sama juttu on kun helsinkiläinen menee muualle Suomeen. Helsinki on se taikasana, jolla naisia tulee ja paikalliset miehet kaivavat melkein puukkonsa esiin.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Sama juttu on kun helsinkiläinen menee muualle Suomeen. Helsinki on se taikasana, jolla naisia tulee ja paikalliset miehet kaivavat melkein puukkonsa esiin.

Niin ja paksu lompakko on myös yksi tapa saada helposti. Luonnollisesti myös julkkis-status. Noissa tapauksissa on ihan sama minkälainen pärstä on.

Harri Ollista sen verran, että tietysti hän rangaistuksensa on ansainnut, jos on joukkueen sääntöjä rikkonut. Muutenhan tuo näytti toimivan hyvin, koska mies paransi suoritustaan. Ehkä tässä olisikin lääke jännittäville urheilijoille. Lyödään naisia seuraksi koko yöksi ja sitten puhallettiin peli poikki vähän ennen kisan alkua. Ei ehdi jännittää ja itsetunto on korkealla.
 

julle-jr

Jäsen
Sama juttu on kun helsinkiläinen menee muualle Suomeen. Helsinki on se taikasana, jolla naisia tulee ja paikalliset miehet kaivavat melkein puukkonsa esiin.
:D

Täytyypä pitää mielessä. Jos joskus sattuu iskemään pakottava tarve saada naista, niin ei muuta kuin vaikka Tapiolaan Heikintorille pokailemaan. "Moi, mä oon Helsingistä." Toimii varmaan junan vessaakin paremmin.
 

nikozwan

Jäsen
Suomipopilta tuli muuten hetki sitten Matin uusi sinkku nimeltä "Anna mulle seksii".

MAH-tavaa. Jos Matti nyt jotain on elämässään osannut tehdä mäkihyppäämisen jälkeen, niin nimetä biisinsä. Toi menee jo kuulematta Matin Greatest Hits-levylle. Tosin on ehkä syytä epäillä keksiikö mies sittenkään itse noiden biisien nimet!?

...Jos joskus sattuu iskemään pakottava tarve saada naista, niin ei muuta kuin vaikka Tapiolaan Heikintorille pokailemaan. "Moi, mä oon Helsingistä." Toimii varmaan junan vessaakin paremmin.

Jep. Enää pitäisi tietää missä kyseinen tori sijaitsee... =)

Nimimerkillä "True Helsinkiläinen ei käy Espoossa."
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tulipa äsken hieno dokumentti ESPN-ClassicSports kanavalla Calgaryn talviolympialaisista. Siinä Masa oli uransa huipulla ja kaikki näytti niin täydelliseltä, ja olihan se sitä. Kornilta näytti vain se perinteinen hyppytyyli, vaikka V-tyyli näytti silloin alkuun vielä kornimmalta.

Jokos muuten ne mäkihypyn veteraanien MM-kisat ovat tänä talvena olleet?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös