Jostain olin lukevinani, että Matti oli kuulemma selvistä päin hypätessään. Se nyt ainakin vie viimeiset metrit pois hyppypituuksista. Muutama salmiakkikossu pohjalle, niin alkaa montun pohja olemaan saletti laskeutumispaikka.Matti oli vasta viides. Oisko treenin puutetta..
Masahan näytti tuossa MTV3:n haastattelussa pitkästä aikaa varsin terveeltä ja hyvinvoivalta! Kun viime aikoina sitä on tottunut enemmän siihen hieman pöhöttyneeseen olemukseen...
Ilmeisesti Saksassa irtoaa vähän rumemmallakin naamalla.
Sama juttu on kun helsinkiläinen menee muualle Suomeen. Helsinki on se taikasana, jolla naisia tulee ja paikalliset miehet kaivavat melkein puukkonsa esiin.
:DSama juttu on kun helsinkiläinen menee muualle Suomeen. Helsinki on se taikasana, jolla naisia tulee ja paikalliset miehet kaivavat melkein puukkonsa esiin.
Suomipopilta tuli muuten hetki sitten Matin uusi sinkku nimeltä "Anna mulle seksii".
...Jos joskus sattuu iskemään pakottava tarve saada naista, niin ei muuta kuin vaikka Tapiolaan Heikintorille pokailemaan. "Moi, mä oon Helsingistä." Toimii varmaan junan vessaakin paremmin.
Jokos muuten ne mäkihypyn veteraanien MM-kisat ovat tänä talvena olleet?