Päivän Matti...

  • 299 850
  • 1 081

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Jalat on ihan hapoilla. Pohkeisiin oikein sattuu. Ei ole fysiikka oikein siinä kunnossa, että pääsisi vielä nauttimaan tästä hommasta, Nykänen kertoo Savon Sanomissa.
No ei varmasti tuollaisen ryyppyputken jälkeen, mitä mies on tässä harrastanut, fysiikka kestä oikeastaan mitään rasitusta. Toivoa vaan sopii, ettei tapa itseään, kun aloitta tuon hyppäämisen. Kerran kun tulee pää edellä, niin siinähän se sitten on valmista tavaraa puulaatikkoon.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Toisaalta, eikös Matin kohdalla tyylikkäintä olisi kuolla siten, kuin millä maineeseen ponnistikin?

Ei sillä, en toki toivo mitään onnettomuutta miehelle ja toivottavasti kunto kohenee. Hienoahan se olisi vanha mäkikotka nähdä liitämässä taivaan halki.

Onkohan Nykäskä ollut suht skarppina viimeajat, kun ei ole pahemmin lööpeissä mehusteltu miehen vastoinkäymisillä? Vai onko mediaseksikkyys vaan laimentunut ja kaikenlaisia töppäilyjä ei jakseta ottaa esiin?
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Onkohan Nykäskä ollut suht skarppina viimeajat, kun ei ole pahemmin lööpeissä mehusteltu miehen vastoinkäymisillä?
Vai skarppina? Mervin kanssa ovat olleet niin naamat, ettei tappelemisestakaan tule yhtikäs mitään, joten ovatkin panostaneet vaan kaiken ajan olelliseen toimintaan.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
No pitäähän sitä nyt jotain tekimistä Matillakin olla ettei päivät selvenä mene ihan hukkaan tai siis toivotaan että nykyisessä iässä ja kunnossa kiipeää sinne torniin vain selvinpäin jotta vältytään suuremmilta vahingoilta, joten eikun torniin vaan. Tosin pieni treenaminen ei kyllä pahitteeksi olisi. Onhan se taito siellä veressä vieläkin pienestä huuhtelusta huolimatta.

Ja pitäähän sitä ruveta tekemään tarinaa Matti 2 elokuvallekkin niin saa taas Selin/Mäkelä kaksikko pikkasen hommiakin.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Oli kyllä jotenkin outo tunne avata 201 tekstikanavalta ja nähdä siellä juttua Matista. On jo tottunut, että miehestä kirjoitetaan juorupalstoilla. Kuitenkin onnea Matille yritystä varten, jos pinna kestää, niin eiköhän mies pärjää. Muistaakeni jossain lehden testissä ponnisteli vielä aika hurjia lukemia parisen vuotta sitten.
 

Sic

Jäsen
http://www.seiska.fi/huhhuh/seiskatv/_a61236/matti+jalleen+suksilla/

Tuostahan saa Nykäsestä ihan eri kuvan, kuin näistä aikaisemmista kännihaastatteluista. Rauhallinen ja järkevä ulosanti yhdistettynä realistisiin kommentteihin. Merilä tuossa sen sijaan taitaa olla pienissä.

Kyllä itsekkin yllätyin tosta haastattelusta, vihdoin asiallista Mattia kehissä, enkä usko että siellä kovin montaa hyppyä muutenkaan pompittaisi jos alkoholia olisi otettu. Toivotaan että matilla linja jatkuu nyt tälläsenä ja mies todella pääsis parempaan kuntoon ensi vuoden puolella ja talvella.
 

d2uce

Jäsen
Hienoa nähdä, että Mervi ei ole menettänyt mm. keikoilla nähtyä hehkuaan, vaan näyttää kotonakin otetuissa valokuvissa omalta hehkeältä itseltään.

Liekö tuo hehku peräisin Mervin mainitsemasta kirkasvalolampusta, jolla koittaa lieventää kaamoksen aiheuttamaa kärsimystä. On myös jännittävä huomata, että Matti on vaihtanut nahkatakin väriä.
 
Vaikea kyl uskoa et kumpikaan Merilästä tai Jussi Niemestä olis Matin aitoja ystäviä.

En tiedä millainen Matti mahtoi olla aikojen alussa, mutta nykyään mies on kyl liki totaalisesti tuhoutunut.

Liekö sitten jatkuvat diapami+viinasekoilut tuhonneet kaiken..
 

c'elysee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Matti tänään:
- En tiedä, voiko vireestä puhua, mutta ihan hyvä tuntuma on. Tiedän kuitenkin, missä olen: olen Taivalkoskella.

Nämä Matin polkaisut ovat kyllä legendaarisia. Ei noihin ihan tyhmä kaveri kyllä pysty.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Matti tänään:
- En tiedä, voiko vireestä puhua, mutta ihan hyvä tuntuma on. Tiedän kuitenkin, missä olen: olen Taivalkoskella.

Nämä Matin polkaisut ovat kyllä legendaarisia. Ei noihin ihan tyhmä kaveri kyllä pysty.
Luin saman kommentin ja minulle tuli tuosta mieleen, että olisikohan Matti viimeinkin aidosti pääsemässä jaloilleen. Jotenkin tuo on sellainen kommentti, jossa täytyy jo vähän leikata ja osata nähdä asiat positiivisessa valossa ja huumorin kautta. Pahimmillaanhan Matilta tuli (naurattavan) urpoja kommentteja ja mies oli tosissaan, nyt homma vaikuttaa jotenkin muuttuneen.
 

Moosehead

Jäsen
Matin tunnelmia Iltalehdestä poimittuna.

"Nyt en ole juopotellut, mutta joskus olen ottanut viinaa ihan kunnolla."

Muistakaa tämä, jos vaimo tai tyttöystävä kieltää juopottelun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös