Päivän Matti...

• 300 302
  • 1 078

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
on se Matti jotenkin todella hauska tyyppi...
On joo. Tavallaan tyhmä mutta toisaalta fiksu.

Mutta onko sitä uimahousut jalassa jalat ylhäällä -kuvaa joka paikassa pakko näyttää?

Katsoin myöskin nyt illalla tuon dokun Matista. Uuno Turhapuroista olen kyllä samaa mieltä. Jne. Muutenkin hieman yllätyin positiivisesti Matista ja tuosta dokumentista, vaikkei se nyt kovin erikoinen ollutkaan, eikä sisältänyt mitään suuria paljastuksia.

Matin kanssa olisi varmaan hauska ryypätä.

Animal

Jäsen
Matti tekee koko ajan uutta kieltä. Höntöntönttö.

Itse olen kuullut termiä "höntöntönttö" käytettävän kiljusta johon pultsarit sekoittavat lääkkeitä. Pelkästä höntöstä puhuttaessa ammattimiehet käsittääksenä tarkoittavat peruskiljua ilman mitään lisätehosteita.

Tämä siis kadunmiesten puheiden perusteella, ei omasta kokemuksesta.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ja sitten vaan veikkausta pystyyn kuinka kauan kestää kun on lööpeissä: ERO !

EIkös pari edellisen kerran vihitty Laajavuoren hyppytornissa ?

Eivät he kai nyt enää naimisiin menneet, vaan ottivat ainoastaan avioliittonsa suojaksi hindusiunauksen? Vai muistanko ihan väärin? Ennen tuota Laajavuoressa vihkimistä Mervi Tapola-Nykänen esiteltiin jossain lehdessä: "kuvissa Mervi Tapola, Matin entinen ja tuleva vaimo".

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Nykänen latelee kovaa tekstiä päivän Iltalehdessä Johanna Tukiaiseen liittyen, kun he olivat esiintyneet viime viikonloppuna samaan aikaan Järvenpäässä.

Meillä keikalle ei tule kukaan muu lavalle kuin bändi, niin tällainen harakka tulee sinne häiritsemään mun työtä. Aika törkeä nainen mun mielestä.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt on selvästikin tullut uusi single. "Anna mulle sexii". Ostinpa kipaleen tuosta ilmaisesta internetkaupasta. Ihan Masan ääni tämä on, mitään muuta en tästä tiedä ja kyllä myöntäisin, jos sattuisin tietämään.

MS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Et-Po 72, EuPa, Veitsiluodon Vastus,Hoopi Hänninen
Nyt on selvästikin tullut uusi single. "Anna mulle sexii". Ostinpa kipaleen tuosta ilmaisesta internetkaupasta. Ihan Masan ääni tämä on, mitään muuta en tästä tiedä ja kyllä myöntäisin, jos sattuisin tietämään.
Kappale löytyy heinä-elokuussa ilmestyvältä uudelta studioalbumilta.

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Päivän Matti olkoon se, että tänään on Matin päivä, nimittäin syntymäpäivä. 45 vuotta mittarissa, mutta so not?! Onneksi olkoon!

MS

Jäsen
Suosikkijoukkue

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mervi hakenut vaihteeksi eroa Matista. Vasta 13. erohakemus pariskunnan yhteisellä taipaleella. Jokaisen erohakemuksen on muuten jättänyt Mervi (Ilatalehden mukaan), eikö se akka ymmärrä hyvän päälle mitään? No, tällä kertaa hakemus vedettiin pois kahdeksan päivän kuluttua.

Tästä lisää

MS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy