Hemmo jonottaa ostarin kassalla, kun hän huomaa melkoisen herkun blondin
joka heiluttaa hänelle kättään ja hymyilee ystävällisesti. Mies on aivan
yllättynyt siitä että niin upea beibi heiluttelisi hänelle kättään, ja
vaikka leidi näyttää tutulta niin mies ei saa paikallistettua häntä.
Niinpä hän kysyy blondilta: "Anteeksi, tunnetko minut kenties jostain?"
"Luulisin etta olet yhden lapseni isä", blondi vastaa.
Mies muistaa sen ainokaisen kerran kun han on ollut uskoton. Hän sanoo:
"Olet se strippari jota panin polttareissani biljardipöydällä kaikkien
kavereitteni katsellessa kun kaverisi samalla piiskasi minua märällä
sellerinvarrella ja työnsi kurkun perseeseeni?"
"En..." tyttö sanoo, "...olen poikasi englanninopettaja."
======================================================
Jihaa!!
Nainen autoili villissä lännessä. Hänen autostaan loppui polttoaine eikä bensa-asemaa näkynyt mailla halmeilla. Aikansa odotettuaan polttavan auringon alla täysin autioituneen tien reunassa, saapui paikalle uljas, suoraryhtinen ja jyhkeävartaloinen intiaanimies kauniilla valkoisella palominollaan.
Intiaani ratsasti naisen viereen ja ongelman selvittyä tarjosi naiselle kyytiä lähimmälle bensa-asemalle hevosensa selässä. Vaihtoehtojen ollessa vähäiset nainen hyväksyi tarjouksen, tosin hieman epäröiden, kun ei ollut koskaan aiemmin ollut hevosen selässä, ja nousi uljaan ratsun selkään yhtä uljaan ratsastajan taakse.
Matka taittui leppoisan joutuisasti, mutta jonkun aikaa ratsastettuaan intiaani ryhtyi muutaman minuutin välein päästämään suustaan villin huudon, joka sai veren hyytymään naisen suonissa ja kenen tahansa muunkin, joka vain sattui huudon kuulemaan. Viimein jo hieman pelottavan tuntuiseksikin muuttunut matka kuitenkin päättyi onnellisesti huoltoaseman pihaan ja intiaani jätti naisen pois kyydistään päästäen vielä suustaan viimeisen raikuvan jiihaa- huudon, karauttaen valkealla ratsullaan kohti siintäviä vuoria.
- "Voi hyvä luoja!" sanoi bensa-aseman myyjä, "mitä ihmettä te teitte tuolle intiaanille, että saitte hänet huutamaan tuolla tavoin?"
- "En mitään", sanoi nainen hämmentyneenä ja hieman loukkaantuneenakin, että hänellä muka voisi olla jotain tekemistä intiaanin perin kummallisen käytöksen kanssa! "Minä vain istuin hänen takanaan kädet hänen ympärillään ja pidin tiukasti kiinni siitä valtavasta satulanupista, jotta en putoaisi".
- "Rouva hyvä", sanoi myyjä, "intiaanit eivät koskaan käytä satulaa."
==========================================================
Ennenaikainen siemensyöksy
Miehellä oli ongelma ennenaikaisen siemensyöksyn kanssa, joten hän päätti mennä tohtorin luokse. Hän kysyi tohtorilta, että mitä hän voisi tehdä parantaakseen hänen ongelmansa. Vastauksena tohtori sanoi, "Kun sinusta tuntuu siltä, kuin olisit saamassa siemensyöksyn, koeta pelästyttää itsesi."
Samana päivänä mies meni kauppaan ja osti itselleen starttipistoolin. Jännittyneenä hän halusi kokeilla tätä ehdotusta, hän juoksi kotiin vaimonsa luokse. Kotona hän löysi vaimonsa sängystä alastomana odottamassa. Aloitettuaan, he löysivät itsensä 69 asennosta. Mies hetkeä myöhemmin tunsi äkillisen kiireen siemensyöksyyn ja laukaisi starttipistoolin.
Seuraavana päivänä mies meni tohtorille. Tohtori kysyi, "Kuinka se meni?"
Mies vastasi, "Ei niin hyvin... kun laukaisin pistoolin, vaimoni kusi kasvoilleni, puraisi 3 tuumaa peniksestäni ja naapurini tuli ulos komerosta kädet ylhäällä!"
==========================================================
Kettu kysyi jänikseltä: - Tiedätkö mitä on logiikka ?
Jänis: - En
Kettu: - Se on yksinkertainen asia. Onko sinulla tikkuja ?
Jänis: - Onhan minulla.
Kettu: -No, sitten sinä varmaan poltat.
Jänis: - Kyllä
Kettu: - Juotko sinä viinaa?
Jänis: - Kyllä.
Kettu: - Sitten sinä varmaan käyt myös ravintolassa.
Jänis: - Kyllähän minä.
Kettu: - Käytkö sinä naisissa?
Jänis: - Kyllähän minä.
Kettu: - No sitten sinulla varmaan seisookin.
Jänis: - Tottahan toki.
Kettu: - Katsos tällaista on logiikka.
Jänis tunsi viisastuneensa ja lähti tyytyväisenä matkaan.
Karhu tuli vastaan.
Ylpeänä uudesta tiedostaan jänis kysyi karhulta:
- Tiedätkö, mitä on logiikka?
Karhu: -En tiedä.
Jänis: - Onko sinulla tikkuja?
Karhu : - Ei ole.
Jänis. - No sitten sinulla ei varmaan seisokaan.
Sellaista on logiikka.