Päivän ”uutinen”

• 915 735
  • 4 353

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Redbull kirjoitti:
Ei Ehkä taida toteutua!

Jossain hieman "tiukemmassa" valtiossa tuollaisen puolueen asiaa ajavat pistettäisiin kylmiksi aika nopeasti...

Niin kyllähän perinteitä poliitikon kylmäksi pistämisestä löytyy nimenomaan Hollannista. Vai ovatko kaikki unohtaneet jo tämän tapauksen.

Anders

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nakupellet

Ruotsalaiset varusmiehet tetsasivat alasti. On uutinen Ruotsissa. Suomessahan ko. uutinen ei ole mikään uutinen, onhan täällä jo kauan tiedetty ruotsalaisten miehiset tavat.

Ja video. Noin 2 minuutin jälkeen paukkuu ensimmäisen kerran.

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Anders kirjoitti:
Ruotsalaiset varusmiehet tetsasivat alasti. On uutinen Ruotsissa. Suomessahan ko. uutinen ei ole mikään uutinen, onhan täällä jo kauan tiedetty ruotsalaisten miehiset tavat.
Jos se uutinen onkin se, että Ruotsin armeijalla on aseita.

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Vihdoinkin ne tunnustivat!

Jatketaan Ruotsi-teemalla. Aina me on tämä tiedetty, nyt ne myönsivät sen itsekin.

Aftonbladet 31.5.2006 kirjoitti:
OS-hjältarna: Vi är homosexuella
Eli suomeksi "Olympiasankarit: Me olemme homoja". Ja kyllä, tässä puhutaan lätkäjoukkueesta.

Lukekaan kuitenkin uutinen ennen kuin innostutte...

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,833971,00.html

tabu7

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Kanske är det inte så öppet hos killarna, jag vet inte, säger Lindberg."

Hmmm... Viitataanko tuossa nyt siihen, että miestenkin joukkueessa olisi tämmöinen esiintymä...?

lihaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
"Esimies vonkasi alaiselta seksiä ruokatunnilla"

Näin tietää Ilta-Kakka etusivullaan kertoa. Voiko kukaan uskoa tämmoista kenestäkään?

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Toivottavasti ei sentään puhunut ruoka suussa.

scholl

Jäsen
korvakakkonen kirjoitti:
Kylläpäs oli mitäänsanomaton uutinen. Epäselvää sönkötystä koko juttu. Ja mitä sitten vaikka joku ennätys jossakin olisikin rikottu. Helsingissä on ollut suhteellisen viileää koko ajan. Ehkäpä koko helleraja on päinhelvettiä. Sen voisi siirtää esim. 35 celciusasteeseen.

Lehdeltä todella mauton veto laittaa kuva jostain sdp-henkisistä tyypeistä beachillä. Ei lepotuoleja, vaan irstaasti hiekan seassa. Ja se oikeanpuolimmainen järkyttävän pahannäköinen otus ei kyllä ole aurinkoa koskaan nähnytkään. Niin kalpea on, että oikein laatta meinaa lentää pelkästä vilkaisusta.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
scholl kirjoitti:
Lehdeltä todella mauton veto laittaa kuva jostain sdp-henkisistä tyypeistä beachillä. Ei lepotuoleja, vaan irstaasti hiekan seassa. Ja se oikeanpuolimmainen järkyttävän pahannäköinen otus ei kyllä ole aurinkoa koskaan nähnytkään. Niin kalpea on, että oikein laatta meinaa lentää pelkästä vilkaisusta.
Panisit kuiteski!

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Jatketaan iltasomien jutuilla...

Pate Mustajärvi rajussa ulosajossa
30.6.2006 09:48

Muusikko Pauli "Pate" Mustajärvi loukkaantui vakavassa ulosajossa kesäkuun alkupuolella. Onnettomuus sattui, kun laulaja oli palaamassa keikaltaan naisystävänsä kanssa.

- Olosuhteet olivat ihan helvetilliset. Oli hernerokkasumu. Äkkiä tuli 90 asteen mutka, ja toinen auto tuli vastaan neljää sataa. Pakko oli väistää, Mustajärvi kuvailee yöllisiä tapahtumia.

Laulaja on toipumassa saamistaan vammoista.

Lue päivän Ilta-Sanomista Mustajärven tarkempi kuvaus onnettomuudesta.

Patella taitaa nyt olla suhteellisuudentaju vähän hämäränpeitossa. Tuskin tuo toinen on nyt ihan noin kovaa ajanut. Vastaantulijalla tuskin on ollut http://fi.wikipedia.org/wiki/Bugatti_Veyron

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
lihaani kirjoitti:
"Esimies vonkasi alaiselta seksiä ruokatunnilla"

Näin tietää Ilta-Kakka etusivullaan kertoa. Voiko kukaan uskoa tämmoista kenestäkään?

Ja vielä vonkasi alaiseltaan? Niille kuuluu karjaista jotta: "polvilles!"

scholl

Jäsen
En ole varmaan ikinä lukenut juttua yhtä pässistä jätkästä. Menee aivan sanattomaksi:

IS 21.7:
"Poika osti kännykällä automaatista 450 pulloa limsaa - äidin laskuun
21.7.2006 07:19
Kemiläiseltä äidiltä olivat silmät pudota päästä, kun hän viime viikolla avasi kännykkälaskun. Summana komeili 790 euroa.

- Suustani pääsivät kaikki mahdolliset "sivistyssanat", ja sydän löi tuhatta ja sataa, Mervi Mattila kertoo.

Liittymä oli Mattilan nimissä, mutta matkapuhelin oli hänen 13-vuotiaan poikansa käytössä. Poika oli tilannut limupullot yhdessä neljän tai viiden kaverinsa kanssa.

Automaatista sai yhden päivän aikana ulos vain 45 pulloa, joten porukka kävi hakemassa limut kymmenen päivän aikana."

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
scholl kirjoitti:
En ole varmaan ikinä lukenut juttua yhtä pässistä jätkästä. Menee aivan sanattomaksi:

IS 21.7:
"Poika osti kännykällä automaatista 450 pulloa limsaa - äidin laskuun
21.7.2006 07:19
Kemiläiseltä äidiltä olivat silmät pudota päästä, kun hän viime viikolla avasi kännykkälaskun. Summana komeili 790 euroa.

- Suustani pääsivät kaikki mahdolliset "sivistyssanat", ja sydän löi tuhatta ja sataa, Mervi Mattila kertoo.

Liittymä oli Mattilan nimissä, mutta matkapuhelin oli hänen 13-vuotiaan poikansa käytössä. Poika oli tilannut limupullot yhdessä neljän tai viiden kaverinsa kanssa.

Automaatista sai yhden päivän aikana ulos vain 45 pulloa, joten porukka kävi hakemassa limut kymmenen päivän aikana."

Pässi on jätkä mutta ei mun mielestä kaikki ole ihan kohdillaan mutsillakaan. Olisi sitä paitsi tarkistanut että liittymässä on kaikki pimppilinja ja tekstariestot. En ainakaan itse tulisi avautumaan mihinkään ilta-sanomiin että mun poika on vittu tyhjentänyt kavereiden kanssa automaatin ja minä olen niin saatanan tyhmä että vain kärsin ja maksan. Varmasti Karpo lähettää äidille nyt hirvenpaistia ja pari karvalakkia niin ei tule niin köyhä joulu.

Olen edelleenkin sitä mieltä että ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ja sitäkin tyhmempiä ihmisiä.

Rocco

Jäsen
Jeihki kirjoitti:
Pässi on jätkä mutta ei mun mielestä kaikki ole ihan kohdillaan mutsillakaan. Olisi sitä paitsi tarkistanut että liittymässä on kaikki pimppilinja ja tekstariestot. En ainakaan itse tulisi avautumaan mihinkään ilta-sanomiin että mun poika on vittu tyhjentänyt kavereiden kanssa automaatin ja minä olen niin saatanan tyhmä että vain kärsin ja maksan. Varmasti Karpo lähettää äidille nyt hirvenpaistia ja pari karvalakkia niin ei tule niin köyhä joulu.

Olen edelleenkin sitä mieltä että ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ja sitäkin tyhmempiä ihmisiä.

Veikkaan että tästäkin syytetään loppukädessä operaattoria... "Operaattorin vika se on kun ei pysty estämään lapseni kännykänkäyttöä!"

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Onhan tuo limsa-homma melko överiksi mennyt mutta monesti tulee mietittyä että paljonko nuoret/lapset laittavat rahaa noihin tv-peleihin. Kerran tuli laskettua erään aktiivisen pelaajan laittamaa rahaa ja minuutissa kului noin 30 euroa?! 1,50 taisi olla viestin hinta ja kierroksen lopussa(en muista pelin nimeä) oli jotain 40 maalia. Kierros kestää noin 2 minuuttia ja ohi meni varmasti muutama. Joten aivan järkyttävää.

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Rocco kirjoitti:
Veikkaan että tästäkin syytetään loppukädessä operaattoria... "Operaattorin vika se on kun ei pysty estämään lapseni kännykänkäyttöä!"

Totta tämäkin, mutta operaattorilla ei kyllä käsittääkseni ole vastuuta tässä tilanteessa.
Tai sitten on jos nainen pystyy jotenkin todistamaan että on kaikki mahdolliset estot tilannut mutta niitä ei ole vain syystä tai toisesta kytketty.

Harva operaattori kuitenkaan pakottaa vanhempia avaamaan lapsilleen liittymiä. Uskoisin että tälle kyseiselle kaverille tulee seuraavaksi Prepaid liittymä.

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Päivän Ilta-Sanomat : Trump piti Missi Ninnä kädestä.

Jakso kuvattiin New Yorkissa maanantaina. Ninni ehti tutustua myös miljardööri Donald Trumpiin, joka selvästi tykästyi suomalaiskaunottareen ja halusi pitää Ninniä kädestä.

Olisit nyt edes kourinut tisseistä niin tuossakin jutussa olisi jotain järkeä.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1206712

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Speedye kirjoitti:
Onhan tuo limsa-homma melko överiksi mennyt mutta monesti tulee mietittyä että paljonko nuoret/lapset laittavat rahaa noihin tv-peleihin. Kerran tuli laskettua erään aktiivisen pelaajan laittamaa rahaa ja minuutissa kului noin 30 euroa?! 1,50 taisi olla viestin hinta ja kierroksen lopussa(en muista pelin nimeä) oli jotain 40 maalia. Kierros kestää noin 2 minuuttia ja ohi meni varmasti muutama. Joten aivan järkyttävää.

Kuinka moni niistä on sitten oikeita pelaajia ja kuinka moni tietokoneen ohjaamia? Mene ja tiedä. Melko varmasti tietokone pistää aina pelaajien enkkoja hivenen paremmaksi ja näin houkuttelee pelaajan yrittämään vielä kerran. Näin minä ainakin tekisin jos se olisi minun bisnekseni.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy