Maikkari kertoo että, Oscar-voittaja Hoffman uuteen leffaan
Hyvä tietää ettei ammattinäyttelijä ole jäänyt työttömäksi.
Hyvä tietää ettei ammattinäyttelijä ole jäänyt työttömäksi.
uljas kirjoitti:
Juulia kirjoitti:Heh, tuolta luolasta löytyy muutenkin mielenkiintoisia asioita jääkiekkoon liittyen kun laittaa hakusanaksi jääkiekko...
esim. http://www.tunnustuksien.luola.net/index.php?id=27080
tai tämä http://www.tunnustuksien.luola.net/index.php?id=10471
Hmm... Mitähän jälkimmäisessä vaimo tuumaa, jos isäntä joskus jää asiasta kiinni...
scholl kirjoitti:ollaan väärässä ketjussa. Eikö pitäisi olla hyvät naurut netistä?
no joka tapauksessa kävin tuolla sivuilla ja tällainen teksti siellä näkyi:
"Olen Moderaattorina eräällä suomalaisella keskustelufoorumilla, ja minulla on sinne tunnus jolla häiriköin siellä ja annan sille aina välillä bannia."
Olisikohan sama tunnustaja: http://www.tunnustuksien.luola.net/index.php?id=25761scholl kirjoitti:"Olen Moderaattorina eräällä suomalaisella keskustelufoorumilla, ja minulla on sinne tunnus jolla häiriköin siellä ja annan sille aina välillä bannia."
Juulia kirjoitti:No joo, innostuin vain noista jutuista. Mutta kyllä, mainitsemasi ketju olisi parempi näille, mutta en nyt jaksa siirtää. Anteeksi.
Eli oikeusmurhastahan tuossa on kyse. Kategoriaan "legendaariset spedeilyt" pääsee tällä kertaa jutun syyttäjä. Jutun yhteydessä on valokuva, joka syytettynä olleesta pojasta on otettu intissä. Ja kuvateksti kertoo:Syyttömät suomalaiset vihdoin vapaiksi
Äiti ja poika viruivat kreikkalaisvankilassa vuosia.
On se kai pakko uskoa: länsimainen sivistys lähti Kreikasta, eikä palannut sinne koskaan.Dimitris Htenas kuvattiin Sodankylässä varusmiesaikanaan. Kreikkalaisen syyttäjän mielestä kotietsinnässä löytyneet kuvat olivat terroristien koulutusleiriltä.
En epäile hetkeäkään, etteikö tuontasoisten pizzerioiden laadussa saattaisi olla paljonkin moitittavaa, mutta siltikään ei olisi ensimmäinen kerta, kun joku sairaseläkkeellä oleva lääkäri (ammatti keksitty) virittelee jotain älytöntä ihan itse.Anton kirjoitti:Meidän naapurissa myydään kello 21 saakka normaalit pizzat hintaan 2,90 euroa. Täytteestä en aina tiedä, mutta hyvälle maistuu!
Omassa pizzassa pari kuukautta sitten oli kiviä. Siis kunnon isoja kivipaloja. Eiköhän pizzan täytteet olleet siis lattian kautta kierrätetty ennen valmistusta.Anton kirjoitti:Nyt selviää, että miksi Oulussa myydään niin halpoja pizzoja:
Ruutiveijari kirjoitti:Omassa pizzassa pari kuukautta sitten oli kiviä. Siis kunnon isoja kivipaloja. Eiköhän pizzan täytteet olleet siis lattian kautta kierrätetty ennen valmistusta.
Tämä Leppävaarassa. Nam nam.
Täytteen sekaan? Paistetaanko pizzat täytteet alaspäin?mekabyte kirjoitti:Eli söit aitoa kiviuunipizzaa.
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta pizzauunin pohja on käsittääkseni kiveä, josta voi irtoilla palasia.
Oliko täytteinä simpukoita?Ruutiveijari kirjoitti:Lisätään nyt vielä tarkennuksena, että kivet oli noin 3 mm x 3 mm ja seassa oli myös hiekkaa.
Ei. Kinkku, ananas, katkarapu. Kivet juuston seassa.ihmelaama kirjoitti:Oliko täytteinä simpukoita?
On se ainakin hiukan ymmärrettävämpi vaihtoehto, tosin itse en pizzastani kumpiakaan yllätyksiä haluaisi löytää.ihmelaama kirjoitti:Onko se sitten parempi?