Jeihki kirjoitti:Totta tämäkin, mutta operaattorilla ei kyllä käsittääkseni ole vastuuta tässä tilanteessa.
Tai sitten on jos nainen pystyy jotenkin todistamaan että on kaikki mahdolliset estot tilannut mutta niitä ei ole vain syystä tai toisesta kytketty.
Harva operaattori kuitenkaan pakottaa vanhempia avaamaan lapsilleen liittymiä. Uskoisin että tälle kyseiselle kaverille tulee seuraavaksi Prepaid liittymä.
Tuossa tilanteessahan, ainakin Ilta-Pulun mukaan, oli äiti puhelimessa pyytänyt estoja liittymään. Laskun saatuaan oli sitten tarkistanut sopimuksen ja estoja ei ollutkaan. Henkilökohtaisesti ainakin lähtisin huutamaan pää punaisena operaattorin suuntaan, sillä heidän asiakaspalvelupuhelunsa tiettävästi nauhoitetaan asioiden selvittämiseksi.
Mutta kaikenkaikkiaan kyllä hieman osoittelen syyttävällä sormella vanhempien suuntaan, jos eivät ole pikkupiltille kertoneet, että puhelimella ei tilata 45 pulloa limpparia päivässä. Se on hyihyi.
Taidankin tästä lähteä vaimoa ja pentua pieksemään, että oppivat...
Että silleen...