Päivän ”uutinen”

  • 911 516
  • 4 363

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Anton kirjoitti:
Nyt selviää, että miksi Oulussa myydään niin halpoja pizzoja:
Omassa pizzassa pari kuukautta sitten oli kiviä. Siis kunnon isoja kivipaloja. Eiköhän pizzan täytteet olleet siis lattian kautta kierrätetty ennen valmistusta.

Tämä Leppävaarassa. Nam nam.
 

mekabyte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmajoki HT, sympatiat Kärpille
Ruutiveijari kirjoitti:
Omassa pizzassa pari kuukautta sitten oli kiviä. Siis kunnon isoja kivipaloja. Eiköhän pizzan täytteet olleet siis lattian kautta kierrätetty ennen valmistusta.

Tämä Leppävaarassa. Nam nam.

Eli söit aitoa kiviuunipizzaa.
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta pizzauunin pohja on käsittääkseni kiveä, josta voi irtoilla palasia.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
mekabyte kirjoitti:
Eli söit aitoa kiviuunipizzaa.
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta pizzauunin pohja on käsittääkseni kiveä, josta voi irtoilla palasia.
Täytteen sekaan? Paistetaanko pizzat täytteet alaspäin?

Lisätään nyt vielä tarkennuksena, että kivet oli noin 3 mm x 3 mm ja seassa oli myös hiekkaa.
 

ihmelaama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ruutiveijari kirjoitti:
Lisätään nyt vielä tarkennuksena, että kivet oli noin 3 mm x 3 mm ja seassa oli myös hiekkaa.
Oliko täytteinä simpukoita?

Purkkisimpukoiden mukana saattaa joskus tulla näitä (simpukan)kuoren palasia... joita voi luulla kiviksi, sekä tietenkin hiekkaa (ja niiden mukana ihan oikeitakin kiviä).

Ja mitä tähän Oulun tapaukseen tulee, niin tämän päivän (printti) Kaleva tiesi kertoa, että tutkimusissa tämä rotan hammas paljastui sian luunpalaseksi.

Onko se sitten parempi?
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
ihmelaama kirjoitti:
Onko se sitten parempi?
On se ainakin hiukan ymmärrettävämpi vaihtoehto, tosin itse en pizzastani kumpiakaan yllätyksiä haluaisi löytää.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Juudas ei ollut petturi!

Tuoreen tutkimuksen mukaan Juudas ei ollutkaan petturi, vaan toimi Jessen käskyttämänä!

Tämä uutinen vaikuttaa moneen asiaan:

- Judas Priest joutuu vaihtamaan nimensä Brutus Priestiksi
- Ässä-osion juudas ketjussa langetetut pelikiellot ja poistot joudutaam kumoaan, koska faktisesti koko ketjua ei olekaan olemassa
- HIFK-fanien Judas Peltonen lakanat joutuvat uuteen valoon, menikö Peltonen Jokereihin Mobergin käskyttämänä? Tämän kauden Jokeri-esitys viittaa siihen, että Jaffalassa olisi ollut myyrä.
 

JanJ

Jäsen
Huomisissa lehdissä (ainakin Iltalehti ja Satakunnan Kansa ovat asialla) kerrotaan miten Porin Vasemmistonuoret on tuhottu.
Huumepoliisin toimesta. Myös nimet julkaistaan.
Eli pidätyksessä olivat mm. puheenjohtaja, sekä syytteen saa mm. kansanedustaja Puhjon avustaja, jonka piti olla tuleva poliittinen supernousija, ja eduskuntatyö oli hyvää harjoitusta tuleviin tehtäviin. Siihen loppui, ja mitä ilmeisemmin lähtöpassit puolueesta on luvassa.
No, aina on vihreät :)


Lisäys: tämähän on jo Satakunnan Kansan pikauutisissa nimineen kaikkineen. Aivan loistavaa. Siitäs saivat, typerät mulkut!
 
Viimeksi muokattu:

c'elysee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kymppiuutisten mukaan Elton John on myynyt osan paidoistaan eli 10 000 kpl. Vaimo tuumasi, että minun paidoista kun myisi viisi kappaletta, niin ilman paitaa joutuisin kekkaloimaan.
 

scholl

Jäsen
champselyse kirjoitti:
Kymppiuutisten mukaan Elton John on myynyt osan paidoistaan eli 10 000 kpl. Vaimo tuumasi, että minun paidoista kun myisi viisi kappaletta, niin ilman paitaa joutuisin kekkaloimaan.

Itse muistan parin vuoden takaa uutisen, jossa sanottiin että Elton John myi autokokoelmansa. Kun on shoppailuhimo niin välillä on pakko myydä jotain poiskin. Se on sairasta touhua ainakin tuon kyseisen hemmon kohdalla.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Viikon 14 katsotuimmat tv-ohjelmat (Uutislehti 100/STT):
TV 2
1. Ajankohtainen Kakkonen: Jumala ilta 666 000 katsojaa
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket

puna-hundi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Mike Keenanin jengit
http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/id33653.html
Suomalaisten alkoholinkulutus ohittanut perinteiset viinimaat.

"Välimeren maissa viinijuonnin vähentymistä selitetään muun muassa kaupungistumisella ja vapaa-ajan lisääntymisellä. Syyt ovat samat, jotka Suomessa selittävät juomisen lisääntymistä."

Kummallinen selitys tuolle alkoholinkulutuksen vähenemiselle noissa eteläisissä maissa.
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Mari-aktivisti+ei+päässyt+Suomeen/1135219920475

Uutinen kertoo siis mari-aktivistista (kyse on siis tässä tapauksessa suomalais-ugrilaisen heimon edustajasta, ei Kannabisyhdistyksen puuhamiehestä), jonka itänaapurin rajavartijat olivat käännyttäneet Suomeen tulevien kaistalta takaisin. Syy:

Helsingin Sanomat kirjoitti:
Suomen Moskovan-suurlähetystö oli myöntänyt Kozloville seminaaria varten viisumin. Viipurissa Venäjän rajaviranomaiset poistivat Kozlovin junasta. He väittivät, että oppositiojohtajan passin parilliset sivut ovat kadonneet. [tummennus by Andrej]
Onko vika minussa, vai lukeeko tuossa niinkuin minä sen käsitän?
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Andrej kirjoitti:
Onko vika minussa, vai lukeeko tuossa niinkuin minä sen käsitän?
Niin, en tiedä miten sinä sen käsität, mutta noinhan siinä lukee että parilliset sivut puuttuvat, jolloin luulisi että parittomat ovat tallella, joka taasen ihmetyttää koska yleensähän kai sivun kääntöpuolikin on numeroitu, joka tarkoittaisi ettei passissa ole ainuttakaan sivua. Ymmärrän sikäli ihmettelysi, mikäli käsität asian kuten minäkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös