champselyse kirjoitti:Kymppiuutisten mukaan Elton John on myynyt osan paidoistaan eli 10 000 kpl. Vaimo tuumasi, että minun paidoista kun myisi viisi kappaletta, niin ilman paitaa joutuisin kekkaloimaan.
scholl kirjoitti:Se on sairasta touhua ainakin tuon kyseisen hemmon kohdalla.
Rixa kirjoitti:Hameväki olkaa varovaisia missä juotte, muistakaa kuitenkin pitää puhelin saatavilla.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/s...kapuolesta+kallioon+-+poliisi+pelasti/1165110
Onko vika minussa, vai lukeeko tuossa niinkuin minä sen käsitän?Helsingin Sanomat kirjoitti:Suomen Moskovan-suurlähetystö oli myöntänyt Kozloville seminaaria varten viisumin. Viipurissa Venäjän rajaviranomaiset poistivat Kozlovin junasta. He väittivät, että oppositiojohtajan passin parilliset sivut ovat kadonneet. [tummennus by Andrej]
Niin, en tiedä miten sinä sen käsität, mutta noinhan siinä lukee että parilliset sivut puuttuvat, jolloin luulisi että parittomat ovat tallella, joka taasen ihmetyttää koska yleensähän kai sivun kääntöpuolikin on numeroitu, joka tarkoittaisi ettei passissa ole ainuttakaan sivua. Ymmärrän sikäli ihmettelysi, mikäli käsität asian kuten minäkin.Andrej kirjoitti:Onko vika minussa, vai lukeeko tuossa niinkuin minä sen käsitän?
Eli käsityksemme on yhteinen.Gags kirjoitti:Ymmärrän sikäli ihmettelysi, mikäli käsität asian kuten minäkin.
Salahäät kai tässä tapauksessa tarkoittaa että hääpaikkaa ei julkaista lehdistössä. Ettei köyhät, rumat ja prole vahingossakaan eksy paikalle. Jälkeen päin em. ryhmä voi sitten ostaa lehden ja lukea että kuinka vitun fantsua ja ihanaa siellä sitten oli. Kohukuvat löytyvät seiskasta.Golden AWe kirjoitti:Siis tulevat salahäät joista kerrotaan lehdessä...hmmm.
mikkoz kirjoitti:Salahäät kai tässä tapauksessa tarkoittaa että hääpaikkaa ei julkaista lehdistössä. Ettei köyhät, rumat ja prole vahingossakaan eksy paikalle. Jälkeen päin em. ryhmä voi sitten ostaa lehden ja lukea että kuinka vitun fantsua ja ihanaa siellä sitten oli. Kohukuvat löytyvät seiskasta.
Näkkäri kirjoitti:
Näkkäri kirjoitti: