Sitä kun katsoo, niin näkee about joukkueellisen liiga-tason pelaajia. Kärki ei ole niin kova kuin meillä, mutta leveämpi tasoMateriaalin taakse on turha mennä. Vilkaiskaa vaikka HPK:n rosteria.
Kapeus ja sitten varsinkin nuo sentterit.Sitä kun katsoo, niin näkee about joukkueellisen liiga-tason pelaajia. Kärki ei ole niin kova kuin meillä, mutta leveämpi taso
No ei muuta kun Tommi puikkoihin näyttämään kykynsä.Juttelin tuossa erään entisen JYPin pelaajan kanssa jolla hyvin tuttuja tuolla joukkueessa, Heiskanen olisi kuulemma halunnut palata pelitavallisesti lähemmäs tuota Rautakorven kiekkoa mitä joukkue oli jo tottunut pelaamaan, mutta Hämäläisen Tommi oli nostanut metelin siitä asiasta eikä ollut hyväksynyt sitä. Toki tämä saattaa jonkun mielestä olla sitä mielikuvitus larppaamista ja tälle ei kannata antaa mitään arvoa :)
Juttelin tuossa erään entisen JYPin pelaajan kanssa jolla hyvin tuttuja tuolla joukkueessa, Heiskanen olisi kuulemma halunnut palata pelitavallisesti lähemmäs tuota Rautakorven kiekkoa mitä joukkue oli jo tottunut pelaamaan, mutta Hämäläisen Tommi oli nostanut metelin siitä asiasta eikä ollut hyväksynyt sitä. Toki tämä saattaa jonkun mielestä olla sitä mielikuvitus larppaamista ja tälle ei kannata antaa mitään arvoa :)
En tiedä mitä on, mutta Heiskanen on päävalmentaja ja tämä Tommi avustaa. Eli Heiskanen päättää. En ymmärrä.Juttelin tuossa erään entisen JYPin pelaajan kanssa jolla hyvin tuttuja tuolla joukkueessa, Heiskanen olisi kuulemma halunnut palata pelitavallisesti lähemmäs tuota Rautakorven kiekkoa mitä joukkue oli jo tottunut pelaamaan, mutta Hämäläisen Tommi oli nostanut metelin siitä asiasta eikä ollut hyväksynyt sitä. Toki tämä saattaa jonkun mielestä olla sitä mielikuvitus larppaamista ja tälle ei kannata antaa mitään arvoa :)
En tiedä mitä on, mutta Heiskanen on päävalmentaja ja tämä Tommi avustaa. Eli Heiskanen päättää. En ymmärrä.
Hämäläinen tuntuu olevan ihan kunnon ruskean reiän ritari, kieli ulottuu jo ohutsuoleen asti. Jumalauta apuvalmentaja alkaa kitisemään päävalmentajalle pelitavasta. On tämä kyllä.Juttelin tuossa erään entisen JYPin pelaajan kanssa jolla hyvin tuttuja tuolla joukkueessa, Heiskanen olisi kuulemma halunnut palata pelitavallisesti lähemmäs tuota Rautakorven kiekkoa mitä joukkue oli jo tottunut pelaamaan, mutta Hämäläisen Tommi oli nostanut metelin siitä asiasta eikä ollut hyväksynyt sitä. Toki tämä saattaa jonkun mielestä olla sitä mielikuvitus larppaamista ja tälle ei kannata antaa mitään arvoa :)
Vähän olen itse samaa kuullut, Hämäläinen ja Seppänen päättää miten pelataan. Päävalmentaja yrittää vain sitä toteuttaa toisin sanoen on vain pelinappulana. Käsittämätöntä touhua.Juttelin tuossa erään entisen JYPin pelaajan kanssa jolla hyvin tuttuja tuolla joukkueessa, Heiskanen olisi kuulemma halunnut palata pelitavallisesti lähemmäs tuota Rautakorven kiekkoa mitä joukkue oli jo tottunut pelaamaan, mutta Hämäläisen Tommi oli nostanut metelin siitä asiasta eikä ollut hyväksynyt sitä. Toki tämä saattaa jonkun mielestä olla sitä mielikuvitus larppaamista ja tälle ei kannata antaa mitään arvoa :)
Minkäs teet. Tätä oon itekin kuullu, että Hämäläisellä olis valtaa ihan liian paljon enemmän kuin mitä moni edes osaa kuvitellakaan.En tiedä mitä on, mutta Heiskanen on päävalmentaja ja tämä Tommi avustaa. Eli Heiskanen päättää. En ymmärrä.
Onko sillä juurikaan merkitystä vaikka pitäisikin? :)Ehkä @JypFabu ei pidä mua enää larppaajana, kun joka paikasta kuuluu jo samaa :)
No ei sit yhtään :D se oli vaan jotenki hauska vertausOnko sillä juurikaan merkitystä vaikka pitäisikin? :)
Vähän olen itse samaa kuullut, Hämäläinen ja Seppänen päättää miten pelataan. Päävalmentaja yrittää vain sitä toteuttaa toisin sanoen on vain pelinappulana. Käsittämätöntä touhua.
Tää ei mitenkään yllätä mua. Se äijä näyttääkin jo aivan helvetin ärsyttävälle ja nyt kuulee tämmöstä niin huhhu.Juttelin tuossa erään entisen JYPin pelaajan kanssa jolla hyvin tuttuja tuolla joukkueessa, Heiskanen olisi kuulemma halunnut palata pelitavallisesti lähemmäs tuota Rautakorven kiekkoa mitä joukkue oli jo tottunut pelaamaan, mutta Hämäläisen Tommi oli nostanut metelin siitä asiasta eikä ollut hyväksynyt sitä. Toki tämä saattaa jonkun mielestä olla sitä mielikuvitus larppaamista ja tälle ei kannata antaa mitään arvoa :)
Pelaajat haluaa näistä kolmesta pihalle vain Hämäläisen.Mua vaan kiinnostaisi, että onko pelaajilla pönöä vastaan jotain? Haluaako ne sen pihalle vai vaan hämäläisen ja viitasen?
Joo, näin itsekin ounastellut. Toki oon myös ajatellut et sieltä halutaan myös viitanen poisPelaajat haluaa näistä kolmesta pihalle vain Hämäläisen.
Tämähän saa näistä huhujen mukaan päävalmentajan palkkaakin. Oli palkattu ilmeisesti samassa lähdössä Rautakorven kanssa. Tällä hetkellä maksetaan palkkaa kolmelle päävalmentajalle, mutta sehän ei ole mitenkään uutta.Pelaajat haluaa näistä kolmesta pihalle vain Hämäläisen.
Jatka vaan samalla linjalla! Seuraavalla levelillä sitten kyseenalaistetaan älykkyys :).No ei sit yhtään :D se oli vaan jotenki hauska vertaus
No sen voi kyllä hyvin kyseenalaistaa :DJatka vaan samalla linjalla! Seuraavalla levelillä sitten kyseenalaistetaan älykkyys :).