jester kirjoitti:
Hyvä muistutus siitä kuinka oma kulttuurimme on hiotunut parempaan suuntaan vuosisatojen saatossa, ja kuinka onnellisessa asemassa loppujen lopuksi olemme kun saamme elää täällä Suomessa.
Niin, tai olimme. Mutta nyt, kiitos mahtavien poliitikkojemme pääsemme nauttimaan myös Afrikan ihmeistä ihan täällä omassa Suomessamme, joka päivä päivältä muistuttaa vähemmän ja vähemmän sitä maata, johon synnyin.
Maahanmuutto on sinänsä jees ja pakolaiset tarvitsevat turvapaikkoja, mutta näiden kolmen kaltaisilta sairailta paskoilta pitäisi ehdottomasti ottaa kansalaisuus pois ja karkoittaa takaisin alkuperämaahansa. Samaan syssyyn aivan helvetisti tiukempi kontrolli sen suhteen, ketä maahan päästetään. Turha myöskään puolustella tekoja sillä, että löytyy niitä kusipäitä täältäkin. Niin löytyy, ei niitä tarvitse tänne enää enempää jostain Afrikasta kantaa.
EDIT:
Uleåborgir kirjoitti:
Tarkoitan tällä kaikella sitä, että ajattelumme mustista pakolaismiehistä on tämän tapauksen vuoksi pysyvästi muuttunut vihamielisempään suuntaan. Minulle se on ainakin kotoperäisenä oululaisena ja suomalaisena päivänselvä asia.
Niinpä. Muistan itsekin vielä ajan, jolloin minulta löytyi ymmärrystä ja sympatiaa kaiken värisiä ja maalaisia ihmisiä kohtaan. Kiitos niin helvetin monien tällaisten paskatemppujen olen nykyään rasisti. En lähtökohtaisesti luota pakolaiseen, enkä haluaisi häntä omaisteni tai minulle tärkeiden ihmisten lähelle.
Seuraavan kerran kun joku haluaa purkaa mieltään kauheiden suomalaisrasistien tiimoilta, sopii miettiä tätä, muita Oulun raiskauksia, Turussa viime kesänä riehuneita somalijengejä, Varissuon ghettoja ja monia muita monikulttuurisuuden ihmeellisiä ilmenemismuotoja ja miettiä, miksi me emme enää jaksa autuaasti hymyillä kaikille.