No niin lopetaan valitus ja lyödään faktat pöytään. Meille jää toissa kevään paras pakki (mikkola) ja laamanen sainattiin, joka oli muistaakseni tämän kevään paras, tai ainakin tehokkain. Myönnän, että olin kovasti laamasta vastaan, mutta nyt kun vallinin sopparia on vain vuosi jäljellä, alkaa 4 vuotinen paperi vaikuttaa tosi hyvältä. Myöskään en kai ollut ainut, joka syksyllä kävi pelejä katsomassa, mutta jaakolahan oli kiekollisena kehittyny kovasti, loukkaantuminen astui sitten kuvioon, muuta topissa on potentiaalia liigaan. Ja kyllähän oskukin ens kautena maalin tekee.
Myönnän fysiikan vähyyden, mutta ei se kaikkea tarkoita. En minä rossitereita Ouluun halua ja levokarit voivat opetella tavoille muualla. Olkoon kärppien tie yhtäläinen Buffalon tien kanssa. Buffalo on aivan mahtava jääkiekkojoukkue, jonka vahvin pakki on mckee, muut lydman, tallinder, numminen, campbell, kalinin eivät kyllä oo mitään perinteisiä kovia NHLpakkeja. Eli kovuutta voi olla monenkinlaista, kaikki kovuus ei oo nicks-kovuutta. Ja kyllähän me pietilään hävittiin...Mutta yks tarvitaan.
Mun visio on laamanen-(JB/JN/etc.), vallin-jaakola, mikkola-loponen, korpikari-(ylönen,leinonen, metso etc.)
Sitten hyökkäys, tilauksessa pitäisi tänne olla se fyysinen hyökkääjä. Ensin tuli pasi, sitten smyth ja sitten...Ykköslaituritoiveena olisi nuori kotimainen vaihtoehto (pihlman), mutta niitä kun ei juurikaan oo. Niin pitäisikö oottaa tammikuulle ja katsoa miten veikko pärjää keskellä? Nimittäin jos veikko ei pärjää tarvitaan 4.kentän keskelle joku hampaaton kanukki. Mun visio pyörälä-bros-hyvönen, pesonen-sahlsted-ujcik, aaltonen-paakkis-normio, mustonen-karppinen/proteesi-aarnio, (alikoski,junnila,etc.)Jos piku jää niin tilannehan näyttää mielestäni tosi hyvältä, vaikka ei tää nytkään kovin huonolta näytä.
Maalivahtitilanteesta sen verran uskalletaanko kauteen lähtä koivisto-suomalainen parilla vai? Nimistä mitä on mainittu noronen ei kyllä vakuuttanu hpkssa toissa kaudella ja pelejä niin vähän alla ja hinta. Vuokrataan bluussilta bruckler tai kysytään divistä st.bluesilta, oli varmaan 5. molari siellä. Divis on muistaakseni iso peittävä perhostyylin molari, joten ei pitäs olla karl-ongelmaa. Ja kyllä koen österreich-rakkautta...