höntsäilijä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät + NHL:n suomalaiset
Ehkä joku tietää Korpikarin tilanteen paremmin kuin minä, mutta minusta vaikuttaa vahvasti siltä, ettei hän ole lähdössä minnekään.
Tepa kirjoitti:No puolustus voi näyttää pian tältä
Kukkonen
Laamanen
Mikkola
Loponen
Jaakola
Korpikari
Leinonen
Kyllä tuolla pakistolla voi vielä liigaan lähteä. Jos Lasse otetaan lsitasta poissa sitten alkaa olla kiire ostoksille ennen sarjan alkua. Kannattaa varmasti katsoa rauhassa lävitse vielä tämä päivä mihin ulkomaalaispaikat käytetään. Jälleen tuli yksi hyvä osoitus siitä, että Kärpät on oiva paikka pelata NHL:ään tähyville pelaajille.
Tepa kirjoitti:
White Wolf kirjoitti:Kukkonen Chicagoon
Näin ainakin mainitsee tuolla NHL-puolella nimim. 'Mind over matter'
Ja lähteenä on kuulemma Aamulehti.
Ainakaan pikaisella silmäyksellä ei verkkolehdessä ollut otsikkoa. Mutta katsellaan.
Tampereen Kärppä kirjoitti:EDITTIÄ... Hetkinen, eikös tänään ole jo 15.kesäkuuta? Jokos se treidausaika päättyi vai onko vielä tämä päivä aikaa?
Joonas kirjoitti:Laamanen-Jaakola
Loponen-Korpikari
Mikkola-Leinonen
Metso
Suomalainen
Lievers#22 kirjoitti:Niinhän sen alunperin piti mennä, mutta isot herrat rapakon takana ajattelivat jatkaa näitä euroseurojen tyhjennystä vielä parilla viikolla, 1.heinäkuuta asti...
http://www.mtv3.fi/urheilu/hockeynight/uutiset_erik.shtml/arkistot/hockeynight/2006/06/450377?nhl
Ei kyllä todellakaan tuo alakerta nyt hyvältä näytä.. Ei todellakaan..
Tämä pitää paikkaansa ja myös minä olen tästä huolissani. Tuleva kausi näyttää, että onko K.Jalosesta yhtään mihinkään. Todella haasteellinen kausi on tulossa.Joonas kirjoitti:Nimilistaa tärkeämpi asia ensi kaudeksi on, saako Jalonen päivitettyä pelikirjansa nykyaikaan. Tänä vuonna nähtiin välierissä, kuinka Toivola vei Jalosta kuusi-nolla valmentamisessa. ... KJ:lla on ryhdistäytymisen paikka ja tilaisuus näyttää kyntensä huippuvalmentajana. Jos jatkaa samalla tavalla kuin tähän asti, goodbye.
höntsäilijä kirjoitti:Ehkä joku tietää Korpikarin tilanteen paremmin kuin minä, mutta minusta vaikuttaa vahvasti siltä, ettei hän ole lähdössä minnekään.
Vertical kirjoitti:Leinosen näen lahjakkaimpana pakkina sitten Pitkäsen. Nuorten maajoukkueessa
säännöllisesti pelejä ja A-junnujen ykköspakki, mikä nyt sinänsä ei paljoa sano.
Liikkuu hyvin, isokokoinen, hyvä pelikäsitys. Ottaa isoja harppauksia ensikaudella, sanokaa mun sanoneen.
Kun pirjetän Kloten jatko uutisitiin, niin siinähän sanottiin, että Kärpät yritti Lassea tosissaa saada. Olisi kyllä hyvä hankinta. Senttereitä tosin tarvitaan vähiten, mutta osaahan Lasse laidassakin pelata.#97 kirjoitti:http://www.ehc-kloten.ch/page/content/index.asp?Menu=46&Item=4&ID=740&ConID=740&View=
Tällaisen uutisen bongasin tuolta HIFK-osiosta. Eli vajavaisella saksankielen taidollani annoin itseni ymmärtää, että Lazy Larry olisi vapailla markkinoilla.
Kiinnostaisikohan miestä paluu Kärppiin? Ja ennen kaikkea, ollaanko Lekatiellä hereillä?