Paljon on tullut Kestilää haukuttua, mutta kehutaanpa nyt sen verran että on ollut kolmessa ensimmäisessä ottelussa Kärppien paras aloittaja. Nelonen tuossa muodosssaan voi siis olla ihan toimiva ketju.Otto Karvinen - Aku Kestilä - Jasse Ikonen
Mitä pahaa Ikonen on tehnyt kun joutuu pelaamaan jämäketjussa? Ollut yksi parhaista hyökkääjistä ja paljon parempi kuin esim. täysiturhake Junnila.
Lisätään vielä Mäenalanen tuohon plussiksi sekä Mikko Manner. Hyvin peluutti nyt erien loput ja esim. tuon aikalisän otti hyvään paikkaan. Vehviläiseltä loistava debyytti!+ Voitto ja 3p
+ Bertrand
+ Vehviläinen
+ Koivisto
+ 3.erä
- Junttila
- Kukkonen
- YV melkoista roskaa, vaikka lopussa helähtikin
- 2.erä melko purjeessa, vaikka voittajana siitä poistuttiin
Oishan noita plussia ja miinuksia löytynyt lisääkin, mutta nämä tuli nyt ensimmäisenä mieleen. Hakanpäälle myös plussaa.Lisätään vielä Mäenalanen tuohon plussiksi sekä Mikko Manner. Hyvin peluutti nyt erien loput ja esim. tuon aikalisän otti hyvään paikkaan. Vehviläiseltä loistava debyytti!
+ Voitto ja 3p
+ Bertrand
+ Vehviläinen
+ Koivisto
+ 3.erä
- Junttila
- Kukkonen
Melko pitkälle näin. Mäenalaisen ja Leskisen lisäisin mielellään vielä tuohon plussalistalle.+ Voitto ja 3p
+ Bertrand
+ Vehviläinen
+ Koivisto
+ 3.erä
- Junttila
- Kukkonen
Näinhän tehdään jo. Kukkosen peliaika oli tänään neljänneksi isoin, JYPiä vastaan kolmanneksi isoin, Kerhoa vastaan sijoilla 5. ja 2. (kotipeli ensin mainittuna). Vielä viime kaudella Kukkonen olisi ollut peliajoissa sijoilla 1 tai 2 joka ottelussa.Kannattaisi vähän miettiä kapteenin peluuttamista uusiksi varsinkin kun Koivisto ja Heshka vetävät hyvällä tasolla. Pienempää ja puolustavampaa roolia alkukaudesta niin Kukkonen on terävimmillään kevättä kohti jolloin häntä eniten tarvitaan.
Juurikin näin!Onpahan kyllä ollut mukava seurata Kärppiä tällä kaudella! Tänäänkin sai olla Raksillassa todistamassa erittäin viihdyttävää ja vauhdikasta jääkiekkopeliä. Tämä oli Kärpiltä pelillisesti heikoin suoritus tälle kaudelle. Tästä huolimatta tilanteita riitti, maaleja riitti ja kolme pistettä tuli takataskuun.
Kärpät porhaltaa 180 maaliin vauhdissa, puukäsi Bertrand on takonut neljään peliin 3+1 ja ykkössentterimmekin pääsi loukkaantumisen jälkeen maistamaan maalinteon ihanuutta! Tulta munille!
Olen samaa mieltä kanssasi Kärppien pakkihierarkkiasta tällä hetkellä. Mielestäni Kukkonen olisi ehdottomasti siirrettävä pois ylivoimasta. Nyt on se aika, jolloin Lassea olisi mahdollista peluuttaa juuri siinä roolissa, jossa hän on omimmillaan. Lassen heikentynyt liike näkyy varsinkin Kärppien vallitsevassa pelitavassa aika karusti. Lasse on edelleen aivan timanttinen puolustustaja. On tärkeää, että hän pääsee jäälle jokaiseen vaihtoonsa mahdollisimman tuorein jaloin.Näinhän tehdään jo. Kukkosen peliaika oli tänään neljänneksi isoin, JYPiä vastaan kolmanneksi isoin, Kerhoa vastaan sijoilla 5. ja 2. (kotipeli ensin mainittuna). Vielä viime kaudella Kukkonen olisi ollut peliajoissa sijoilla 1 tai 2 joka ottelussa.
Tällä hetkellä Koivisto on ykköspakki. Heshka, Kivihalme ja Hakanpää seuraavat. Lassella on kova homma totutella uuteen rooliinsa.
Kyllähän tuo halli ja ottelutapahtuma itse peliä lukuunottamatta on niin väljähtänyt, ettei sinne tungeksimaan viitsi lähteä. Toki paradoksaalisesti nyt siellä olisi tilaa.Onko ottelutapahtumasta aika ajanut ohitse kun mitään kehitystä ei tapahdu?
Uskoisin että kyllä. Ruutu sai oikeastaan vasta täksi kaudeksi oikean hinnan palvelulle, sillä mitään muuta kuin Liiga-lätkäähän sieltä ei tarvitse katsoa. Mielenkiintoista nähdä, että miten Liigan seurat reagoivat lippujen hinnoissa seuraavalle kaudelle, jos Teliakin tarjoaa kuluttajiin uppoavaan hintaan edes Ruudun tasoista pakettia.Onko kotisohvalla nykyään liian halpaa seurata pelejä?
Bisse on väljää ja kallista, kotona tietää mitä saa. ;)Muita syitä?
Itse luulen, että huonosti mennyt viime kausi näkyy tämän kauden yleisömäärissä, varsinkin kausareissa. Sama kai se oli Hifkillä viime kaudella, kun aiempi hyvin mennyt kausi oli poikinut hyvän määrän kausikortteja myydyksi, niin järjestäen oli yli 7000 hallilla porukkaa. Tämä toki ihan omaa mutuilua, että saa tulla hesalaiset korjaamaan.Mistäs tämä yleisökato nyt?
Eikö uuden toimitusjohtajan alaisuudessa kausareiden yritysmyynti vetänyt?
Eikö kansa halua tulla katsomaan noin nimetöntä hyökkäystä?
Onko ottelutapahtumasta aika ajanut ohitse kun mitään kehitystä ei tapahdu?
Eikö oululaisilla ole uskoa Kärppien nousuun takaisin kohti kärkeä?
Onko kotisohvalla nykyään liian halpaa seurata pelejä?
Muita syitä?
Viime talven yleisömääristä olin sitä mieltä, että sitä saa mitä tilaa, mutta nyt olen vähän ihmeissäni, poislukien yllä mainitsemani mahdolliset syyt.
Kyllä mä luulen että väki alkaa löytää hallille, kunhan joukkue vaan voittaa enemmän kuin häviää ja nousisi vaikka tuonne johonkin top neloseen tms. Kyllä se menestys on kuitenkin se mikä loppujen lopuksi kiinnostaa, joten toivotaan että pelit jatkuu hyvinä.Sääli sinänsä, kun tuon tyylinen tekeminen ansaitsisi paljon enemmän. Itse olisin hallilla joka ilta, jos Oulussa asuisin.