Jahas, otetaas itsekin hieman kiinni tuohon joukkueen rakennukseen.
Maalivahtiosasto siis mitä ilmeisimmin sai Veini Vehviläisen uutena miehenä. Ei herätä itsessäni hurraa-huutoja kyllä. Okei, onhan hän onneksi vasta 20-vuotias, mutta en todellakaan ole vakuuttunut hänen potentiaalistaan olla hyvä kirittäjä Rynnäkselle. Kuten ilmeisesti monia muitakin, itseä mietityttää hänen epätasaisuutensa ja paineensietokykynsä. Lähinnä Veinistä jäänyt mieleen Helsingin mm-kisat joissa hänelle jostain syystä oikein tyrkytettiin ykkösveskan tonttia ja tämä vastasi siihen päästämällä sisään toinen toistaan helpomman näköisiä maaleja. Paineensieto oli ainakin tuolloin ilmeisesti todella surkeaa. Onko paineensietokykyä mahdollista kehittää missä määrin? Pieni huoli on, että jos Kärpillä sattuisi vuoden päästä muuten olemaan hyvä meno päällä niin sitten maalivahtien epävarmuus kaataa koko joukkueen... Okei, en halua olla näin pessimistinen ja mielelläni annan Veinille mahdollisuuden, kuten aina kaikille muillekkin olen halunnut antaa.
Pakisto näyttää hyvältä Kukkosen, Heshkan, Lyytisen ja Koiviston osalta (toivottavasti kaksi viimeistä mainittua todella toteutuvat). Hakanpään kiekollinen taito ei ole päässyt minua koskaan vakuuttamaan. Sitten tullaan henkilöihin Ronkainen, Niemelä ja Mäkelä... Mikäli tulevan kauden pakistomme on tässä, niin tämän kolmikon täytyy ottaa steppejä eteenpäin niin, että kykenevät suorittamaan hyvällä tasolla illasta toiseen. En todellakaan pistäisi pahakseni jos tuonne löytyisi vielä yksi "Ohtamaa" jostain, tai vaikka Atte itse.
Hyökkääjistön osalta tilanne on sekava ainakin minun päässäni, joten hirveästi en sitä analysoi. Sen sanon että Lasu 2-3.sentterinä kuulostaa hyvältä! Toivon, että saadaan Kuokkanen Kanadasta tänne ensi kaudeksi kehittymään. Voisi ottaa paikkansa jopa 2.sentterinä ja tietysti tärkeänä palana ylivoimaa.
Ja sitten on melko vahva huhu Charles Bertrand. En sano mitään. Ei mikään nappikausi takana tehopisteiden perusteella, mutta en kommentoi sen enempää, koska en tiedä hänestä juuri mitään. Mutta joo, palaan asiaan pääsiäisenä kun saadaan ainakin lähes valmis joukkue varmistetuksi.