Summattuna varmemmat sekä epävarmat huhut:
Junttila - Kemppainen - Aaltonen
Kukkonen - Heshka
Mäenalanen - Ruohomaa - Leskinen
Koivisto - Lyytinen
Anttila - Lasu - Lehtonen
Niemelä - Hakanpää
Sailio - Humaloja - Karvinen
Ronkainen - Mäkelä
Kestilä - Koskenkorva - Koblizek
Tuossa nuo "varmat" sinisellä kursiivilla laitettuna ja punaisella epävarmat huhut.
Summattuna varmemmat sekä epävarmat huhut:
Junttila - Kemppainen - Aaltonen
Kukkonen - Heshka
Mäenalanen - Ruohomaa - Leskinen
Koivisto - Lyytinen
Anttila - Lasu - Lehtonen
Niemelä - Hakanpää
Sailio - Humaloja - Junnila/Karvinen
Ronkainen - Mäkelä
Tuossa nuo "varmat" sinisellä kursiivilla laitettuna ja punaisella epävarmat huhut.
Kyllähän tuo täyttäisi aika hyvin tuon Virkkusen speksit kotimaisuudesta sekä "kärppämäisyydestä". Isoja puutteita löytyy varsinkin keskikaistalta ja tuo Lehtosen sopparin jatkuminen on kyllä melkoisen surkea homma. Siinä olisi ollut hyvä paikka hyvälle laiturille, joka osaisi aloittaa.
Itse en usko Jullen ja Kepun tuloon, ennen kuin näen... Molemmat toki kelpaisi.
edit: kiitos @kop
Viimeisimpien huhu päivitysten jälkeen tilanne ois tämä. Sebastian Waheeb oli maininnut myös että Aaltonen ois siirtymässä Kärppiin ens kaudeksi.
Lukeeko Waheeb Jatkoaikaa vai onko hänellä ns. varmempaa tietoa?
Pakko nyt mainita, että tämä Nicklas Lasun "outo" tilasto saa jatkoa pleijareissa, koska hyökkäyspäässä aloitusprosentti on 83,33, jossa on 12 aloitusta ja 10 voitettua ja omassa päädyssä prosentti on 42,55 ja aloitukset 47 aloitusta ja 20 voitettua. Aika outoa, koska tämä on jatkunut jo monta vuotta, että hyökkäyspäässä, joka kerta yli 52% ja puolustuspäässä alle 48%
Viimeisimpien huhu päivitysten jälkeen tilanne ois tämä. Sebastian Waheeb oli maininnut myös että Aaltonen ois siirtymässä Kärppiin ens kaudeksi.
Onko Lasu tasoltaan 1-2 kentän sentteri?
Ei. Lasu pelaa Frölundassa enimmäkseen 4. kentässä, enkä näe liigojen välillä niin suurta tasoeroa, että Kärpissä taidot riittäisi ykköskenttään asti. Eikä edes kakkoseenkaan. Lasu on hyvä perusduunari.
Suuremman vastuun ja peliajan perässähän Lasu varmaan on Ouluun tulossa, jos nyt oikeasti on tulossa, mutta minulla on omat epäilykseni siitä, kuinka menestynyt se resepti sitten on.En todellakaan usko, että tulee kolmosketjun sentteriksi Kärppiin.
Suuremman vastuun ja peliajan perässähän Lasu varmaan on Ouluun tulossa, jos nyt oikeasti on tulossa, mutta minulla on omat epäilykseni siitä, kuinka menestynyt se resepti sitten on.
Ei kuulosta kovin loppuunasti ajatellulta ulkomaalaishankinnalta, kärkiketjujen senttereitä tarvitaan.Ei. Lasu pelaa Frölundassa enimmäkseen 4. kentässä, enkä näe liigojen välillä niin suurta tasoeroa, että Kärpissä taidot riittäisi ykköskenttään asti. Eikä edes kakkoseenkaan. Lasu on hyvä perusduunari.
Mun silmiin ottaa parhaiten kentällinen Mäenalanen - Ruohomaa - Leskinen.
Jos tämä toteutuu näin tässä semmosen potentiaalin herrojen löytäessä toisensa että eipä mittään järkee.
Hyökkäyspäässä voi olla kyllä todella kovaakin menoa. Omissa kyllä huolettaisi, sillä kukaan noista ei oikein puolustusälyllään loista.
Ei pelkät puolustajat riitä, lisäksi Heshka ei omissa ole vahvimmillaan. Tiiviissä viisikkopuolustamisessa tarvitaan täysi tuki myös hyökkääjiltä.Kukkonen - Hessu kaveriksi?
Tuollahan kentällisellä miehet pelasivat tämän kauden alussa. Suikkanen kehuikin sitä alkukaudesta, mutta eivät sitten enää palanneet samaan muotoon kun Ruoho loukkaantui.Mun silmiin ottaa parhaiten kentällinen Mäenalanen - Ruohomaa - Leskinen.
Jos tämä toteutuu näin tässä semmosen potentiaalin herrojen löytäessä toisensa että eipä mittään järkee.
Jos tällä mennään niin takovat pojoja enskaudella paljon.
Kyllä ne uudella opilla jotain tekee siihenkin suuntaan, minä ainakin luotan siihen.Ei pelkät puolustajat riitä, lisäksi Heshka ei omissa ole vahvimmillaan. Tiiviissä viisikkopuolustamisessa tarvitaan täysi tuki myös hyökkääjiltä.
Ei pelkät puolustajat riitä, lisäksi Heshka ei omissa ole vahvimmillaan. Tiiviissä viisikkopuolustamisessa tarvitaan täysi tuki myös hyökkääjiltä.
Kiekottomana omissa Heshka ei ole parhaimmillaan tämä oli pointtini. Kiekollisena mm. avauspelin suhteen joukkueen parhaimmistoa toki. Hyökkäyspäässä tuo ketju voi olla kovaakin valuuttaa sitä en kiistä.Päh, Heshkahan tukee tätä ketjua erittäin mainiosti. Jos tekevät monta ja omissa ei soi paljoa niin...