Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Enhän minä sinulle vittuillut. Totesin vaan että mahtaa elämäsi olla raskasta, kun lähdet valmiiksi hävinneenä peleihin. Itse kun en jaksa tuollaisia asioita etukäteen pahemmin stressata, vaan annan tuloksen näyttää mikä tilanne on. Tässä on varmaan meidän suurin ero.Äh, kertoo sinusta että sinun piti aiemmin tänään olla vittuilemassa kun uskalsin veikata että peli ei ole tänään yhtään viime viikkoista parempaa. Totta helvetissä minä kuittaan tuollaisen paskanjauhannan kun arvioni osui oikeaan.
Äläkä viitsi edes esittää että olisin jotenkin tyytyväinen, tuo tappio ja tapa millä se on kuulemma tullut vituttaa niin ettei veri kierrä.
Voisit jatkossa vähän miettiä ennen kuin arvailet mielipiteitäni asioista, joista en ole mielipidettä lausunut. Tänään on osunut 0/2.
Ja pahoittelut, vaikutti vaan että jotenkin tyytyväisenä tulet lällättelemään minulle kun kehtasin päivällä olla optimistinen. Tai pikemminkin odottavainen illan ottelun tuloksen suhteen.
Ja mitä jatkoon tulee niin oikeastaan en aio kirjoitustyyliäni muuttaa sen enempää sinun kuin kenenkään muunkaan käyttäjän mielipiteiden mukaan. Jos ei kelpaa niin skippaa viestit tai pistä suoraan ignoreen.