Nyt hukkaat kyllä pointin ainakin osittain. Ei sopimusta voi solmia jouluna, mikäli toinen osapuoli ei sitä halua ja vaikka haluaisi, voi hintapyyntö olla niin kova, että lisänäyttöjä tarvitaan. Pikkaisen ihmettelen tätä haluasi näpäytellä Junnoa ja Ahoa kovin vaillinaisin tiedoin.
Mutta miksi pitäisi puolustellakaan noin kovasti vaillinaisin tiedoin? Kuitenkin sopimuksen tekeminen vasta kauden jälkeen on varsin poikkeuksellista (mainitsemastani trendistä huolimatta), siitä olet varmaan samaa mieltä? Jos jouluun mennessä on nähty, ettei pelaajalla ole kiinnostusta jatkosopimuksen solmimiseen niin sitten on seurajohdon tehtävä päättää annetaanko pelaajan silti pelata isolla vastuulla vai annetaanko vastuu sellaisille, joiden jatko on varma. En minä kuitenkaan sano, että tuossa on vain yhtä ainoaa oikeaa vastausta. Varmasti tilanne on haastava Aholle ja Junnollekin. En kuitenkaan usko, että hekään haluavat toimia jatkossa ihan näin vaan pohtivat mitä itse kukin voisi tehdä toisin.
Sinä sanot: "Jee, me saatiin sopimukset!"
Minä taas sanon: "Jee, me saatiin sopimukset! Ehkä jouduttiin maksamaan vähän kovempi hinta, mutta jee me saatiin silti sopimukset!"
Eiks tää mene jotakuinkin näin eli aika lähellähän tässä ollaan :) Tämä riittää osaltani, sillä toistamme vähän samaa asiaa. Tai ainakin minä toistan.