Ottelut ja ”show”

• 708 218
  • 2 742

ErikKarlsson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tomi Mäki, Erik Karlsson, V.Filppula
Mahtavaa et tääl on muitakin samalla aaltopituudella tohon biisiin liittyen. Jos kerran toimistolla jatkista luetaan ni nyt jopa luotan siihen, että kuullaan jatkossakin pysyvästi!

Kebis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Jaan tänne ”Fun fact” tiedon, jota ilman ainakin itse olen tähän päivään saakka elänyt;
Olavi Virta Birgit Kronström on alkuperäinen Katupoikien laulun esittäjä (ei sanoittaja)

Olavi Virran seuraavana vuonna levyttämä versio löytyy esim. YouTubesta

En tiiä, joskus jos vedetään joku retroteemapeli, ni vois olla kova alkushowssa! Saattaisi OC väen kenkä ruveta tanssahtelemaan? Olikohan Virta Vesan miehiä?

Viimeksi muokattu:

basswood

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jaan tänne ”Fun fact” tiedon, jota ilman ainakin itse olen tähän päivään saakka elänyt;
Olavi Virta on alkuperäinen Katupoikien laulun esittäjä (ei sanoittaja)
Voi olla että olen väärässä mutta olen itse ollut siinä käsityksessä että täysin OG alkuperäisversion esitti Birgit Kronström, ja ajalle tyypillisesti useampikin artisti versioinut kappaletta.

Hyvä nosto toki tuo Vesa-yhteys Virran osalta.

Kebis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Voi olla että olen väärässä mutta olen itse ollut siinä käsityksessä että täysin OG alkuperäisversion esitti Birgit Kronström, ja ajalle tyypillisesti useampikin artisti versioinut kappaletta.

Hyvä nosto toki tuo Vesa-yhteys Virran osalta.
Jaahas, väärässä oltiin niin että heilahti. Virta levytti laulun näemmä 1942 ja mainitsemasi Kronström vuonna 1941. Hienoa historiaa laulun osalta joka tapauksessa.

Koppipelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Mihin on muuten hävinnyt se kesällä julistettu uusi ottelutapahtuma jossa kannattajat on enemmän esillä eikä joka pelikatkolla ole joko aivan turhanpäiväisiä kuvakisoja tai muita juontajien juttuja tai musiikkia tai mainoksia? Saa olla tähdet kohdallaan nykyään että semmoinen pelikatko löytyy mitä ei jollain täytetä.

Shakermaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mihin on muuten hävinnyt se kesällä julistettu uusi ottelutapahtuma jossa kannattajat on enemmän esillä eikä joka pelikatkolla ole joko aivan turhanpäiväisiä kuvakisoja tai muita juontajien juttuja tai musiikkia tai mainoksia? Saa olla tähdet kohdallaan nykyään että semmoinen pelikatko löytyy mitä ei jollain täytetä.
Olen tulkinnut, että Katupoikien "yhteis"laululla aloittaminen, Eteläpäädyn meiningin käynnissä ollessa musiikin soittaminen ainoastaan hiljaa (jos ollenkaan) ja yleisöön zoomailu katkojen aikana ovat tätä kokonaisuutta. Eikä tietenkään pidä unohtaa Instagram-kuvakilpailua ja muita kilpailuja/arvontoja jotka ovat myös yleisön osallistamista, tykkäsi siitä tai ei.

Koppipelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Olen tulkinnut, että Katupoikien "yhteis"laululla aloittaminen, Eteläpäädyn meiningin käynnissä ollessa musiikin soittaminen ainoastaan hiljaa (jos ollenkaan) ja yleisöön zoomailu katkojen aikana ovat tätä kokonaisuutta. Eikä tietenkään pidä unohtaa Instagram-kuvakilpailua ja muita kilpailuja/arvontoja jotka ovat myös yleisön osallistamista, tykkäsi siitä tai ei.
Niin. Vähän jäi kädenlämpöiseksi tuo uudistus mistä kesällä puhuttiin. Tossa kun Sportin matsia seurasi niin ei voi kun kateellisena nostaa hattua. Ei soi musiikki, ei ole pirtsakoita juontajia, ei kuvakisoja ja mainoksetkin suurimmaksi osaksi ilman ääntä. Tunnelmaa vastaavasti on. Jotenkin kuvittelin että tähän suuntaan oli tarkoitus mennä Helsingissäkin.

Suosikkijoukkue
Jokerit
Aloin katsoaan Tuton matsia ihan Risikon vuoksi, mutta iski väsymys, niin oli uuvuttavan nukuttavaa.
Ei mitään ääntä mistään, selostajakin tuntui aneemisen väsähtäneeltä.
Perjantai-ilta ja katsomossa alle tuhat ihmistä.
Joukkueet sahaili ilman tunnetta fiiliksellä, pelataan tää matsi veks, kun se on on kalenteriin merkattu
(näin se ainakin välittyi kotikatsomoon)
Sitäkö on Mestis ilman Jokereita?
Kiitos ja kumarrus jälleen kerran kotikatsomollemme, etenkin Eteläpäädylle.
Se on sitä aitoa showta, ei siihen tartteta muita rakennelmia.

DomBBa-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin. Vähän jäi kädenlämpöiseksi tuo uudistus mistä kesällä puhuttiin. Tossa kun Sportin matsia seurasi niin ei voi kun kateellisena nostaa hattua. Ei soi musiikki, ei ole pirtsakoita juontajia, ei kuvakisoja ja mainoksetkin suurimmaksi osaksi ilman ääntä. Tunnelmaa vastaavasti on. Jotenkin kuvittelin että tähän suuntaan oli tarkoitus mennä Helsingissäkin.
Nuo juontajat "anteeksi nyt vaan" voi työntää mahdollisimman kauas. Me pelataan Mestistä. Ja ehkä ensi kaudella liigaa. K*L aikana ymmärsin kun kuitenkin olevinaan ainakin NHL kilpailija. Mihin me tarvitaan näitä juttuja?

Edit. Ei sinulle "anteeksi nyt vaan". Vaan yleisesti. Halusin lainata viestisi, koska olen samaa mieltä.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy