Lihatiskillä kuultua?
Jos, niin pakkohan se on olla totta.
Luotan enemmän kusilaariin!
Lihatiskillä kuultua?
Jos, niin pakkohan se on olla totta.
Aivan siinä suihkun korkeimman kaaren lopussa tähdättiin alas kello kuuteen.Luotan enemmän kusilaariin!
No nyt!!!Toiveitamme kuunneltiin! Ilkka Saarikosken Jokerit-tunnusbiisi soi juuri nyt Nordiksella.
Toivottavasti pysyvä lisäys DJ Veneenkannen repertuaariin.
Aivan mahtavaa reagointia! Näin pitääkin toimia.Toiveitamme kuunneltiin! Ilkka Saarikosken Jokerit-tunnusbiisi soi juuri nyt Nordiksella.
Tämä ehdottomasti listalle alkulämmöllä - ja täysille! Karvat nous saatana pystyyn.Toiveitamme kuunneltiin! Ilkka Saarikosken Jokerit-tunnusbiisi soi juuri nyt Nordiksella.
Ens kaudella tai playoffseihin alkuvideoon?Tämä ehdottomasti listalle alkulämmöllä - ja täysille! Karvat nous saatana pystyyn.
Tässä ei kuulemma ole toimistolla mitään osaa... Ihan Dj Veneenkansi itse haistellut asian.Mahtavaa et tääl on muitakin samalla aaltopituudella tohon biisiin liittyen. Jos kerran toimistolla jatkista luetaan ni nyt jopa luotan siihen, että kuullaan jatkossakin pysyvästi!
Voi olla että olen väärässä mutta olen itse ollut siinä käsityksessä että täysin OG alkuperäisversion esitti Birgit Kronström, ja ajalle tyypillisesti useampikin artisti versioinut kappaletta.Jaan tänne ”Fun fact” tiedon, jota ilman ainakin itse olen tähän päivään saakka elänyt;
Olavi Virta on alkuperäinen Katupoikien laulun esittäjä (ei sanoittaja)
Jaahas, väärässä oltiin niin että heilahti. Virta levytti laulun näemmä 1942 ja mainitsemasi Kronström vuonna 1941. Hienoa historiaa laulun osalta joka tapauksessa.Voi olla että olen väärässä mutta olen itse ollut siinä käsityksessä että täysin OG alkuperäisversion esitti Birgit Kronström, ja ajalle tyypillisesti useampikin artisti versioinut kappaletta.
Hyvä nosto toki tuo Vesa-yhteys Virran osalta.