Mainos

Ottelut ja ”show”

• 704 567
  • 2 736

ErikKarlsson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tomi Mäki, Erik Karlsson, V.Filppula
Mahtavaa et tääl on muitakin samalla aaltopituudella tohon biisiin liittyen. Jos kerran toimistolla jatkista luetaan ni nyt jopa luotan siihen, että kuullaan jatkossakin pysyvästi!

Kebis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Jaan tänne ”Fun fact” tiedon, jota ilman ainakin itse olen tähän päivään saakka elänyt;
Olavi Virta Birgit Kronström on alkuperäinen Katupoikien laulun esittäjä (ei sanoittaja)

Olavi Virran seuraavana vuonna levyttämä versio löytyy esim. YouTubesta

En tiiä, joskus jos vedetään joku retroteemapeli, ni vois olla kova alkushowssa! Saattaisi OC väen kenkä ruveta tanssahtelemaan? Olikohan Virta Vesan miehiä?

Viimeksi muokattu:

basswood

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jaan tänne ”Fun fact” tiedon, jota ilman ainakin itse olen tähän päivään saakka elänyt;
Olavi Virta on alkuperäinen Katupoikien laulun esittäjä (ei sanoittaja)
Voi olla että olen väärässä mutta olen itse ollut siinä käsityksessä että täysin OG alkuperäisversion esitti Birgit Kronström, ja ajalle tyypillisesti useampikin artisti versioinut kappaletta.

Hyvä nosto toki tuo Vesa-yhteys Virran osalta.

Kebis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Voi olla että olen väärässä mutta olen itse ollut siinä käsityksessä että täysin OG alkuperäisversion esitti Birgit Kronström, ja ajalle tyypillisesti useampikin artisti versioinut kappaletta.

Hyvä nosto toki tuo Vesa-yhteys Virran osalta.
Jaahas, väärässä oltiin niin että heilahti. Virta levytti laulun näemmä 1942 ja mainitsemasi Kronström vuonna 1941. Hienoa historiaa laulun osalta joka tapauksessa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy