Sillä kaudella, kun Janne Lahti teki joka paikasta maalin oli ainakin tuo svengaavampi versio. Tuo alku on sen verran lame, että joku maalitorvi siihen pitäisi ainakin saada. Mutta en kyllä siltikään vaihtaisi.Muistankohan ihan väärin, vai oliko joskus 2000-luvun taitteessa Gonna Fly Now'sta käytössä Maynard Fergusonin versio?
Jännä juttu muutenkin, miten tavallaan merkityksellisiä hallissa soitettavat musiikit on. Itsekin tuli mietittyä kun tsetti pamahti postiluukusta, että vihdoin pääsee sitä ja sitä biisiä fiilistelemään hallissa, kun ei ollut vuosikausiin siellä ollut. Itse kuuluin esim Creedin My Sacrificen faneihin ja se oli pettymys, kun sitä ei kuulunutkaan ensimmäisen Nordis-pelin jälkeen. Oli pakko laittaa itse kotimatkalla soimaan. Yllättyneisyyteni jatkui, kun luin silloin täältä, että suurinosa piti vaihtoa hyvänä. Toisaalta minua ei haittaisi yhtään jos vaikka the pretender menisi sisääntulobiisistä vaihtoon, vaikka siihen Enter sandman kopioon mikä joskus oli, mutta täällä tuntuu aika suuri osa fanittavan tuota biisiä. Eli niin se taitaa mennä, että kaikista ei kaikki tykkää, mutta sitten on nuo muutamat missä vallitsee aika vahva yksimielisyys,. Esim juuri tuo maalilaulu, joka on ollut niin pitkään sama. Lisäksi Baker street ja It's bad you know pitäisi soittaa ennen matsia, mielellään kauemmin kuin n30sek, mutta sentään ovat vielä settilistalla.