Minä luulin että sinne mennään katsomaan peliä. Mutta kukin keksiköön omat tekosyynsä.räppipaskaa ulkoilmaan ja siitä pitäisi vielä maksaa ?
jää peli nyt sit näkemäti paikanpäällä.
Sabrinakin olisi ollut parempi vaihtoehto.
Jos ehtisi edes siihen sunnuntaiseen Captains Nightiin?Muihin uutisiin: Jokereiden julkaiseman kuvan perusteella Ville Peltonen ei millään ehdi paikalle huomiseen captains nightiin. Harmi.
Muihin uutisiin: Jokereiden julkaiseman kuvan perusteella Ville Peltonen ei millään ehdi paikalle huomiseen captains nightiin. Harmi.
Joo. Seuraavaksi sitten vaikka "Veskarien ilta" ja sen perään vaikka joku "Floppien ilta." ;)Showt ei niin nappaa, mutta kiitokset Jokereille tämäniltaisesta kapteenien esiinmarssista. Enpä muista milloin viimeksi olisi tullut käytyä läpi moinen läpileikkaus koko omasta elämästä kun jäällä seisoi iso kasa lapsuuden idoleita, ysäristarat ja vähän lähihistoriaa ja nykyisyyttäkin. Hieno tapaus ja jokunen tovi meni ennen kun muisti että tänään pelataankin vielä.
Karl Goehringille lähetetään siis kaksi kutsua! Floppien iltaan ei vaan taitaisi riittää edes kaukalon pinta-ala.Joo. Seuraavaksi sitten vaikka "Veskarien ilta" ja sen perään vaikka joku "Floppien ilta." ;)
"Floppien ilta." ;)
Kainulainen mainitsi lähetyksen aikana, että numero kasille on suunniteltu omaa spesiaali-ilta jossain vaiheessa kautta. Tää olisi kyllä kova juttu ja eiköhän se paitakin vedetä tuolloin kattoon.
Mä en ainakaan kuullut että olisi mistään suunnitelmista puhunut, vaan ihan yleisesti tokaisi että "Teemullekin voisi järjestää vaikka kokonaan oman illan" tai jotain sinnepäin.
Mielestäni Kainulainen sanoi ihan suoraan, että myös Teemu-iltaa on suunniteltu tälle kaudelle. Voin kyllä muistaa väärinkin.
Itselleni jäi kuva, että onhan tuollainen varmasti tulossa ja jollain tasolla suunnitteltu. Mutta tästä kaudesta en muista kuulleeni.
Vahvistetaan: Teemu-iltaa tulossa.
Itse mietin, että jokaiselle mestarijoukkueelle voisi omistaa oman iltansa. No, tai ainakin melkein. 73, 92-94, vaikka 96-97 ja 2002?Dynastia ilta eli 90-luvun mestarit nauttimaan vanhasta gloriasta.
Toi on tekosyy.Otolla on omat valmennukset menossa, voi olla vaikea sovittaa aikatauluja yhteen.