Ottelut ja ”show”

• 717 532
  • 2 810

Swindon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Signaalin siitä, että olemme nykyaikainen yhteisö, johon mahtuu kaikki, taustasta riippumatta. Olemme ylpeydellä värikäs seura ja kapeakatseisuus ei kuulu arvoihimme.
Meidän yhteisö on tätä jo nyt, eikä Pridelipun heiluttaminen sitä vaadi todistamaan. Kaikki ovat tervetulleita hallille katsomaan Jokereita, ei siltikään tarvitse nostaa pöydälle tätä asiaa ihan vain poseerauksen vuoksi. Olisi hyvin läpinäkyvästi pelkkää julkisuuden metsästystä.

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Mitä lisäarvoa seksuaalisten suuntautumisten esille tuominen tuo Jokereille tai Jokeriyhteisölle?

Niin, kyllä mä näkisin, että jääkiekko-ottelussa Pride-teema olisi todella onnistunut valinta. Tässä on viime vuonna edesmennyt entinen kiekkoilija, joka ei koskaan saanut, tai tuntenut oloansa tarpeeksi turvalliseksi, jotta olisi saanut olla oma itsensä. Ja samanlaisia tapauksia on satavarmasti useita.

Kyllä mä itsekin tiedän, kun aika helvetin monta vuotta on pukukopissa tullut vietettyä, ettei se paikka ole varmasti helpoin paikka, jos olet seksuaaliselta suuntautumiseltasi ns. valtaväestöstä poikkeava. Paljon on lätkäyhteisöllä tehtävää, kuten myös yhteiskunnalla yleisestikin, että seksuaalivähemmistöjen edustajat voivat AIDOSTI tuntea kuuluvansa joukkoon.

Pazix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Itsekin toivoisin Pride-ottelua. Voin vaan kuvitella kuinka sedät siitä pahoittaisi mielen. Pridelippukin Eteläpäädyssä oli eräälle Facebook-ryhmän jäsenille liikaa. Menas mennä koko seura boikottiin.
Jos tulee pride ottelu niin minä haluan, että sitten järjestetään myös hetero ottelu. Lupaan tulla mahdolliseen hetero otteluun vaimoni kanssa yhdessä.

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Jos tulee pride ottelu niin minä haluan, että sitten järjestetään myös hetero ottelu. Lupaan tulla mahdolliseen hetero otteluun vaimoni kanssa yhdessä.
Tämä oli tosi hyvä pointti. Viime kaudella oli teemaottelu Sylvan kanssa, mutta meille täysin terveille aikuisille ei ollut mitään??? Missä tasa-arvo?

Magenta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Pride-ottelulle vahva peukku täältä. Ihan jo siitä syystä, että tosiaan jääkiekko varmasti kaipaisi sisäistä tuulettimista seksuaalisen tasa-arvon suhteen. Musta olisi hienoa, jos Jokerit olisi suunnannäyttäjä kotimaisessa kiekkoskenessä tällä alueella.

Muutenkin erilaiset teemapelit olisi hyvin tervetulleita tähän tasapaksuun runkosarjaan.

Viimeksi muokattu:

hoedown

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pride-ottelulle vahva peukku täältä. Ihan jo siitä syystä, että tosiaan jääkiekko varmasti kaipaisi sisäistä tuulettimista seksuaalisen tasa-arvon suhteen. Musta olisi hienoa, jos Jokerit olisi suunnannäyttäjä kotimaisessa kiekkoskenessä tällä alueella.

Muutenkin erilaiset teemapelit olisi hyvin tervetulleita tähän tasapaksuun runkosarjaan.
Itseäni ei myöskään haittaisi ko. teema, vaan ihan sama vaikkei olisikaan. Mutta tuota suunnannäyttäjyyttä snadisti opponoin.

TPS teki tämän jo viikko sitten, jos meni joltain ohi, eli tämä olisi enemmänkin peesausta. Kuten on aina Pride-viikolla mm. sattariväreihin vaihdetut yritysten logotkin. Kun noillakin on, niin onhan meilläkin oltava, ettei tule badwilliä.

Magenta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Itseäni ei myöskään haittaisi ko. teema, vaan ihan sama vaikkei olisikaan. Mutta tuota suunnannäyttäjyyttä snadisti opponoin.

TPS teki tämän jo viikko sitten, jos meni joltain ohi, eli tämä olisi enemmänkin peesausta. Kuten on aina Pride-viikolla mm. sattariväreihin vaihdetut yritysten logotkin. Kun noillakin on, niin onhan meilläkin oltava, ettei tule badwilliä.
Mietinkin viestiäni kirjoittaessa, että varmaan on joku jengi jo tehnyt, enkä mä vaan tiedä siitä. No, peesaten tai yhdessä suuntaa näyttäen, kaikki käy!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy