Ja äänentoistojärjestelmän uusiminen.Taitaapi uudet ledipaneelit olla syynä siihen.
edit. ja uusi mediakuutiokin tuon jälkeen?
Ja äänentoistojärjestelmän uusiminen.Taitaapi uudet ledipaneelit olla syynä siihen.
Ja äänentoistojärjestelmän uusiminen.
Ja äänentoistojärjestelmän uusiminen.
Mutta mitä ihmettä ne cheerleadereitten toisen erän puvut oikein oli? Keksitty vähän punakeltaisia Jokerit-värejä ja tehty niistä niin umpivenäläinen kuosi kuin vain on mahdollista. Oliko suunnittelijana käytetty kenties jotain Svetlanaa Siperian tundralta? Ihmettelen, ettei @flintstone ollut vielä tullut huomauttamaan asiasta.
En mä kerinnyt aikasemmin, mut kyllä mä ne huomasin. Ja nehän on ns kopio viime kauden lepardiasusta mutta nyt väritys on punakeltainen. En tiedä miten saat niistä jotenkin venäläis viritteisen kuosin? Väritys ei ainakaan minulle tuo mieleen sellaista, eikä ainakaan omiin silmiin nuo asut muutenkaan. Housujen keltainen yläosa + punttien keltainen raita toi mieleeni sukkanauhavyön - onko se siis se sinun venäläinen kuosi? Siitä sinisestä röyhelömekosta en kauheasti digannut.
Saiskos niistä tsirppojen puvuista kuvaa nähtäväksi. Voisi sitten itsekin osallistua analysointiin, ja laitetaan vaikka äänestys pystyyn.
Mulle tosin noi tanssijat on niin pieni sivukupletti koko juonessa, etten yleensä edes ole niitä juuri huomannut katsoa, mutta nyt tuli taas käymään siihen ihan nenän eteen, niin ei voinut olla huomaamattakaan.
Edestä noi menettelee, varsinkin kun näkymä vain vyötäröön asti, mutta takaapäin nähtynä kokonaisuuden todellisuus iskee kasvoille kuin märkä rätti.
Se punakeltainen väritys näytti siltä, kun olisi tsirkut kietoutunut punaiseen lippuun missä on yläkulmassa keltainen sirppi.
Jos tytöt kyseisissä asuissa tänään esiintyy niin pitää hallilla koittaa tsekata tarkemmalla silmällä josko saisin okulääreihin piirtymään tuon mainitsemasi näkymän.
Muista, että kyseessä on todella tärkeä asia, joten älä unohda illalla tuota hyvin vastuullista tehtävää! Itse en valitettavasti pääse ottamaan tänään toista katselmusta puvuista, joten mielipiteeni pysyy samana ainakin lauantai-iltapäivään asti. By the way, ne tsirkkujen yhtenäiset kengät vielä sen puvun päälle kruunaa koko venäläisen pukumalliston, eli ota sekin tarkasteluun kun mietit kokonaisuutta.
Jotta tuo tarkkailu hieman helpottuisi, ja kerkeäisin seuraamaan ainakin hieman matsiakin niin tarkennetaan vielä avautuuko tuo näkymä paremmin tyttöjen etupuolelta vai takapauolelta? Tsirkkujen kenkiin en ole kerinnyt edes luomaan silmäystä, pitää koittaa ottaa niistäkin tänään joku näköhavainto.
http://www.jokerit.com/sites/defaul...jokerit-severstal-250815-21.jpg?itok=dyLw-l7E
Siinä linkki, kun muita kuvia en löytänyt. Eipä tosta kovin paljoa saa irti. Edestä noi menettelee, varsinkin kun näkymä vain vyötäröön asti, mutta takaapäin nähtynä kokonaisuuden todellisuus iskee kasvoille kuin märkä rätti.
Jos nämä helteet eivät jatku jouluun asti niin eiköhän jatkossa ala halli täyttymään vähän paremmalla prosentilla.Kovin vähän porukkaa tänään paikalla. Toivottavasti tämä ei tule leimaamaan koko kautta, varmasti lauantaina on jo enemmän porukkaa, mutta entäs jatkossa?
Mutta kertokaas nyt. Miksi Hesessä tai muualla safkapisteillä on jäätävät vaikeudet kortilla maksettaessa? Olisiko tuolla maksuliikenteen uudelleenjärjestelyllä vaikutusta? Ja jotenkin huvittavaa, että Amexia ei hyväksytä missän, kun se nyt käy välineenä Rinkelinmäeltä Niiralan monttuun.
Mutta kertokaas nyt. Miksi Hesessä tai muualla safkapisteillä on jäätävät vaikeudet kortilla maksettaessa? Olisiko tuolla maksuliikenteen uudelleenjärjestelyllä vaikutusta? Ja jotenkin huvittavaa, että Amexia ei hyväksytä missän, kun se nyt käy välineenä Rinkelinmäeltä Niiralan monttuun.
Jim Croce - I Got A Name. Hieno kappale.Tietääkö joku mikä biisi sois siinä historiikkivideon aikan?