Vielä huvittavampaa on se, että syyttäjänä toimii HIFK-fani.
Täytyy näköjään jatkossa muistaa, että kaikki negatiivinen, mikä liittyy Jokereihin, on Rotenbergin syytä. Oli kyseessä sitten joukkueen peluutus tai Arenan ylikorkea äänentaso.
Olen pahoillani, en tiennyt että ilmeisesti uuden palstasoftan asentamisen jälkeen ei ole sallittua enää sanailla muissa sarjoissa pelaavien joukkueiden osioihin.
En syytä Romania mistään, enkä Amandaa, mulle on aivan sama vaikka kaikilta paukkuisi tärykalvot teidän peleissänne. On vaan ihmeellistä että teille on palkattu ottelutapahtumiin ulkopuolinen firma hoitamaan tuo tapahtuma läpi sekunnilleen oikealla aikataululla sekä varmistamaan että kaikki menee putkeen niin sitten jatkuvasti täältä saa lukea jonkun asian menevän pieleen, ajoitukset, äänentaso, kappalevalinnat ym ym ym. Kenen vika se sitten on jos tuo tapahtuma kaikkinensa ei ole fanin mielestä tarpeeksi hyvä?
En kiellä etteikö noissa asioissa olisi hiottavaa siltä osin mitä itse olen nähnyt ottelutapahtumia, ja varmasti joukkueen kannattajalle on isompi homma mikä kappale soi kun se oma joukkue tulee jäälle, mutta itse kun katson tapahtumaa lajikannattajana niin mielestäni se on varsin onnistunut ja viihdyttävä paketti, niitä muutamaa pientä viilausta lukuunottamatta.