Nyt Amanda heitti julkisuudessa, että kyseessä oil muka joku vitsi, mutta en ihmettelisi sitäkään, että Amandalta on mennyt kokonaan ohi nuo Jantusen viime vuosien pahat sekoilut ja huumekierre.
Sen enempiä Amandaa puolustelematta niin mun on helppo uskoa että kyseessä oli vitsi, tai sen tarkoitus oli olla sellainen eikä siinä ollut mitään pahaa tarkoitusta takana, ajattelemattomuutta ehkä sit enemmän. Saihan Jarna biisin soidessa koko hallilta ablodeja, tuskin tuohon biisiin kauheasti kiinnitettiin huomiota Jarnan tai katsojienkaan taholta. Mutta mielensäpahoittajille toki hyvä että Jokerit pyysi asiaa julkisesti anteeksi Jarnalta.
Mutta oliko "vitsi" heitetty siinä mielessä, että Amanda muisti kyllä Jantusen juomahistorian Jokeri-vuosilta, mutta sitten viimeaikaiset tapahtumat ovat jääneet paitsioon?
Kuten sanottua, niin aika outoa "huumoria", Jantunen menetti mm. perheensä.
Tuota sinun pitäisi kysyä Amandalta, enhän minä sitä tiedä. Tuskin biisillä mitään pikku vitsiä suurempaa ajatusta oli takana. Ja pahoittiko Jarna edes tuosta biisistä mielensä, vai pahoittiko mielensäpahoittajat Jarnan puolesta?
...
On myös hieman epäselvää, oliko tuo nyt Amandan moka kuitenkaan. Twitterissä kirjoiteltiin, että biisi olisi lähtenyt soimaan, ennen kuin Jarna oli kuvissa... no mene ja tiedä.
jokerit soitti eilen madafakin darraa alkoholiongelmien kanssa painivan pelaajan lähikuvan ollessa jumbotronilla. sanoudumme tällaisesta pelleilystä irti aivan tyystin. alkoholiongelma ei ole leikin asia tai vitsin paikka vaan helvetin vakava juttu ja toivomme kaikki Jantuselle tsemppiä taisteluun. voimaa ja rakkautta.
Ei varmaan iso asia, mutta osoitti hieman huonoa makua.
Voi varmasti olla ja todennäköisesti onkin niin, ettei Jantunen tuosta pahastunut. Mutta itse ajattelisin kuitenkin, että jos joku tulee katsomaan matsia ja hänet nostetaan yleisöstä esille häntä kuvaamalla, niin se tapahtuisi aina positiivisessa mielessä, ei vittuillakseen tai edes vitsinä. Peliin tulemisen pitäisi kuitenkin olla positiivinen kokemus. Ja tässä kun oli vielä kyse entisestä Jokerien pelaajasta eikä esim. vihollisjoukkueen pelurista. Ei varmaan iso asia, mutta osoitti hieman huonoa makua.
Sen enempiä Amandaa puolustelematta niin mun on helppo uskoa että kyseessä oli vitsi, tai sen tarkoitus oli olla sellainen eikä siinä ollut mitään pahaa tarkoitusta takana, ajattelemattomuutta ehkä sit enemmän.