Otteluseurantaketju Sm-liiga 12.2.2010

  • 35 441
  • 181
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
On se kumma että kalpa tarvii aina tuomareiden apuja pärjätäkseen Tampereella :) Hallilta viestien mukaan ei ollut vitosen arvoinen jäähy!

Ei varmaan itse tilanne ollutkaan, mutta sillähän ei ole hevonvitun merkitystä jos pelaaja loukkaantuu. Kyllä se nyt pitäisi olla jo aika selvä juttu kaikille tänne kirjoittaville. Näin meillä SM-liigassa.
 

AxeMan73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Liverpool & Detroit Red Wings

Pappa1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Tribe, Tigers, Angels, Rangers (Texas)
Ettehän te nyt voi jäädä viiteen maaliin, vai voitteko? Kuudetta prkl!
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Ilveksen kannalta hyvä homma että Maven kasetti ei kestä juuri silloin kun Ilves saa jäähyn, ja on toistamiseen jäähyllä silloin kun Ässillä ylivoima.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Onko muilla sm-liiga.fi päivittynyt? Täällä ei ole Ilveksen pelissä tapahtunut mitään kolmannessa erässä..

EDIT: jaa, nyt toimii taas.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Taas huomaa Pyymäen taklauksesta, vastustaja vain loukkaantuu niin heti ulos.. Tuosta olisi voinut antaa 2 min.
 

Artsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ei tuon joukkueen esityksiä ja pelaajia välttämättä kehuakkaan voi...
Jos kävisit peleissä nykyisin, niin olisit ehkä eri mieltä. Kyseinen nimimerkki teki tuon itkupotkuraivarin keskiviikon Ilves-Kärpät pelin keskustelussa. Itse luin sen vasta jälkeenpäin, kun tulin pelistä ja minua v-tutti. E lähdetä katsomaan peliä, mutta täällä sitten haukutaan loistavasti pelannutta joukkuetta "saatanan lampaiksi". Tällaistako on todella meidän faniporukka?
 

VP78

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mulla pelaa sm-liiga.fi hienosti. Kerrankin!
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onko muilla sm-liiga.fi päivittynyt? Täällä ei ole Ilveksen pelissä tapahtunut mitään kolmannessa erässä..

Meitsillä jumittaa ajassa 47.14. Eihän tuo koskaan kunnolla toimi...
 
Suosikkijoukkue
Ilves, Edmonton
Jos kävisit peleissä nykyisin, niin olisit ehkä eri mieltä. Kyseinen nimimerkki teki tuon itkupotkuraivarin keskiviikon Ilves-Kärpät pelin keskustelussa. Itse luin sen vasta jälkeenpäin, kun tulin pelistä ja minua v-tutti. E lähdetä katsomaan peliä, mutta täällä sitten haukutaan loistavasti pelannutta joukkuetta "saatanan lampaiksi". Tällaistako on todella meidän faniporukka?

Lopeta toi vitun poraaminen. Kaikki Ilves-henkiset eivät asu Tampereella tai edes sen lähellä. Mene sinne Hakametsän kulmalle seisomaan, Ilves pelaa taas huomenna siellä.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Meitsillä jumittaa ajassa 47.14. Eihän tuo koskaan kunnolla toimi...

Joo, käsittämätöntä, ettei näin yksinkertaista palvelua saada toimimaan sujuvasti.

Ilves taas jäähylle. Kyllä tämä peli tehdään taas aivan liian vaikeaksi. Lindgrenin mielestä kaikki jäähyt on taas tuomareiden syytä, mutta kaverin tavat tuntien suurin osa on ollut ihan aiheesta. Nyt on jätkät pakko pysyä ulkona sieltä boksista!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös