Hallilta viestien mukaan ei ollut vitosen arvoinen jäähy!
Kerro Pyymäelle terveisiä.
Hallilta viestien mukaan ei ollut vitosen arvoinen jäähy!
On se kumma että kalpa tarvii aina tuomareiden apuja pärjätäkseen Tampereella :) Hallilta viestien mukaan ei ollut vitosen arvoinen jäähy!
On se kumma että kalpa tarvii aina tuomareiden apuja pärjätäkseen Tampereella :) Hallilta viestien mukaan ei ollut vitosen arvoinen jäähy!
Sintit ei kestä miesten peliä.
Kerro Pyymäelle terveisiä.
Kerman täräyttää tolppaan ja välittömästi toiseen päähän Guolla yksin läpi.
Näin kirjoittaa kaveri, joka haukkuu ilveksen pelaajat "saatanan lampaiksi" ja poistuu koneen äärestä kiukuttelemaan kesken voittopelin.
Jos kävisit peleissä nykyisin, niin olisit ehkä eri mieltä. Kyseinen nimimerkki teki tuon itkupotkuraivarin keskiviikon Ilves-Kärpät pelin keskustelussa. Itse luin sen vasta jälkeenpäin, kun tulin pelistä ja minua v-tutti. E lähdetä katsomaan peliä, mutta täällä sitten haukutaan loistavasti pelannutta joukkuetta "saatanan lampaiksi". Tällaistako on todella meidän faniporukka?Ei tuon joukkueen esityksiä ja pelaajia välttämättä kehuakkaan voi...
Onko muilla sm-liiga.fi päivittynyt? Täällä ei ole Ilveksen pelissä tapahtunut mitään kolmannessa erässä..
Just. Eipä tässä mitään, taas hieno hävitä tuomarien perseilyn takia....
Tuolta voi katsella:
http://www.nelonen.fi/ohjelmat/sm-l...lan-erikoiset-haastattelut?vt=video&vid=63714
Jos kävisit peleissä nykyisin, niin olisit ehkä eri mieltä. Kyseinen nimimerkki teki tuon itkupotkuraivarin keskiviikon Ilves-Kärpät pelin keskustelussa. Itse luin sen vasta jälkeenpäin, kun tulin pelistä ja minua v-tutti. E lähdetä katsomaan peliä, mutta täällä sitten haukutaan loistavasti pelannutta joukkuetta "saatanan lampaiksi". Tällaistako on todella meidän faniporukka?
Meitsillä jumittaa ajassa 47.14. Eihän tuo koskaan kunnolla toimi...