Brent Sapergia
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa
Toma lähestyy kypsällä iällään piste-ennätystään pääsarjatasolla. Ei mennyt metsään tämä hankinta!
Joopa joo, summeri soi samaan aikaan kun taklaus tulee ja pää tärähtää pleksiin taklauksen yhteydessä. Eipä tuossa mitään kummallista ollut. Ulosajo taas meni täysin SM-liigan linjan mukaisesti...
Onko tämä erotuomari Antti Boman tämä entinen porilainen jääkiekkoilija?
Ota nessu, Ilves tekee sen itse.Jaaha, PAri Ringbom-Boman yrittää päästää Ässät väkisin takaisin mukaan peliin..
Just. Eipä tässä mitään, taas hieno hävitä tuomarien perseilyn takia.
Onko tämä erotuomari Antti Boman tämä entinen porilainen jääkiekkoilija?
Ilves taas jäähylle. Kyllä tämä peli tehdään taas aivan liian vaikeaksi. Lindgrenin mielestä kaikki jäähyt on taas tuomareiden syytä, mutta kaverin tavat tuntien suurin osa on ollut ihan aiheesta. Nyt on jätkät pakko pysyä ulkona sieltä boksista!
Jos kävisit peleissä nykyisin, niin olisit ehkä eri mieltä. Kyseinen nimimerkki teki tuon itkupotkuraivarin keskiviikon Ilves-Kärpät pelin keskustelussa. Itse luin sen vasta jälkeenpäin, kun tulin pelistä ja minua v-tutti. E lähdetä katsomaan peliä, mutta täällä sitten haukutaan loistavasti pelannutta joukkuetta "saatanan lampaiksi". Tällaistako on todella meidän faniporukka?
Onko kuule nähty kymmeniä kertoja näitä ihmeparantumisia ala Kärpät, että ensin maataan jäällä 5 minuuttia kunnes joku tajuaa kertoa että saatiin jo 5min yv. Ja mistä tiedät ettei halli viheltänyt tuomareille ja SM-liigan neitilinjalle? Ehkä kuopiossa ollaan tyytyväisiä vain tuloksesta siitä viis miten tuomarit viheltävät!Eiköhän se ole jo miljonaan kertaan todettu, että näin se vaan s/m-liigassa menee. Pelaaja loukkaantuu => ukko ulos. Täytyy vaan ihmetellä Tampereen ottelun yleisön käytös. Kohtuullisen paljon buuasta/viheltämistä aiheutti Salonen loukkaantuminen (näin siis Nelosen vidossa). Näin kiekkoilun kehdossa...
Lapsellista uhota kuitenkin tuolla tavalla, koska tällä hetkellä meillä on joukkue isolla jiillä, eikä mikään lammaslauma. Tyypillistä teiniuhoa, mikä oksettaa minua, kun pitäisi tulea joukkuetta, niin kuin kaikki vakuuttivat tekevänsä sen ulosmarssin aikaankin.No, jos reenit alkaa klo 20, niin silloin ne alkaa klo 20. Ihan sama, miten Ilves pelaa.
Ja lampaitahan nuo ovat lähes koko kauden olleet, joten mitä sitten?