Otteluseurantaketju Sm-liiga 12.2.2010

  • 35 467
  • 181
Tila
Viestiketju on suljettu.

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Onko Mavella jotain kaunoja Petrelle? Radiosta kuunneltuna koko ajan jollakin tavalla kimpussa.
 

VP78

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
On. Sm-liigan päivitykset meinaa repiä kajarit paskaks aina kun kuuluu se "kling" =)

edit Tämä siis vastaukseksi Tzuizin kysymykseen, kun tuo lainaaminen ei näköjään oikein onnistu =)
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Onko kuule nähty kymmeniä kertoja näitä ihmeparantumisia ala Kärpät, että ensin maataan jäällä 5 minuuttia kunnes joku tajuaa kertoa että saatiin jo 5min yv. Ja mistä tiedät ettei halli viheltänyt tuomareille ja SM-liigan neitilinjalle? Ehkä kuopiossa ollaan tyytyväisiä vain tuloksesta siitä viis miten tuomarit viheltävät!

Tiedetään, ollaan nähty TseiPii Hytösen toimesta tälläkin kaudella (tuulettamassa voittoa). Liekkö Salo sitten palannut kentälle?
 

HKoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puolueeton tarkkailija
Eihän tommosia ulosajoja voi ollakaan kuin Tampereella nyt annettiin. Kyllä innostaa lähteä hallille. Huh huh.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
On. Sm-liigan päivitykset meinaa repiä kajarit paskaks aina kun kuuluu se "kling" =)

edit Tämä siis vastaukseksi Tzuizin kysymykseen, kun tuo lainaaminen ei näköjään oikein onnistu =)

Sen "kling" äänenhän saa kohtuu helposti pois sieltä yläkulmasta, ei tarvi aina pelöstyä sitä ääntä :)
 

VP78

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa

Mortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES
Ässät jo kolme kertaa kahden miehen ylivoimalla.
Joko Ilves rikkoo todella paljon tai linja on puolueellinen.

Radion välityksellä mahdoton arvioitava.

Hurmeella kasassa 43 torjuntaa. Tosin Rynnäskin torjunut jo 31 kertaa.
 
Suosikkijoukkue
Ilves, Edmonton
Lapsellista uhota kuitenkin tuolla tavalla, koska tällä hetkellä meillä on joukkue isolla jiillä, eikä mikään lammaslauma. Tyypillistä teiniuhoa, mikä oksettaa minua, kun pitäisi tulea joukkuetta, niin kuin kaikki vakuuttivat tekevänsä sen ulosmarssin aikaankin.


Teiniuhoa? No, sinähän sen varmasti hyvin tiedät.

Ilveksen takana seison aina, mutta ei tämän kauden jälkimakua saa enää vaihdettua, vaikka pelaisi minkälaisen kevään. Toki olen tyytyväinen, että jotain on joukkueesa tehty oikeinkin tämän kauden aikana. Toisaalta, kun nämä muutokset tapahtuvat tammikuun lopulla, niin se on meneillään olevan kauden kannalta yks hailee.
 

tajh28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Villikissat
Ässät jo kolme kertaa kahden miehen ylivoimalla.
Joko Ilves rikkoo todella paljon tai linja on puolueellinen.

Radion välityksellä mahdoton arvioitava.

Hurmeella kasassa 43 torjuntaa. Tosin Rynnäskin torjunut jo 31 kertaa.

Meinaatko ihan tosissaan, että vaikka olisikin puolueellinen niin olisi noin selvästi?
 

alias

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässät jo kolme kertaa kahden miehen ylivoimalla.
Joko Ilves rikkoo todella paljon tai linja on puolueellinen.

Radion välityksellä mahdoton arvioitava.

Hurmeella kasassa 43 torjuntaa. Tosin Rynnäskin torjunut jo 31 kertaa.

No totta helevtissä se on ihan puolueellinen, varmaan se kuuluu sieltä 957:kin

Ässillä maalihana cryogeenisessä syväjäässä.
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Jos kävisit peleissä nykyisin, niin olisit ehkä eri mieltä. Kyseinen nimimerkki teki tuon itkupotkuraivarin keskiviikon Ilves-Kärpät pelin keskustelussa. Itse luin sen vasta jälkeenpäin, kun tulin pelistä ja minua v-tutti. E lähdetä katsomaan peliä, mutta täällä sitten haukutaan loistavasti pelannutta joukkuetta "saatanan lampaiksi". Tällaistako on todella meidän faniporukka?

Mistä sinä tiedät minun peleissä käymisistäni? Juu, keskiviikon peli jäi välistä. Olin kipeä. Pahoittelen.

"Kävisit peleissä". Voi pyhä sylvi.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kiitokset vaan Ilvekselle ja KalPalle Jokerien tilanteen helpottamisesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös