jokeripokeri
Jäsen
Luulenpa ettei ko. rottaa kiinnosta muitten mielipiteet pätkääkään juuri nyt.
Onneksi kukaan ei ole niin väittänytkään. Viemäriin menee rottaperheen juhlittavaksi ;)
Luulenpa ettei ko. rottaa kiinnosta muitten mielipiteet pätkääkään juuri nyt.
Jalkapallo upposi paskaan sillä hetkellä kun Iniesta teki maalin.
Se vitun rotta on maailmanmestari. Aika hyvin rotalta.
6. 36 Muu pelaaja 14,76
Tuo siis Veikkauksella. Itse sain Forlanin kiinni ja siitä vähän täytettä pelikassaan, hyvä niin.
Nauttiko joku Espanjan kannattaja/gloryhuntteri tän kyseisen sukeltajan pelistä?
On tuo kyllä säälittävän pieni tuo pokaali. Eikä siitä voi edes juoda. Toivottavasti menee hukkaan.
Mistäs tämän tiedon ongit?
Yhdyn tähän.Itse nautin siinä kohdassa, kun Iniestan veto pamahti maaliin. Siihen asti oli aika paska peli mieheltä, mutta saa paljon anteeksi, kun meni pirulainen ratkaisemaan maailmanmestaruuden.
Veikkauksen sivuilta luonnollisesti. Siellä on sellainen kätevä kohta, josta voi tarkastaa eri kohteiden kertoimia.
Niin, ja siis kuvitteletko tosissaan, että Veikkaus maksaa kaikkien 5 maalia tehneiden pelaajien veikkaajille noiden kertoimien mukaan? Sulta taitaa olla voittajavedon säännöt vähän hakusessa. Veikkaus nimittäin tuolla systeemillä tekisi ko. kohteesta aika mukavat persnetot.
Niin, ja siis kuvitteletko tosissaan, että Veikkaus maksaa kaikkien 5 maalia tehneiden pelaajien veikkaajille noiden kertoimien mukaan? Sulta taitaa olla voittajavedon säännöt vähän hakusessa. Veikkaus nimittäin tuolla systeemillä tekisi ko. kohteesta aika mukavat persnetot.
Enkai väittänytkään mitään tuollaista?
Voitot toki maksetaan tuo kerroin jaettuna kahdella kun kaksi ihmistä jakaa tuon maalipörssin voiton.
On tuo kyllä säälittävän pieni tuo pokaali. Eikä siitä voi edes juoda. Toivottavasti menee hukkaan.
No sinä kirjoitit, että "muun voittajan" kerroin on 14,76 ja sinä sait Forlanin kiinni. Nämä kaksi asiaahan eivät voi molemmat toteutua.
van Bommel ku iskis ratkasun ni tekis niin gutaa!
En sinuna olisi niin varma voitosta, ennen kuin se julkistetaan virallisesti.
Melkomoisen paljon varmasti. Forlanillakkin oli riittävän kova(yli 70) kun itse jäin sen yläriman päähän melko mukavasta summasta.