Ikijokeri kirjoitti:Juu, eipä tästä näytä mitään tulevan. Nyt vaan sikailua kehiin! Pesonen vaikkapa kylmäksi, kiitos.
Alamummo kirjoitti:Miksi? Eiköhän Jokereiden kannata käyttää tässä tilanteessa energiansa pelaamiseen.
.
No Levonenhan ei tuntenut tiistaina sääntökirjaa, jonka mukaan Normiolle olisi pitänyt antaa OR ja ottelun huili. Ironisesti sama mies teki nyt maalin.Aeroman kirjoitti:Paljon oli ennen ensimmäistä finaalia liikkeellä Favorinin puolustajia, kun itse mainitsin Levosen olevan parempi. Missähän ne kaverit nyt ovat?
Mike kirjoitti:Peli on hävitty. Sikailua kehiin.
Nikke kirjoitti:Kuuliko mä väärin vai kehoittiko kuuluttaja yleisöä tekemään aaltoa? Jos näin niin voi herranjumala.
Nikke kirjoitti:Kuuliko mä väärin vai kehoittiko kuuluttaja yleisöä tekemään aaltoa? Jos näin niin voi herranjumala.
Lager Lager kirjoitti:Jokereilla on ainakin hienommat retroparrat ja viikset!
Tuoppi kirjoitti:Mestaruuskaljat pillin kautta! =)
Jukuristi kirjoitti:Tyyni voiisi lopettaaa tuoon vokaaalien venyytteelyyyyyn.
Miksu00 kirjoitti:Onko Rita edes pelaamassa tänään? En ole varmaan kertaakaan nähnyt, eikä ole Tynikään Ridasta mitään puhunut.
Mike kirjoitti:Peli on hävitty. Sikailua kehiin.
Muuten sitten onkin aika näkymätön ollut. Jokereiden ykkös ja kakkoskenttien pitäisi alkaa hiljalleen alkaa palamaan omalle tasolleen jos Jokerit haluaa tätä sarjaa jatkaa.Master Chief kirjoitti:Veti yhden kovan niitin Boumedienneen.
Miksu00 kirjoitti:Muuten sitten onkin aika näkymätön ollut. Jokereiden ykkös ja kakkoskenttien pitäisi alkaa hiljalleen alkaa palamaan omalle tasolleen jos Jokerit haluaa tätä sarjaa jatkaa.