Master Chief kirjoitti:Cobolin mukaan Hirso pelaa piikin voimalla ja joku mainitsi että ranne olisi paskana eli taitaa siinä olla hänen vaisuuden syy.
Lager Lager kirjoitti:Jokereilla on ainakin hienommat retroparrat ja viikset!
Eikös Rita pelannut paikan Kankaanperälle, jonka kädet jäätyivät niinkuin monen muunkin pakin vastaavassa tilanteessa.yki kirjoitti:Perkele Rita, noista pitää tehdä...
Tami Talk kirjoitti:Lepistö pelaa hyvin ja osoittaa, että miksi hän yksi tulevista johtavista suomalaisista puolustajista. Liikkuu hyvin, hyvä kiekollisena, riittävän fyysinen ja asenne kohdallaan.
DarkTower kirjoitti:Juu juu, näitä piikkejä annetaan kaikille. NHL:ssä on pelattu jopa murtuneella jalalla ja silti peli kulkee.
haha tää oli hyvä...laittaisin itse pikemminkin YTV:n kuskiksi.Pressiboxi kirjoitti:Jo vain, Hirson pulsareilla on varma pääsy HKL:n duuneihin peliuran päätyttyä.
DarkTower kirjoitti:Juu juu, näitä piikkejä annetaan kaikille. NHL:ssä on pelattu jopa murtuneella jalalla ja silti peli kulkee.
Rikkoa sääntöjä...hull16 kirjoitti:Mitä ihmettä kärppien pitää tehdä, että saavat jäähyjä?
Reilu peli...
Uleåborgir kirjoitti:Ihanaa, Etelän Pellet ei pysty mihinkään ja syy alkaa olla jo selostuskopissa!
Hirschovitsillä on Lemmy-parta, mutta sekään ei riitä!
Jokainen teidän päästämä aivopieru, Tynin siteeraus, ja kyynel tuntuu hyvältä! Itkekää nyt, poratkaa kunnolla! Me nautitaan!
Uleåborgir kirjoitti:Ihanaa, Etelän Pellet ei pysty mihinkään ja syy alkaa olla jo selostuskopissa!
Hirschovitsillä on Lemmy-parta, mutta sekään ei riitä!
Jokainen teidän päästämä aivopieru, Tynin siteeraus, ja kyynel tuntuu hyvältä! Itkekää nyt, poratkaa kunnolla! Me nautitaan!
Aeroman kirjoitti:Eikös Rita pelannut paikan Kankaanperälle, jonka kädet jäätyivät niinkuin monen muunkin pakin vastaavassa tilanteessa.
yki kirjoitti:Oliko näin? Itse en ole varma, mutta kuitenkin. Kankaanperä tai Rita, niin noista pitää tehdä.
Maajoukkuepesti varmaan poisti nämä taktiikat... jokin rähinä voisi sytyttää jengin hurjaan kiriin.mixu kirjoitti:Hieman pettynyt olen Sheddeniin että hän ei käytä keinoja millä sai Hifkissä vastustajan sekaisin.Esimerkiksi Tarkin ohi voisi luistella hieman liian läheltä tai jotain vastaavaa.
mixu kirjoitti:Hieman pettynyt olen Sheddeniin että hän ei käytä keinoja millä sai Hifkissä vastustajan sekaisin.Esimerkiksi Tarkin ohi voisi luistella hieman liian läheltä tai jotain vastaavaa.
Tuzzi kirjoitti:20 minsaa jäljellä! Käskyttääkö Shedden ottamaan kaikki keinot käyttöön vai yrittää narrit samalla tyylillä loppuun asti.!