Mäkin kuulin "do you still believe Lasse Viren and all that shit?"-Niks- kirjoitti:Lasse Viren and all that shit?
Sanoiko haastattelija noin!
nrlol
Viimeksi muokattu:
Mäkin kuulin "do you still believe Lasse Viren and all that shit?"-Niks- kirjoitti:Lasse Viren and all that shit?
Sanoiko haastattelija noin!
mikkoz kirjoitti:Mäkin kuulin "do you still believe Lasse Viren and all that shit?"
Nelosen hymypoika haastatteli Shediä...oli olevinaan hauska tai jotain.Kaivanto kirjoitti:Mistä tässä oli kyse? Olin jääkaapilla.
Henriksson kysyi "do you still believe the thing about Lasse Viren and all that shit?" = jokereiden nousu takaa ohiKaivanto kirjoitti:Mistä tässä oli kyse? Olin jääkaapilla.
Blackie kirjoitti:Maali olisi pitänyt hylätä, Jokeri-pelaaja oli passissa maalivahdin alueella.
Tuoppi kirjoitti:Onnekas tasoitus! Copyright by Tyni
Jesh
Jaa, mun kartassa Oulusta on lyhyempi matka Helsinkiin kuin Utsjoelle. On siinä varsinainen pohjoisen joukkue.Shardik kirjoitti:kun on vielä niin, että Kärpät on ainoa pohjoisen joukkue, niin kyllähän sitä kelpaa hoilata ja korostaa.
rawhead kirjoitti:Maali olis pitäny hylätä, molarin alueella oli jokeri-pelaaja..
mikkoz kirjoitti:Mäkin kuulin "do you still believe Lasse Viren and all that shit?"
Lol
Ei nykysäännöillä. Hylkäys ei ole enää automaatio jos luistin on molarin alueella, vaan pitää oikeasti häiritäBlackie kirjoitti:Maali olisi pitänyt hylätä, Jokeri-pelaaja oli passissa maalivahdin alueella.
Blackie kirjoitti:Maali olisi pitänyt hylätä, Jokeri-pelaaja oli passissa maalivahdin alueella.