Otteluseurantaketju 3. finaaliottelu Kärpät-Jokerit to 12.04.2007

  • 56 315
  • 476
Tila
Viestiketju on suljettu.

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Tuli taas aika helppo jäähy, tosin linja on linjaton molemmille. Tyni vois lopettaa noiden pisteiden antaminen Hannekselle. Onko se tapellu kolmeen vuoteen?
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Tuulolta poikittaista Hyvöstä päähän, ei mitään.

JA MAALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

ultras

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tampere
Ja Kärpät jälleem tuomarin avustuksella johtoon. Toivottavasti kausi loppuu pian, vituttaa katsella tuollaista tuomaritoimintaa. Ala-arvoista ollut koko kauden.
 

spade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Weasels kirjoitti:
Itkettääkö?

Minulle on aivan sama kumpi tämän ottelun voittaa. Molemmat joukkueet ovat minulle täysin HMV. Tosin hyvää kiekkoa ovat tarjonnet kautta finaalisarjan.

Oli vain niin huvittavalla tavalla hannesmaista tuo "käteen sattui -> puoli minuuttia sen jälkeen tajuttomalla lämärillä Kärpät johtoon"...
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Mukavasti pelasi Normio tilanteen loppuun asti.

Ja turha maalista Favorinia on syyttää.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
mikkoz kirjoitti:
Onko se tapellu kolmeen vuoteen?
Mä en muista muutenkaan yhtään Hanneksen tappeluita, sen kilpikonnassa makaamisen Mäkkärin edessä, lisäksi. Tuukka-episodi toinen mikä tulee mieleen.

Rintamahyökkäysmaali taisi tulla.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaikea on Jokereiden voittaa jos joka kolmannesta kaatuneesta kärpästä tulee jäähy. Aika uskomatonta linjaa vetää Favorin.

Kuittia odotellessa .....
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Juu, eipä tästä näytä mitään tulevan. Nyt vaan sikailua kehiin! Pesonen vaikkapa kylmäksi, kiitos.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
tuuski kirjoitti:
Mä en muista muutenkaan yhtään Hanneksen tappeluita, sen kilpikonnassa makaamisen Mäkkärin edessä, lisäksi. Tuukka-episodi toinen mikä tulee mieleen.
Pelatessaan Bluessissa Hannes otti fightia JYPin Jarkko Gladin kanssa.

Jos oli Jokerien maali lahja Tarkin pelattua lumikolan väärin, niin Kärppien johtomaalissa Jokeripakki #6 oli tajuttoman myöhässä.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Lager Lager kirjoitti:
Toivottavasti Normio ja Pesonen edes niistetään tänään.
Miksi? Eiköhän Jokereiden kannata käyttää tässä tilanteessa energiansa pelaamiseen.

Huvittaa kesälomalaista tämä jokerifanien alkava mopon keuliminen, vaikka Kärpät johtaa vain yhdellä maalilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös